Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spuiten en Slikken (di 16-5-2017 22:00) - Mediwiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Spuiten en Slikken (di 16-5-2017 22:00) - Mediwiet

    Korting op 420shop
    https://spuitenenslikken.bnn.nl/nieu...t-en-festivals

    #2
    Thanks Meglow! Ik zet de recorder aan.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Thanks meg!

      Begint trouwens om 22:30 zat net effe te zappen.

      Als aanvulling op dit draadje, check:
      Ad usum proprium!

      Comment


        #4
        I stand corrected, 22:30 it is...

        Comment


          #5
          Ha ha daar kom je dan ook nog op tijd achter Veel kijkplezier !
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #6
            Een meisje dat eerst spreekt over wiet die gecontroleerd wordt door de overheid zodat zij zeker weet met een schoon product te maken te hebben maar vervolgens roept dat zij, indien het niet vergoedt wordt door de verzekering, naar de shop gaat omdat het daar goedkoper is. Sprak zij zichzelf even tegen..

            Dat stel uit Tilburg dat pretendeert een medicijn te hebben om vervolgens aan een joekel van een bong te lurken, midden in de kamer tentoon gesteld en te roepen dat er zo'n 3 tot 5 gram per dag doorgedraaid worden wekt bij mij ook eerder het beeld op van een stel smokers i.p.v. patienten.

            Het is allemaal wel goed bedoeld maar het kwam bij mij niet echt zo over. Hier hadden ze toch wel iets beters van kunnen maken, het is weer op zijn BNN's gegaan zeg maar...

            Weet niet hoe jullie hierover denken ?
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #7
              Flop uitzending
              Ad usum proprium!

              Comment


                #8
                Had er ook ietsjes meer van verwacht. De ludieke promo voor medicinale wiet was tenenkrommend, een willekeurige groep middelbare scholieren zou er ook iets dergelijks van hebben gemaakt.
                Al met al een beetje jammer.

                Comment


                  #9
                  De 'promo' was voor mij nog het meest irritante stukje van de gehele uitzending. Het niet serieus nemen van een serieus onderwerp...

                  Arno Hazekamp vertelde dat er in wiet 100 verschillende stofjes zitten, er 100 verschillende ziekten zijn en 10 verschillende manieren van innemen, zodat je op 100.000 verschillende mogelijkheden voor mediwiet uitkomt. Dus is het onmogelijk om exact te weten wat de juiste wiet is voor welk aandoening..
                  Daarna verkopen ze iets geheel anders met dat promo filmpje. Deze beste man was ook te zien in dat propaganda filmpje foute sh!t btw.

                  En dan nog de manier waarop Tim bepaalde trigger words gebruikte, GELD, schatkist, Waarde, en dat een paar keer herhalen...
                  Ad usum proprium!

                  Comment

                  Bezig...
                  X