Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Block is formeel en legaliseert cannabisolie nooit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De Block is formeel en legaliseert cannabisolie nooit

    Korting op 420shop
    https://www.hln.be/nieuws/binnenland...eend~ab85f3e3/




    vieze rotte vadsige achterlijke kut, cbd heeft niet eens een psychoactieve werking, je moet niet vragen hoe achterlijk ze zijn bij de overheid om dat een gevaarlijk product te noemen!

    #2
    Verschrikkelijk wat kortzichtig en dom.


    En nog veel meer die dik verdienen aan de tendens.
    Die minister spoort niet, maar ach hier in Den Haag dachten ze zelfs dat je dood gaat van een joint.
    Last edited by batmeid; 30 May 2018, 21:51.
    sigpic it is just a flower

    Comment


    • Meglow
      Meglow commented
      Editing a comment
      Nee... die minister 'sport' niet.... met 1 O, niet 2...

    #3
    Als CBD olie zou werken tegen obesidas zou ze vooraan in de rij staan... ik hoop dat ze zelf een epilepsie aanval krijgt, live op tv terwijl ze deze onzin staat te vertellen. De pharmamaffia heeft haar zeker een levenlang gratis frieten en wafels beloofd voor deze uitspraak. Ze heeft geen boter op haar hoofd omdat ze dat meteen naar binnen schuift. Goed, eigenlijk niet mijn ding om mensen op hun uiterlijk aan te vallen, maar wie weerloze kinderen een zo belangrijk middel ontzegt verdient niet anders.

    Onstabiel product?? Wat bedoel je mens? Elk medicijn is onstabiel, er staat niet voor niets een houdbaarheidsdatum op. Vervalt die CBD tot cyanide ofzo?? Kortom, een typische uitspraak van een politicus die geen idee heeft waar ze het over heeft, maar wel een heel volk de toegang ontzegt tot een onschuldig maar nuttig product, voor sommigen zelfs het enige middel om een enigszins kwalitatief leven te kunnen leiden.

    Comment


      #4
      Is zij niet de winnaar van het song festival die vetklep.. Ze speelde trouwens ook in de film Spawn -als die clown
      Ad usum proprium!

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Dat vind ik echt lullig van je...




        Arme clown..

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment

      #5
      We zouden een soort forum moeten opzetten voor het telen van wiet als het overheid het niet toestaat

      Comment


        #6
        Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
        https://www.hln.be/nieuws/binnenland...eend~ab85f3e3/






        vieze rotte vadsige achterlijke kut, cbd heeft niet eens een psychoactieve werking, je moet niet vragen hoe achterlijk ze zijn bij de overheid om dat een gevaarlijk product te noemen!
        Ik snap het hoor , Maar hoe laag ben je om haar een vatsige kut te noemen . Ze zegt dat CBD olie niet stabiel is en dat is het ook niet !!!! hoeveel mensen kopen voor veel geld zo flesje prut olie wat niet eens werkt!!! Jij niet he Ganjax jij heb dat niet nodig . Ik ken zoveel mensen die opgelicht worden met CBD sjit loze beloftes en niemand word beter.
        God was never on your side..

        Comment


          #7
          Je weet niet eens wie De Block is en wat haar standpunten zijn en wat zij al allemaal veranderde binnen het departement volksgezondheid, ik wel en daarom noem ik haar een vadsige kut.
          En wat is dat "niet stabiel zijn" over welk aspect gaat het dan? Je bevestigt dat dan ook nog klakkeloos met 4 uitroeptekens. Denk je als je 4 uitroeptekens plaatst dat je dan gelijk hebt in wat je zegt omdat je het zo benadrukt? Kom liever eens af met argumenten en bronnen. Natuurlijk dat De Block die olie onderuit haalt, ze is minister en lid van de Liberale politieke familie, zij die de belangen behartigen van de zelfstandigen en de bedrijven, dus ook van de pharmareuzen. En het laatste wat die big pharma willen is marktverlies.
          Die prut olie die niet werkt volgens jou heeft wel het leven van een kleine meid gered en maakt haar het leven zelf mogelijk. Ik ken trouwens veel mensen die wel baat hebben bij die olie die volgens jou niet werkt.
          En je zegt dat ik die olie niet nodig heb? Wat weet jij nou wat ik al dan niet nodig heb of gebruik? Ik gebruik dus wel cbd olie fyi
          En dat het teveel kost, daar heb je gelijk in.

          Comment


            #8
            ik zal de nagel ff op de kop slagen ....

            Onstabiel product ?...

            Raar dat er bij ALLE geneesmiddelen een bijsluiter bijzit met ' eventuele bijwerkingen' wat in mijn ogen dus negatief is en slecht.

            Cbo olie , bijsluiter , geen , enkel een gebruiksaanwijzing , bijwerkingen ? geen ..

            Voordelen? .. VEEL.

            Comment


              #9
              Oorspronkelijk geplaatst door roller View Post
              ik zal de nagel ff op de kop slagen ....

              Onstabiel product ?...

              Raar dat er bij ALLE geneesmiddelen een bijsluiter bijzit met ' eventuele bijwerkingen' wat in mijn ogen dus negatief is en slecht.

              Cbo olie , bijsluiter , geen , enkel een gebruiksaanwijzing , bijwerkingen ? geen ..

              Voordelen? .. VEEL.
              Volledig mee eens.
              bijna een ganze krant wat er bij een medicijn zit

              Comment

              Bezig...
              X