Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lidl verkoopt nu ook cannabis in Zwitserland

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Lidl verkoopt nu ook cannabis in Zwitserland

Korting op 420shop
    https://www.hln.be/geld/consument/li...land~a901198b/
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

niet echt goedkoop voor vezelhennep
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

De beste spacekoekjes die ik ooit gegeten heb kreeg ik in Zwitserland, wat was ik stoned ! En een paar koekjes die ik mee naar huis nam deden de auto doen ruiken als een volwaardige coffeeshop.

De Zwitser waar ik ze van kreeg was goudzoeker en teelde zijn eigen planten naast zijn kamp. Leuke gozer, kreeg nog wat wiet van hem en hebben samen een paar joints gerookt. Ze hebben daar ook een soort van gedoogbeleid net als bij ons in NL.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Sinds een jaar of twee is THC arme CBD wiet in Zwitserland legaal, en sindsdien kun je dit echt overal kopen. De grootste supermarkt hier (Coop) verkoopt CBD sigaretten en bij elke kiosk en sigarenzaak kun je deze ook en ook pakjes wiet kopen. Overigens is het altijd al erg makkelijk geweest om aan wiet te komen hier, en er wordt erg veel gerookt. Heel vroeger (een jaar of 10 geleden) werd wiet ook al legaal verkocht in de vorm van "Duftsäckli". Dat was overigens altijd wel normale wiet, geen THC arme. Het werd verkocht als lekker geurende kruidenzakjes voor bijv. op het toilet, zonder expliciet te vermelden dat deze ook prima gerookt konden worden
        Last edited by James Blunt; 27th April 2018, 13:50.

Comment

• Ganjax
          Ganjax commented
          Editing a comment
          Lijkt wel mijn kat jouw avatar.

Vind het wel grappig

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X