Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het zal je maar overkomen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Het zal je maar overkomen.

    Korting op 420shop
    Novum
    vrijdag, 20 juni 2008

    --------------------------------------------------------------------------------
    (Novum) - Een Tilburger is donderdag opgepakt omdat hij onder zijn huis een hennepkwekerij had. Daarvoor had hij twee meter grond onder de fundering van zijn huis weggegraven, waardoor de woning aan de Vogezenlaan dreigde in te storten.
    De 48-jarige man is opgepakt. De driehonderd planten en bijbehorende apparatuur zijn in beslag genomen.

    Source: http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/artic ... id=8669799

    #2
    Re: Het zal je maar overkomen.

    ik zou wel eens een foto willen zien van die ruimte, ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
    *SmokingggGG* !

    I wanna get high... so high!

    Comment


      #3
      Heel gevaarlijk wat die man heeft gedaan, was er zelf nooit aan begonnen.

      Comment


        #4
        tjah, een kelder leren steken eeh! Dan gewoon int midden een muur beton, en een mooi onzichtbaar doorganske, haha


        tis wel wishfull dreaming, mjah, zou nice zijn.

        Comment


          #5
          welke simpele ziel is me dat jezus man even mijn huis ondergraven zo terug. lol

          Comment


            #6
            lijkt mij idd ook niet verstandig, maar de meesten van ons hebben nog gedroomt van een geheime kamer vol plantjes zeker ... (gelukkig waren wij niet zo simpel om het ff proberen te realiseren)
            sigpic

            Comment


              #7
              Ik heb ook een keer een verhaal gelezen van iemand die onder zijn vijver een wietkwekerij had gemaakt. ideaal zou je denken maar hij was toch gepakt...
              0800-kliklijn denk ik
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                Hier ook in de regio, was een kwekerij onder de tuin (er was een ruimte onder de tuin gemaakt).
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #9
                  zou de het gerecht af en toe openbare verkoop houden van de apparatuur die in beslag genomen word?

                  Comment


                    #10
                    Haha, leuk gevonden, maar wel dom dat hij het niet verstevigd heeft ofzo...

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
                      zou de het gerecht af en toe openbare verkoop houden van de apparatuur die in beslag genomen word?
                      Dat zou leuk zijn, batjesdag
                      grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment

                      Bezig...
                      X