Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw Nederlands kabinet wil legale wietteelt kans geven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuw Nederlands kabinet wil legale wietteelt kans geven

    Korting op 420shop
    https://www.hln.be/nieuws/buitenland...even~a5382f4d/

    #2
    Wat zijn volgens hen de schadelijke stoffen?

    THC?

    en daar dan minder van?

    Of wat bedoelen ze?


    Dat zou de criminalteit alleen maar versterken, want niemand zit te wachten op slechtere overheidswiet...

    Comment


      #3
      BackYardPlant , ze gooien weer alle telers op een hoop, aangezien kweken niet legaal is is alle kweek illegaal, maar om nou te gaan zeggen dat alle illegale kweek schadelijke stoffen bevat is onzin.
      Ze zouden moeten vermelden de telers die verzwaren, chemisch bemesten en ziektes bestrijden met chemische brol en slecht spoelen enz, vind ik.

      Comment


        #4
        Dat wordt er in dat artikel ook niet gezegd. Uit recent onderzoek is gebleken dat over het algemeen coffeeshop vol schadelijke stoffen zit. Als je gaat controleren wat er gesproeid wordt is het alleen maar logisch dat inderdaad die wiet minder schadelijke stoffen zal bevatten dan nu het geval is. Volgens u worden we dan weer op een hoopje gegooid? Ah. Er is hier een topic met 150 pagina's waar een bepaalde groep op een hoopje wordt gegooid maar soit.

        https://www.ad.nl/breda/coffeeshops-...euws~a0721800/

        Die man zegt dus net hetzelfde.

        Comment


        • Ganjax
          Ganjax commented
          Editing a comment
          Een topic over een invasie van criminele dobberaars gaan vergelijken met planten, appelen en peren...ach ja dis je rot.

        #5
        Terwijl vertimec en masai gewoon legale meuk is.

        Rare jongens die kamerleden..
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


        • beowulf
          beowulf commented
          Editing a comment
          Ik ken niet meteen een groente die je kan roken. Of was jij bv uw wiet voor je die door de grinder haalt? Als je de teelt voor coffeeshops reguleert dan kan daar rekening mee gehouden worden en dat zal het eerste zijn wat verboden wordt. Dat is net het punt, dieje brol moet eruit.

        • Eerstekamerlid
          Eerstekamerlid commented
          Editing a comment
          Had van jou toch wel wat meer feitenkennis verwacht..
          Wat dacht je van bijv brookcolli en biesrook??

        #6
        hallokes zelfkwekertjes

        Je gaat mij toch niet wijsmaken dat zelfgeteelde eigen gebruik wiet niet gezonder is dan geforceerde wiet van kwantiteitkwekers
        ik doe het met liefde met zo weinig mogelijk hulpmiddelen buiten wat terra grow en terra bloom maar minimun 14 dagen voor de oogst zuiver water
        maar ja daar staat weinig of geen controle op en als je als zelfgebruiker es wat gr voortverkoopt willen ze het gratis want die van de shop zou zoveel beter zijn
        wie zelf kweekt zal mij wel gelijk geven hierin denk ik
        ieder zijn mening daarover natuurlijk

        grtjes john

        Comment


        • LR2
          LR2 commented
          Editing a comment
          Als ik zie wat de zelfkwekers op hun planten spuiten, dan denk ik dat sommige kwantiteitskwekers toch minder gevaarlijk bezig zijn. Onderschat nooit de achteloosheid van een blower!
          Het liefst zou ik je gelijk geven, maar de waarheid ligt helaas anders: ook de zelfkwekers doen domme dingen om van die paar plantjes zoveel mogelijk oogst te trekken. Ik heb meerdere malen topics beantwoord waar met flink gevaarlijk gif gespoten werd. De kwekers in kwestie hadden geen idee, ze hadden de veiligheidsinformatie nog niet eens bekeken.. De redenatie? Die is vaak dat als het op groente kan, dat het dan ook wel op wiet kan. Wiet komt echter na verbranding in de longen, groente komt na het wassen in een pan, wordt gekookt, en vervolgens krijgt het een badje zoutzuur in de maag, en een badje carbonaat in de darmen. Dat chemische proces is veel anders. Het resultaat is ook nogal anders..

        #7
        eigenkweek ruleerd!
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


        • Hoeloes
          Hoeloes commented
          Editing a comment
          Eigenkweek eerst!!

        #8
        Idd niks beter dan je eigen gekweekte wietje....jammie jammie jammie

        Comment


          #9
          Eigen wiet of anders niet!
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment

          Bezig...
          X