Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zeer belangrijk voor jullie alle limburgers!!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zeer belangrijk voor jullie alle limburgers!!!!

    Korting op 420shop
    Wiettelers vliegen uit verzekering


    Limburgse henneptelers lopen voortaan het risico om uit de (woning)verzekering gezet te worden. Nog voordat een wietkweker bij de rechter moet verschijnen mag de politie al contact met de verzekeraar zoeken om persoonsgegevens over de verdachte uit te wisselen.

    #2
    Re: Zeer belangrijk voor jullie alle limburgers!!!!

    dan zullen de verzekeringsmaatschappijen veel geld mislopen dus verlies gaan lijden als ze alle kwekers gaan weigeren
    er word wel meer onder lampen gekweekt als alleen wiet dus dan moeten ze daar ook geen uitzondering voor maken
    dat word 'n leuk proces in de rechtzaal
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Zeer belangrijk voor jullie alle limburgers!!!!

      wie weet het begin van een lange black list: ook rokers zijn gevaarlijk, zonnebanken, frituurpotten,

      maar ja, dat draagt allemaal bij tot de commercie van onze consumptiemaatschappij wellicht

      Comment


        #4
        Dus als je kan aantonen dat je kweekt voor eigen gebruik en de verzekeringsmaatschappij inlicht bij het afsluiten van je opstalverzekering is er niets aan de hand?

        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Zeer belangrijk voor jullie alle limburgers!!!!

          Ik neem aan dat dit aleen geld voor meer dan 5 planten?
          Als hobbyist bv 2/3 plantjes zonder lampen is tog helemaal legaal

          Comment


            #6
            Re: Zeer belangrijk voor jullie alle limburgers!!!!

            Oorspronkelijk geplaatst door BoboBrasil View Post
            Ik neem aan dat dit aleen geld voor meer dan 5 planten?
            Als hobbyist bv 2/3 plantjes zonder lampen is tog helemaal legaal
            hoi bobo brasil 2 tot 3 plantjes is niet legaal gedoogd. echter deel ik nog eens mee dat wanner jij in een huurhuis zit en bv 1plant hebt staan met 1lampje erboven dat de kans ook dan heel groot is dat je word ontbonden van je huurcontract, wat inhoud dat je uit je huurhuis moet. heb jij nu 5plantjes maar zonder lamp bv voor een raam en hangt er niks boven, of naast van licht dan zit je weer in het gedoogde beleid, echter staat er maar iets van lampje ofwat dan ook bij, ben je weer niet gedoogd bezig greetz staff

            Comment


              #7
              Re: Zeer belangrijk voor jullie alle limburgers!!!!

              Met 5 plantjes kom je niet voor de rechter en het is ook geen plantage....of interpreteer ik het bericht verkeerd??????

              Comment


                #8
                Re: Zeer belangrijk voor jullie alle limburgers!!!!

                ja dat lees ik vaak genoeg dat je voor een plantje je huis uit moetde rechter bebaald 28 gram is het gemiddelde van een binneplantmet dank aan wageningen.

                Comment


                  #9
                  Re: Zeer belangrijk voor jullie alle limburgers!!!!

                  waar staat dat dan met lamp of niet?dan discrimineer je weer de mensen zonder tuin

                  Comment


                    #10
                    Re: Zeer belangrijk voor jullie alle limburgers!!!!

                    Gelieve niet te dubbelposten, Edit je voorgaande post als je wat vergeten bent s.v.p.

                    Grtz Monty

                    Comment


                      #11
                      Re: Zeer belangrijk voor jullie alle limburgers!!!!

                      vergis je niet met een paar buiten plantjes,mij hebben ze gepakt met 5 buitenplanten.hier stond een cordon van politie de hele straat werdt afgezet toen ze bij me binnen vielen VOOR VIJF PLANTEN die hufters.ze hebben mij voor 10.000 euro aangeslagen wat ik zou hebben verdiend omdat het volgens hun gigaplanten waren waar veel vanaf zou komen.en direct een brief van de woningvereniging nog een keer en ik sta op straat.maaaaar ja, wij hebben hier in de buurt een heeeel groot bos hihihihi

                      Comment

                      Bezig...
                      X