Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nederlandse coffeeshop dreigt met miljoenenclaim vanwege verbod op buitenlanders

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederlandse coffeeshop dreigt met miljoenenclaim vanwege verbod op buitenlanders

    Korting op 420shop
    http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...nlanders.dhtml

    #2
    Tsja...

    bericht van juni 2014:
    ...Woensdag heeft de hoogste bestuursrechter een uitspraak gedaan in een lang lopende kwestie tussen de gemeente Maastricht en de plaatselijke coffeeshops.
    Hij heeft geoordeeld dat het is toegestaan om buitenlanders te weren uit coffeeshops.
    Het zogenoemde ingezetenencriterium wordt een goede methode gevonden om overlast rond de shops tegen te gaan...


    Het is allemaal al mateloos besproken voor het gerecht, dan kun je het wel blijven proberen, maar dat heeft niet zoveel zin denk ik.
    De reden was overlast. Lijkt me duidelijk.
    Met (nu) 350 klanten per dag zal het al geen rustige buurt zijn, dus ik denk dat niemand terug wil naar 1000 auto's per dag rond die shops.
    Misschien kan meneer Hendriks proberen wat shops te openen in andere gebieden, als hij niet kan rondkomen van wat hij nu verdient.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      lol kijken of we ze dan ook kunnen uitsluiten van uitkeringen zoals ww
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Tsja...

        bericht van juni 2014:
        ...Woensdag heeft de hoogste bestuursrechter een uitspraak gedaan in een lang lopende kwestie tussen de gemeente Maastricht en de plaatselijke coffeeshops.
        Hij heeft geoordeeld dat het is toegestaan om buitenlanders te weren uit coffeeshops.
        Het zogenoemde ingezetenencriterium wordt een goede methode gevonden om overlast rond de shops tegen te gaan...


        Het is allemaal al mateloos besproken voor het gerecht, dan kun je het wel blijven proberen, maar dat heeft niet zoveel zin denk ik.
        De reden was overlast. Lijkt me duidelijk.
        Met (nu) 350 klanten per dag zal het al geen rustige buurt zijn, dus ik denk dat niemand terug wil naar 1000 auto's per dag rond die shops.
        Misschien kan meneer Hendriks proberen wat shops te openen in andere gebieden, als hij niet kan rondkomen van wat hij nu verdient.

        Denk dat Nederland nu een pak meer overlast heeft van zogenaamde vluchtelingen, waar ze niks aan verdienen en die miljarden per jaar kosten, om maar te zwijgen van hele buurten die naar de klote gaan.
        Hier doen ze niks aan, integendeel ze willen er nog meer binnen laten.
        Meeste buitenlanders die shopke deden gedroegen zich en lieten ook nog geld achter in vele andere handelszaken, beetje dagtripje houden en de stad leren kennen.
        De overlast kwam meer van de straatdealers die ook ineens nog hard drugs aan de man brengen, maar wat baat het als de uil niet zien wil.

        Comment


          #5
          Tja, als Nederland te schijterig is om via de verkiezingen een statement te maken dan is het een beetje eigen schuld.
          Dan krijg je zo'n kabinet dat om elk wissewasje 3 maanden moet overleggen en compromitteren.
          Zo worden er alleen maar besluiten genomen waar eigenlijk helemaal niemand het mee eens is en ondertussen worden ingrijpende besluiten vooruit geschoven en laten we vooral niets doen wat andere partijen willen die angstvallig buiten de regering gehouden worden.

          In Nederland ben je tegenwoordig veel beter af als je alleen goed voor jezelf zorgt, fuck de rest.
          Dat leer ik m'n kinderen ook. Zorg eerst voor jezelf, en elimineer alles wat dat in de weg staat.
          De tijd van bidden is voorbij.

          Maarre..ohja het ging over de coffeeshop.
          De maatregel is destijds genomen wegens overlast. Dat zal best uitgezocht zijn eh, wie die overlast veroorzaakten.
          Ik zeg niet dat iedereen dat deed, al is er maar 10% die vervelend is, dan is dat toch 100 man per dag in dit geval !
          Er moeten gewoon wat meer shops bij in de grensstreek, simpel zat.
          Of gewoon alle shops sluiten en 1 (of meer) plant per persoon legaliseren.

          Dan zal de straathandel toenemen is dan de meest gehoorde kreet...
          Nou, dan pak je die toch aan ?
          Je kunt in elke stad zo tien straatdealers oppakken. Iedereen ziet ze, iedereen weet het, en zelfs de politie kent ze in veel gevallen.
          Er wordt niets aan gedaan, dat is het probleem.
          Pak ze eens goed aan, en dan niet vast zetten, dat vergroot alleen hun reputatie.
          Ik vind werkkampen een goeie oplossing. Goedkope arbeidskracht is nooit weg.
          Laat ze de stranden maar gaan aanvegen op de waddeneilanden ofzo.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Tja dat is nu zeker in deze tijd, iedereen voor zichzelf en de tijd is voorbij om aan andere te denken.

            Best triest vind ik dat....... Misschien een beetje offtopic maar ik wilde er toch op reageren.
            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

            Comment


              #7

              Comment

              Bezig...
              X