Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Woningbouwcorporatie verliest rechtzaak, Hiv patient mag wiet kweken in huurwoning.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Woningbouwcorporatie verliest rechtzaak, Hiv patient mag wiet kweken in huurwoning.

    Korting op 420shop
    te dwingen te stoppen met kweken, of hem in het uiterste geval uit zijn huis te mogen zetten.

    De rechtbank heeft beide eisen van de woningcorporatie afgewezen. Volgens de rechter staat het vast dat de wiet van levensbelang is voor Hillebrand. Zonder de cannabis zouden de bijwerkingen zo erg worden, dat de medicijnen onvoldoende door zijn lichaam zouden worden opgenomen.

    Lees ook:

    Hennepsoort
    Bovendien wordt de hennepsoort die voor Hillebrand goed werkt, niet door professionele producenten van medicinale hennep geteeld. De soort is wel in coffeeshops te koop, maar het zou veel te duur worden om dagelijks 5 gram te kopen. Ook voldoet de elektriciteitsinstallatie, die voor de kweek is aangelegd, aan de wettelijke eisen en blijkt er geen overlast voor omwonenden.

    'Het is een hele grote opluchting. Een jarenlange strijd komt hiermee ten einde', aldus Hillebrand tegen AT5. 'Het is een zaak van levensbelang geweest. Ik heb in mijn strijd alle denkbare partijen erbij betrokken. Geweldig dat de rechter mij gelijk heeft gegeven.'
    Rudolf Hillebrand, een HIV-patiënt die in zijn huurwoning wiet kweekt voor eigen medicinaal gebruik, mag niet door woningcorporatie Eigen Haard uit zijn huis worden gezet. Ook mag hij doorgaan met het kweken van de planten. Dat heeft de kantonrechter bepaald.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    #2
    17 bloeien, 17 groeien en dan 17 stekken..
    Hillebrand heeft iig t licht gezien..

    Groot geworden door aids te lijden..
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


      #3
      Eindelijk gerechtigheid, ik hoop dat meerdere rechters hier een voorbeeld aan gaan nemen en meer naar de situatie gaan kijken.
      Vreselijk dat die man aids heeft en voor hem geluk dat hij een rechter heeft getroffen die tenminste vanuit een menselijk perspectief een vonnis heeft gedaan.

      Comment


        #4
        Eindelijk een rechter met hersens en empathie. Dat er vele mogen volgen...
        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

        Comment


          #5
          Holy shit... 5 gram per dag?

          Ook vraag ik me af, wat nu de vereisten zijn om de goedkeuring te krijgen.

          Ook benieuwd of oom agent alle planten de eerste keer meteen heeft vernietigd en of daar nu schadeloosstelling voor komt in dat geval?

          Comment


            #6
            Als.je famillie bent van een bekende kamper of een topadvocaat kent schijnt met 51 planten ook weinig aan de hand te zijn...

            Niks dan feelgoodberichtje.
            Gaat er niet om wie je bent maar om wie je kent..

            Www.maffia.nl
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              #7
              In een rechtzaak, kan terug gegrepen worden op eerdere uitspraken van de rechter. Met andere woorden, voor een bepaalde groep mensen is dus nu het hek van de dam. Vandaar dat ik vraag, op welke basis hij dus nu zoveel mag kweken.

              Aids heb ik niet, dus als dat het is, val ik al af

              Comment


                #8
                Wat niet is kan nog komen..

                Houd moed.

                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment


                  #9
                  Hobby Bob , hier de voorgaande uitspraak waarbij de rechter besliste dat dhr. Hillebrand mag kweken

                  https://uitspraken.rechtspraak.nl/in...RBAMS:2016:529
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #10
                    Eerstekamerlid

                    Thanks Stemma

                    Comment


                      #11
                      Dus je moet eerst aids hebben voor je aan de heksenjacht van de woningcorps en overheid ontsnapt, alsof mensen met andere kwalen en ziekten er geen baat bij hebben.

                      Comment

                      Bezig...
                      X