Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oude Duitse bunker vol met hennepplanten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oude Duitse bunker vol met hennepplanten

    Korting op 420shop
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/6...p__.html?p=3,2

    do 17 jun 2010, 07:35 Oude Duitse bunker vol met hennepplanten

    door Gerda Frankenhuis DEN HAAG - In een bunker in het duingebied in Den Haag zijn boswachters gestuit op een hennepkwekerij. De ingangen van het ondergrondse betonnen schuilhok, gevormd door luiken, waren afgedekt met takken en gras.

    Foto: Politie Haaglanden

    Zowel de politie als de beheerder van het duingebied, de Haagse Dienst Stadsbeheer, spreken van een zeer opmerkelijke locatie die is ingericht als hennepkwekerij. "Voor zover wij weten, is dit nog nooit eerder gebeurd", stellen zowel een politiewoordvoerster als een gemeentevoorlichter. Uit de bunker bij De Savornin Lohmanlaan kwamen een stroomkabel en watertoevoerslangen. De kabel bleek verbonden te zijn met een elektriciteitshuisje dat de stroomtoevoer voor enkele nabijgelegen strandtenten verzorgt. De waterslang leidde naar een soort waterput.
    Bombestendig

    De criminelen kozen voor hun plantage een Duitse bunker uit de Tweede Wereldoorlog. "Het was een manschappenbunker voor twintig personen. Er zijn twee ruimtes in de bunker, die bombestendig waren. Aan de bunker zit een gangenstelsel vast dat zeker 70 tot 100 meter lang is", vertelt Ronald Vrolijk, medewerker van het Atlantikwall Museum Scheveningen.
    "Je moet wel van heel goede huize komen om in zo'n bunker een kwekerij te vestigen. Ze zijn namelijk allemaal dichtgemetseld, ofwel afgesloten met keien. Ze moeten het echt hebben uitgegraven. De criminelen bevinden zich bovendien illegaal in het gebied", zegt een gemeentewoordvoerder. Hoewel de eigenaar van de kwekerij zeer inventief moet zijn geweest, spreekt de gemeente van een levensgevaarlijke situatie. "Als er brand uitbreekt, dan zijn we verder van huis. Dan kan er zo een duinbrand ontstaan." De gemeente gaat binnenkort samen met de groenbeheerders in het gebied alle elektriciteits- en waterpunten af, om te controleren of daar illegaal van wordt getapt. "Onze verwachting is dat dit een incident is." Er liggen zeker 150 bunkers in de Haagse duinen.
    De politie heeft geen idee wie de plantage - met 450 planten - heeft ingericht.
    Last edited by Jointjedraaien; 18 June 2010, 14:40.

    #2
    Re: Oude Duitse bunker vol met hennepplanten

    doet me denken aan dat youtube filmpje, echt geniale locatie, benieuwd wat er uit de rest van dat onderzoek zal komen

    Comment


      #3
      Re: Oude Duitse bunker vol met hennepplanten

      Er komt verder niks uit dat vervolgonderzoek, want ik had ze alleen in die bunker geplaatst!
      Nieuwe locatie is een een leegstaande olieopslag in het botlekgebied, voor ze erachter zijn dat ik nu daar een kweekje gestart ben zijn we wel weer een jaartje verder denk ik

      Comment


        #4
        Re: Oude Duitse bunker vol met hennepplanten

        Nice asta
        misschien is dit filmpje waar cornolio het over heeft een idee voor je volgend kweekje :p

        http://www.youtube.com/watch?v=2wg5qPKfikE

        Comment


          #5
          Re: Oude Duitse bunker vol met hennepplanten

          Jammer, net geen gehad..... dan was die vlieger vast wel opgegaan!

          Comment


            #6
            Re: Oude Duitse bunker vol met hennepplanten

            Bom bestendig maar de heren zijn wel bang voor brand !!!!!????

            Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

            Comment


              #7
              Re: Oude Duitse bunker vol met hennepplanten

              Er zal nog een Duitse oorlogsveteraan in zitten,die nog niet weet dat de oorlog voorbij is....;
              En dan moet je toch iets te doe hebben om de tijd te verdrijven.

              Comment


                #8
                Re: Oude Duitse bunker vol met hennepplanten

                Die veteraan zal een leuke tijd gehad hebben met zoveel plantjes dan !

                Comment


                  #9
                  Re: Oude Duitse bunker vol met hennepplanten

                  Haha ja die heb ik al eens eerder gezien, heel professioneel opgezet die ruimte!

                  Comment


                    #10
                    Re: Oude Duitse bunker vol met hennepplanten

                    doet me denken aan pineapple express als iemand die film al gezien heeft

                    Comment


                      #11
                      Re: Oude Duitse bunker vol met hennepplanten

                      Oorspronkelijk geplaatst door Bugyman View Post
                      doet me denken aan pineapple express als iemand die film al gezien heeft
                      ja idd daar heb je dat ook in het begin van de film :p dan laten ze hem een stof nummer zoveel roken :p wat wiet xp

                      Comment


                        #12
                        Re: Oude Duitse bunker vol met hennepplanten

                        toch nog mensen die een beetje creatief zijn, in bruggen, in vrachtwagens... Binnenkort in de kleerkast van mijn oma.. of op haar zolder die kunnen daar toch niet op.

                        gtzz

                        Comment


                          #13
                          Re: Oude Duitse bunker vol met hennepplanten

                          Oorspronkelijk geplaatst door Ventje View Post
                          Bom bestendig maar de heren zijn wel bang voor brand !!!!!????
                          Inderdaad: dat ze dat wietkwekerijen in NL legaal maken en normen voor opstellen. Dan is iedereen veilig... waarom denk je dat ze in zulke locaties kruipen om het te telen. Een echte cirkel...

                          Comment


                            #14
                            Re: Oude Duitse bunker vol met hennepplanten

                            misschien ook interessant om paddo's te kweken
                            paddestoelen worden toch ook ondergronds (of in donkere ruimtes) gekweekt
                            voordeliger in den elentriek

                            Comment

                            Bezig...
                            X