Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietactivist doet zelfmoordpoging in de Tweede Kamer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietactivist doet zelfmoordpoging in de Tweede Kamer

    Korting op 420shop
    Wietactivist

    Het zou gaan om een activist die al weken voor de Tweede Kamer stilstaand demonstreert tegen de Glas

    Afgelopen zomer zijn de fysieke beveiligingsmaatregelen in de Tweede Kamer sterk verbeterd. Bij de nieuwe maatregelen is ook overwogen om tussen de plenaire zaal op de eerste verdieping en de publieke tribune op de tweede een glasplaat te plaatsen. Daar is niet toe besloten omdat dit het openbare karakter van de Kamer zou aantasten.

    Bron: de Telegraaf
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    #2
    Je moet wat als de lokale partijen zoals de SGP, CDA, CU winnen. Gadver wat wordt ik naar van deze partijen.

    De verkiezingen van gister zijn bij mij gewonnen door een partij die wilt dat er een soort buurtwacht komt voor het kweken van wiet. Ze willen letterlijk dat we elkaars tuinen in de gaten houden! ZEER gelovige gemeente.

    Comment


      #3
      Nou denk dat ze eerder willen dat er geen huizen afbranden door kwekertjes die een hok bouwen zonder goed op te letten wat ze doen, of heel huis vol planten zetten waar niemand woon en ze alleen water komen geven en oogsten. Ja dan kom er fik en dan gaat alles in de vlammen op ook de huizen van de mensen die ernaast wonen enz

      Ze zullen geen tuinen gaan af snuffelen hoor
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
        Nou denk dat ze eerder willen dat er geen huizen afbranden door kwekertjes die een hok bouwen zonder goed op te letten wat ze doen, of heel huis vol planten zetten waar niemand woon en ze alleen water komen geven en oogsten. Ja dan kom er fik en dan gaat alles in de vlammen op ook de huizen van de mensen die ernaast wonen enz

        Ze zullen geen tuinen gaan af snuffelen hoor
        Ik kan helaas niet vertellen welke gemeente ik woon maar de "voorzitter" van de SGP heeft een oproep gedaan om wiet in de tuin te melden. Geen politie o.i.d ze willen een sociale controlle.

        Comment


          #5
          Dit had nooit moeten gebeuren natuurlijk!
          Ad usum proprium!

          Comment


            #6
            07248afd_Afscheidsbrief.jpg.jpg

            Comment


              #7
              Ad usum proprium!

              Comment


                #8
                na 2 maanden zou ik er ook stilstaand gek van worden
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                Comment


                  #9
                  heftige gebeurtenis.

                  Comment

                  Bezig...
                  X