Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelfkweek niet even gezond zoals U zou durven denken.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zelfkweek niet even gezond zoals U zou durven denken.

    Korting op 420shop
    Uw mening:

    http://nl.wikipedia.org/wiki/ColchicineT+ Zeer toxisch: stoffen en preparaten waarvan reeds een zeer geringe hoeveelheid bij inademing of opneming via de mond of via de huid acute of chronische aandoeningen en zelfs de dood kan veroorzaken.

    De stijging in het THC gehalte ligt lang niet alleen aan doorkruisingen, maar ook aan chemische bijsturingen.

    Dit logo is in de chemische termen op lange/korte termijn kankerverwekkend.

    #2
    Re: Zelfkweek niet even gezond zoals U zou durven denken.

    das diep man,gwn lekker genieten van die handel

    grtz N

    Comment


      #3
      Re: Zelfkweek niet even gezond zoals U zou durven denken.

      TJaa, dat etiket plakken ze tegenwoordig bijna overal op XD.
      Het is gewoon dat teveel van wat dat ook dodelijk is, teveel water of zuurstof is ook dodelijk (toxisch).
      Er staat een LD50 grens van 1,6 mg/kg bij, stel je bent voor de makelijkheid 100 kg.
      Dan mag je 16 gr in 1 keer van dit spul binnenkrijgen voor het acuut giftig is voor 50% van alle mensen die dat zeg maar binnenkrijgt, succs 16 gr .

      So dont worry, be happy

      Comment


        #4
        Re: Zelfkweek niet even gezond zoals U zou durven denken.

        @Rookie, en meermaals hetzelfde goedje op lange termijn? Vergeet de T+ er niet bijstaan. Dat staat niet op onze wasverzachters etc. Daarop staat het logo van irritant/schadelijk. Zo'n kruis, geen doodskop!

        Het roept wel op tot nadenken, hoe "bio" en "eco" is zelfkweek nog hedendaags he...

        Just checking and asking opinions.

        Comment


          #5
          Re: Zelfkweek niet even gezond zoals U zou durven denken.

          niet bij stilstaan,iedereen sterft wel aan iets.
          wrm dan niet iets waar je van kan genieten.
          gwn roken die handel
          grtzN

          Comment


            #6
            Re: Zelfkweek niet even gezond zoals U zou durven denken.

            Wel, wil echt geen slechte reclame maken of dergelijke. Wel wil ik informatie delen op een forum om meerdere opinies te bemachtigen.
            Het gewoon roken zonder erbij na te denken valt er niet onder nothorius
            Ik denk er graag wel bij na.

            Comment


              #7
              Re: Zelfkweek niet even gezond zoals U zou durven denken.

              Opinies? Bemachingen?

              Pas maar op jij met dat denken is niet goed voor je Orga
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Zelfkweek niet even gezond zoals U zou durven denken.

                @Belladonna, je lege inhoud heeft helaas niets bijgebracht in dit topic.
                Geef eens meer info dan die wikipedia pagina.
                Ik wacht vol ongeduld uw antwoord af en sluit af zonder enige hoogachting.
                Last edited by organic; 31 July 2010, 03:19.

                Comment


                  #9
                  Re: Zelfkweek niet even gezond zoals U zou durven denken.

                  Oorspronkelijk geplaatst door organic View Post
                  @Rookie, en meermaals hetzelfde goedje op lange termijn? Vergeet de T+ er niet bijstaan. Dat staat niet op onze wasverzachters etc. Daarop staat het logo van irritant/schadelijk. Zo'n kruis, geen doodskop!

                  Het roept wel op tot nadenken, hoe "bio" en "eco" is zelfkweek nog hedendaags he...

                  Just checking and asking opinions.
                  Klopt klopt, maar volgens mij haalde ik uit het stukje dat het effect op de lange termijn niet is onderzocht of niet bekend is.
                  Tevens is het wonen naast een drukke weg of fabrieksterrein vele malen ongezonder dan het af en toe roken van een joint/sigaret

                  Enne zijn wel schoonmaakmiddelen waar eenzelfde logo op staat, giftig ja maar maakt wel schoon . voorbeelden: wasbenzine, ethanol, aceton bla bla

                  gr rookie

                  Comment


                    #10
                    Re: Zelfkweek niet even gezond zoals U zou durven denken.

