Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herbshop Tremelo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Herbshop Tremelo

    Korting op 420shop
    https://www.hln.be/nieuws/binnenland...-val~a79881e3/

    #2
    Een klein stukje van het artikel :


    Het onderzoek startte in het najaar van 2016 s een doorgedreven onderzoek op een zaad- en tuinwinkel The Herb Shop in het Vlaams-Brabantse Tremelo die zowel via een webwinkel als via de winkel zelf op grootschalige schaal cannabisplantages faciliteerde.
    Op een professionele manier voorzagen zij diverse verdachten van teeltmaterialen en stelden zij contactpersonen ter beschikking met know-how voor het opzetten, onderhouden en oogsten van cannabisplantages.


    [...] de rest via de link van wietkarper

    Je zou haast denken dat al dat bespioneren en volgen van eigen burgers geen reet uithaalt zolang dit soort dingen nog steeds meerdere jaren kan doorgaan.

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      alle belgische growshops zijn vervloekt...1 voor 1, t.....vind het eigenaardig......ik zou nooit een belgische growshop bezoeken of mail sturen

      Comment


        #4
        Zucht. Was mijn growshop. Heb gedacht hoelang het ging duren. Die was ook bezig met een winkel in Antwerpen. Hij zat daar op 200 meter van een politiekantoor. Sprak oa van jonge Nederlanders in een Mercedes AMG die 100 lampen kwamen kopen. Dan vinden ze u natuurlijk als ze die bende oprollen. In je winkel. Naast het politiekantoor.
        Ik denk dat ik het maar houd bij zakken potgrond uit de lidl... Je kan idd niks vertrouwen hier in BE. Ze denken precies dat ze ongenaakbaar zijn. Chance dat er hier geen tent meer in de running staat, maar het was een oud IT'er dus ik denk dat die zijn klantenbestand wel iets beter beveiligd is. Als ze die afgaan dan kan ik ze ook schudden.

        Comment


          #5
          geen paniek Beo, je bent altijd welkom bij mij, kunnen we eens lekker babbelen enzo

          Comment


            #6
            Heeft ie zichzelf aangedaan. Terra terra had zelf een plantage boven een winkel, de Herbshop was een kerel met een grote bek.
            Zelf enkele keren geweest, en die man was wel heel erg loslippig.

            Tuurlijk kun je een tuincentrum openen, zolang je je verstand maar gebruikt. Je weet toch ook dat als je zo'n winkel opent je in het oog wordt gehouden?
            Stap voor stap geraken we er wel.

            Comment


              #7
              Grote geld lonkte zeker. Ik heb dikwijls gedacht, als ik nu ne undercover flik was dan had ik u bij u radijzen. Jammer, was in de buurt. Ondertussen blijft die culture indoor in brussel wel bestaan.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Modest View Post
                Heeft ie zichzelf aangedaan. Terra terra had zelf een plantage boven een winkel, de Herbshop was een kerel met een grote bek.
                Zelf enkele keren geweest, en die man was wel heel erg loslippig.

                Tuurlijk kun je een tuincentrum openen, zolang je je verstand maar gebruikt. Je weet toch ook dat als je zo'n winkel opent je in het oog wordt gehouden?
                Zou het ook niet kunnen liggen aan het feit dat er kwekers tetteren als oude wijven over hun shops waar ze hun spullen kopen, je hoeft maar de fora te lezen als flik zijnde en ze weten perfect waar ze een oogje in het zeil moeten houden.
                Ook dat is loslippigheid.

                Comment


                  #9
                  Je snapt toch het concept van een winkel?. Een winkel met de naam the herbshop dan nog. Op 200 meter van een politiekantoor. Waar je kan binnenkijken en de tenten kan opgesteld zien staan. Wat maakt het uit dat je op een forum oid zegt waar je je spullen haalt? Da's nu eenmaal het punt van een winkel. Ik zou is gaan opzoeken wat een ondernemingsloket is en wat nacebel codes zijn. Vanaf moment 1 word je in't oog gehouden want alles staat zwart-wit op papier met welke activiteiten je je bezig houdt. Hij heeft het enkel aan zichzelf te danken. Al die winkels die hier gesloten worden, zijn allemaal bezig geweest met illegale nevenactiviteiten.

                  Comment


                    #10
                    Ik begin mijn reply met :" zou het niet kunnen"... en sluit af met :" ook dat is loslippigheid.
                    Je kan toch begrijpend lezen?
                    En ja ik ken het concept van een winkel, met een naam als "the herbshop" en geregistreerd staande als handel in tuinartikelen dat doet daarom nog geen lampje branden. Ik denk echt dat het vernoemen van dergelijke zaken op fora als dit erbij toedraagt dat ze zulke zaken in het oog houden, het werkt als een rode lap op een stier.

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Maar goed puntje bij paaltje blijkt het gewoon een criminele kut winkel te zijn geweest waar je al die tijd reclame voor hebt gemaakt Beo, nu maar hopen dat het geen slachtoffers maakt net zo als die klima winkel bij Antwerpen, al hadden die waarschijnlijk niet zo een goede IT,er als in tremelo HAHAHAHAHA

                        Comment

                        Bezig...
                        X