Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Regering Oostenrijk: verbod op wietzaden en stekken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Regering Oostenrijk: verbod op wietzaden en stekken

    Korting op 420shop
    Daar gaan we weer => https://www.cnnbs.nl/regering-oosten...en-en-stekken/

    #2
    De nieuwe Oostenrijkse regering, bestaande uit conservatieven en rechts-populisten is van plan om de verkoop van wietzaden en stekken te gaan verbieden...
    Het was ook te mooi om waar te zijn ..
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ja is mooi kut, ongelooflijk........

      Comment


        #4
        Eerst maar eens afwachten, volgens een maatje in AT wordt er ook gestemd voor legalisering in Oostenrijk.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          Stemmen voor legalisering? Dat staat toch volledig haaks op het verbieden van zaden en stekken.
          Dan hadden ze deze maatregel toch niet voor ogen denk ik.

          Comment


            #6
            Zou niet goed voor mij zijn als je die stekken in 't tuincentrum kon kopen....

            Maar vooral als ik het artikel zo lees is het wel erg vreemd dat ze het ineens willen verbieden daar

            Comment


              #7
              BackYardPlant leuk he die rechtspopulisten die zien ons kwekers het liefst "Gegen die mauer!"
              Heel gezellig volk.

              Comment


                #8
                Ik zie kwekers anders liever de staatskas spekken.
                Beetje rechtse regering had er een goudmijn in gezien..

                en die mauer waarover je t hebt daar hangt hooguit t bord voor je kop aan.
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment


                  #9
                  Ah jeej, daar gaan we ook weer in 2018.

                  Comment


                    #10
                    Die site hier doet toch soms maf hoor, krijg een notification dat ganjagast en 1 andere hier wat gepost hebben, wil via die post naar hier doorklikken en krijg :"Sorry, je bent niet bevoegd om deze pagina te bekijken.
                    Probeer in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord via de Login pagina. Of maak een account aan om toegang te krijgen tot het forum.

                    Indien het niet duidelijk is waarom u heen toegang tot deze pagina heeft kunt u een bericht naar de beheerder sturen."


                    En als ik dan hier kom kijken via het forum zelf staat er helemaal geen nieuwe reply's.
                    Ik heb dit wel vaker voor.

                    Comment

                    Bezig...
                    X