Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voor wie er nog werk zoekt....:-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voor wie er nog werk zoekt....:-)

    Korting op 420shop
    https://www.telegraaf.nl/nieuws/2265...over-wietproef

    #2
    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Ben bang dat dit best wel eens de realiteit zou kunnen worden..

    • Meglow
      Meglow commented
      Editing a comment
      Mee eens, keep a low profile en hou je kweekje klein, veilig en voor jezelf. Hoe zeer ik ook de idealisten prijs voor hun inzet, het blijft deels een naieve gedachte dat je ambtenaren en politici ongestraft op hun tenen kunt trappen. Deze proef is een stapje in de goede richting, alhoewel het verre van ideaal is door de invloed van naar spruitjes meurende politici.

      Ik blijf het bijzonder vinden dat Dries van Agt vooruitstrevender is dan het gemiddelde huidige lid van zijn partij. Goddamn, de CU is nog minder conservatief dan het CDA tegenwoordig.

    #3
    Haha

    De zin : eveneens moet aan preventie worden gedaan om gebruikers tegen de risico's van wiet te doordringen.

    De risico die ik alleen zie na 19 jaar blowen,is dat me bankrekening snel leeg is als ik naar de shop ga.

    Dus ja,laat gemeentes maar kweken, laat onze thuiskweker met max 5 plantjes lekker met rust aub.

    ​​​​​​Zet drank in een kwaad daglicht in plaats van ganja.
    Haal de bekende drankmerk reklames weg uit onze samenleving en plaats hiervoor zaadbank reklames/advertentie uit.

    Haal de schappen drank uit de supermarkt en plaats hiervoor biologische ganja.

    Dit is stiekem wel een van mijn dromen..... En mijn inzien nog een stuk gezonder ook als drank.
    Ze hebben volgens mij vroeger de woorden wiet en drank omgedraaid in het wetboek.

    Werken in zo een omgeving lijkt me een superbaan.
    Alleen denk ik dat ervaren mensen daar veel meer kans op hebben wat logisch is.

    Ken de mensen niet persoonlijk, maar hier op dit forum kan ik zo 2 mensen aanwijzen die perfect in zo een kwekerij passen met hun kennis.
    ​​​​​
    ​​​​

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Er kleven heus wel nadelen aan wietgebruik echter een blower wilt deze vaak niet zien. Ben mij er wel degelijk van bewust. Blow al 25 jaar dagelijks.

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Ik vindt dat je tabak en alcohol gelijk moet behandelen. We worden als rokers als criminelen behandeld, maar alcohol (drinken) is dood normaal. Het blijft een hard drug en een flinke ook. Ik drink zelf al 5 jaar niet, maar blow dagelijks. Ik ben het met je eens (gedeeltelijk).
      Back on Topic: HOE gaan de gemeenten dit aanpakken en wie gaat/kan/mag die staatswiet kweken??? En hoe dan...dat de THC ongemoeid blijft is logisch. Dat ligt aan het soort zelf, wat die geeft.

    • Franco
      Franco commented
      Editing a comment
      Flip Hasjkip , dat is persoonsgebonden denk ik. Ik heb er weinig last van moet ik heel eerlijk zeggen.

      Silas, denk dat de makkelijkste manier is om tuinders te vinden die dit willen kweken en willen samenwerken met de gemeente en bepaalde instanties. De meeste tuinders hebben een kas zodat er eventueel jaarrond gekweekt kan worden.
      De tuinders moeten dan even een spoedcursus wietkweken in het brein opslaan plus uiteraard weer zoveel vergunningen en misschien wel opleidingen die ze moeten hebben.
      Het lijkt allemaal mooi, maar soms is dat niet zo.

    #4
    Ik denk dat het ook flink beveiligd moet worden.
    Muur erom, prikkeldraad, gewapende bewakers.

    Als een pinautomaat al genoeg opbrengt om een hele gevel te vernielen is een paar100.000 aan wiet vast ook wel aantrekkelijk.

    Bestaande kassencomplexen lijken me niet geschikt.
    Benieuwd of tuinders, die opeens van het groene goud dromen daar ook rekening mee houden.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Ik denk dat je hier wel een punt hebt....
      Vraag me af of ze in Den Haag daar hebben over nagedacht....

    • lightitup420
      lightitup420 commented
      Editing a comment
      Gewoon bunker onder de grond werkt ook

    #5
    Franco Dat je er geen last van hebt wilt niet zeggen dat er geen nadelige gevolgen zijn Ik heb ook nergens last van maar dat wilt niet zeggen dat er niks schadelijks aan blowen is. Maar goed, dat is een discussie die al eens gevoerd is, laten we die niet weer oprakelen
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment

    Bezig...
    X