Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haagse Sjonnie wil Cannabisclub

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Haagse Sjonnie wil Cannabisclub

    Korting op 420shop
    Door: Jeroen van Onselen

    DEN HAAG- Hij is het spuugzat. Je kan tegenwooordig nergens een jointje roken of er springt al een agent in je nek. Haagsche Sjonnie vindt dat het tijd is voor actie.

    Blowen is niet meer wat het geweest is. “ Ja, je mag blowen in een coffeeshop, maar dan moet je wel in zo een apart hokje (met afzuigkap, red.)”. Dat is niet te doen voor kleine shops. “Dus ga je een portiek in. En dan pakken ze je. Negentig euro en je bent je wiet kwijt”. In 2006 werd John Waldschmidt ineens bekende Nederlander. Een documentairemaker verfilmde zijn harde leven: hooligan, wiet, oud- alcoholist. Om aan geld te komen begon hij een growshop in Laak. Maar nu sluiten gemeenten steeds meer coffeeshops. Dat is slecht nieuws voor deze growshopeigenaar. “De shops zijn afhankelijk van de telers. En de telers komen bij de growshops”. Blowen moet blijven, vindt Sjonnie. “Daarom hebben we tussen de 30.000 en 40.000 handtekeningen in Nederland verzameld van blowers”. Uiteindelijk wil de Hagenees tachtigduizend handtekeningen, waarmee hij een cannabisclub kan oprichten. Bovendien heeft hij sinds maadag een ‘huiskamer’ geopend. Dat is een ruimte waar iedereem kan komen kaarten en... blowen. Mochten de autoriteiten ingrijpen, dan kunnen ze het krijgen. “ Dan ben ik maar weer die brutale Hagenees.” Hij heeft al een stevige mening over de overheid, vooral door de wet Bibob. De overheid controleert daarmee de integriteit van de coffeeshopeigenaren. Sjonnie denkt daar anders over. “ Het is de grootste corruptste organisatie van Nederland. Ze mogen je volgen tot in de huiskamer. Ze weten zoveel. Het lijkt soms alsof er wiettelers onder de politie zitten, maar dat is natuurlijk niet zo.”




    HaagseSjonniegoed.jpg
    (Bron: De Posthoorn)
    Last edited by askop; 3 August 2010, 19:05.

    #2
    Re: Haagse Sjonnie wil Cannabisclub

    helemaal gelijk heb je!

    een hagenees

    Comment


      #3
      Re: Haagse Sjonnie wil Cannabisclub

      80.000 handtekeningen voor een cannabisclub? Wie heeft dat bedacht? Waar staat dat? Ik zou geen enkele hockeyclub weten met zoveel leden. Met hoeveel maten wordt hier gemeten? en door wie?
      Ja ja ik weet het ik vraag veel

      GG
      .

      Comment


        #4
        Re: Haagse Sjonnie wil Cannabisclub

        Sjonnie for president NICE
        Schutto In tha house

        Comment


          #5
          Re: Haagse Sjonnie wil Cannabisclub

          Haha om die man heb ik destijds nog hard gelachen. En die 80.000 is meer zijn eigen doel volgens mij.. Lijkt me sterk dat je daarvoor zoveel handtekeningen nodig hebt.

          Comment

          Bezig...
          X