Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Terra Terra gesloten.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Terra Terra gesloten.

    Korting op 420shop
    http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170602_02909000
    Stap voor stap geraken we er wel.

    #2
    Dit is lichtjes verontrustend. Want dan sluiten ze de rest toch ook en is het niet legaal om alles bij elkaar te hebben wat kan gebruikt worden voor cannabis te kweken. Hoe kan zoiets trouwens al jaren aan de gang zijn, maar tegelijk illegaal?

    Comment


      #3
      Dat ze dan de " doe het zelf" zaken ook maar sluiten, Boerenbond, winkels waar ze electra en lampjes verkopen enz.
      Pure onzin dit.
      Met dan aan de "Nieuwe Vlaamse Verarming", rot neo- liberaal beleid in dit land dat meer en meer op oude tijden begint te lijken.

      Comment


        #4
        Klopt. Je kunt nog wel perfect een landbouwzaak binnenstappen en daar een hele doos HPS lampen kopen, maar dit sluiten ze dan alweer...

        Ik denk dat het ook voor een stuk te maken heeft dat Terra Terra er allesbehalve subtiel mee omsprong. Ik ben daar wel enkele keren geweest dat ik ze 'bestellingen' klaar zag liggen die duidelijk niet voor thuisteelt bedoeld waren. Achja, ik ging er toch ook enkel maar heen om potgrond te halen.
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment


          #5
          Wat een kansloze actie zeg... Dan kan je idd beter elke doe het zelf zaak sluiten.. Nu gaan ze het leuk via internet bestellen namelijk.

          Comment


            #6
            Het blijft een risico. Geen enkele doe het zelf verkoopt alles bij elkaar en geeft er dan nog raad bij. Kan goed zijn dat dat laatste ze de das omdoet. Ik weet dat mijne growshop dat woord alleen maar begint te gebruiken als het klanten zijn die hij kent.

            Comment

            Bezig...
            X