                    Oorspronkelijk geplaatst door organic View Post
                    @Belladonna, je lege inhoud heeft helaas niets bijgebracht in dit topic.
                    Geef eens meer info dan die wikipedia pagina.
                    Ik wacht vol ongeduld uw antwoord af en sluit af zonder enige hoogachting.
                    .

                    Grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: Zelfkweek niet even gezond zoals U zou durven denken.

                      zoals rookie al zegde,wat is er de dag van vandaag niet schadelijk?
                      sta ik al lang niet meer bij stil of het schadelijk voor me is,hoe kan je anders nog echt genieten van je joint
                      maar snap wel wat je bedoelt

                      grtz

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Re: Zelfkweek niet even gezond zoals U zou durven denken.

                          Ik weet niet of het een goed idee is blindelings te vertrouwen op wikipedia,heb je bewijzen dat cannabis daarmee veredeld wordt? En vooral dat deze de benaming skunk krijgen is dikke bullshit :p. Het is het typische maak je bevolking bang verhaaltje. Ik wil best geloven dat er wiet veredeld is met colchicine, maar om deze te veralgemenen naar skunk is zoals dat je zou zeggen dat i-dosing werkt :p,zever dus.De meeste kwekers zouden dit ook niet zomaar doen, want als je 1 oogst verkoopt en er sterven er mensen van , betwijfel ik dat die kweker ooit nog een oogst kwijt geraakt .
                          grtz.

                          Comment


                            #14
                            Re: Zelfkweek niet even gezond zoals U zou durven denken.

                            cholchine werd in de tachtiger jaren idd gebruikt om polyploide planten te maken. Het is zeer gevaarlijk voor mens en dier. Het voorkomt het delen van de chromosomenparen tijdens de meiose. Doodelijk voor dieren en mensen ok bij heel geringe hoeveelheden. heden ten dagen werkt men echter niet meer met deze stof.
                            Last edited by monty; 8 August 2010, 13:13.

                            Comment


                              #15
                              Re: Zelfkweek niet even gezond zoals U zou durven denken.

                              Net als monty zegt, het werd daarvoor gebruikt. Ik vind dit topic dus meer een mug dan een olifant.... en is de titel ook niet passend bij het thuiskweken zoals een normale kweker omgaat met zijn geliefde dames dus!
                              Was/is een middel tegen kanker en kreeg zelfs de goedkeuring van de FDA als het middel tegen jicht:

                              Colchicine as medicine
                              In August 2009, colchicine won Food and Drug Administration (FDA) approval in the United States as a stand-alone drug for the treatment of acute flares of gout and familial Mediterranean fever.[11] It had previously been approved as an ingredient in an FDA-approved combination product for gout. The approval was based on a study in which two doses an hour apart were effective at combating the condition.[11]
                              It is also used as an anti-inflammatory agent for long-term treatment of .[citation needed]
                              The Australian biotechnology company Giaconda has developed a combination therapy to treat constipation-predominant irritable bowel syndrome which combines colchicine with the anti-inflammatory drug olsalazine.
                              The British drug development company Angiogene is developing a prodrug of a colchicine congener, ZD6126[12] (also known as ANG453) as a treatment for cancer.
                              Colchicine has a relatively low therapeutic index.
                              Long term (prophylactic) regimens of oral colchicine are absolutely contraindicated in patients with advanced renal failure (including those on dialysis). 10-20% of a colchicine dose is excreted unchanged by the kidneys. Colchicine is not removed by hemodialysis. Cumulative toxicity is a high probability in this clinical setting. A severe neuromyopathy may result. The presentation includes a progressive onset of proximal weakness, elevated creatine kinase, and sensorimotor polyneuropathy. Colchicine toxicity can be potentiated by the concomitant use of cholesterol lowering drugs (statins, fibrates). This neuromuscular condition can be irreversible (even after drug discontinuation). Accompanying dementia has been noted in advanced cases. It may culminate in hypercapnic respiratory failure and death. (Minniti-2005)
                              Colchicine is "used widely" off-label by naturopaths for a number of treatments, including the treatment of back pain.[13]

                              http://en.wikipedia.org/wiki/Colchicine

                              Comment

                              Bezig...
                              X