Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietkweker met schep gezocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietkweker met schep gezocht

    Korting op 420shop
    https://www.destentor.nl/raalte/onde...n-op~a9dfa902/
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    #2
    Haha...je zal het meemaken.
    150 vierkante meter wiet onder je winkeltje.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ja echt bizar dit,maar moet echt een giga klus zijn geweest dat bouwen en graven,ik denk poolen
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        haha geweldig wel jammer voor de eigenaren ze hadden niet zo ver moeten gaan :L

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
          Ja echt bizar dit,maar moet echt een giga klus zijn geweest dat bouwen en graven,ik denk poolen
          Palestijnen en Mexicanen zijn goed in tunnels graven, en leveren beter werk.

          Comment


            #6
            Hoop voor ze dat ze wel een paar keer hebben kunnen draaien anders ben je er echt kapot van

            Comment


              #7
              https://www.ad.nl/binnenland/zo-ziet...izar~adaee2a4/ denk dat de eigenaar de schade op niemand kan verhalen erg triest voor deze ondernemer
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

              Comment


                #8
                De creativiteit. Naja beter een ondergrondse kelder vol wiet als vol kinderen.
                Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                Comment


                  #9
                  De mooiste vind ik nog altijd die grow in die grote brug in NL, jammer dat ze door zo'n stomme fout met de stroom door de mand gevallen waren :p

                  Comment


                  • Nonsense
                    Nonsense commented
                    Editing a comment
                    je bedoeld die met dat plasje urine naast die verschroeide multimeter zeker

                  • Delarie
                    Delarie commented
                    Editing a comment
                    Dat blijft inderdaad 1 van de mooiste. Blijf die gast met zn hand in het verband in dat filmpje ook altijd wel erg verdacht vinden^^

                  #10
                  Ik vind ze geen van alle mooi. Van mij mogen ze allemaal een 'foutje' met de stroom maken.
                  Broodkwekers zijn de enige reden dat cannabis in een kwaad daglicht staat en blijft.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #11
                    Broodkwekers zijn de enige reden dat cannabis in een kwaad daglicht staat en blijft.
                    Ja als men iets verbied waarvan ze weten dat er toch altijd gebruik van wordt gemaakt...Broodkwekers zul je dan altijd hebben. Ik neem aan dat je vast wel het een en ander weet over de drooglegging in de jaren '20 hoeveel moonshiners zijn er wel niet bijgekomen?

                    Politiek zal na 40 jaar eens met iets moeten komen dat zowel de criminaliteit ervan bestrijd, mogelijkheden bied voor ondernemers en dat de goedwillende/hardwerkende burger best wat plantjes kan kweken voor eigen gebruik als die persoon het leuk vind om te kweken, net als dat men zijn eigen bier kan brouwen.

                    Broodkwekers zijn dus absoluut niet de (enige) REDEN dat cannabis in een kwaad daglicht blijft voortbestaan, eerder de regelgeving en propaganda over wiet en kwekerijen..
                    Ad usum proprium!

                    Comment


                      #12
                      Tsja dat zie ik net als Q.

                      Ik zal er maar geen discussie van maken want anders krijgen we niet 1, maar 2 a4tjes vol met saaie tekst.

                      Feit is dat het een kutstreek is wat ons hobbykwekers niet ten goede komt iig.

                      Van mijn part verkoop je alles en ben je broodkweker.
                      Als die nu eens gewoon stroom zouden betalen en alles eens een keertje veilig en normaal deden kwam het voor ons ook beter uit.

                      Dan kan er namelijk gezegt worden dat wij kwekers erg op de veiligheid en ect letten maar dat is niet het geval bij 90% en dat is een groot probleem.

                      Als de staat boven elke kwekerij bv sprinklers, brandblussers, mooi afgewerkte bekabeling inc werkende stoppen zou aantreffen wordt het ook makkelijker om te besluiten dat wij gewoon mogen kweken.

                      Wie doet het? Wedden dat 0,0 hier op het forum een poederblusser heeft staan naast zijn tent. IK WEL IIG

                      Waar zijn we nou allemaal mee bezig eigenlijk. Klagen maar pak het probleem eens allemaal aan. Dan heb ik het over de serieuze hobby kwekers. (Jaja ook die verkopen wel eens iets)

                      --meneer agent zei eens tegen mij dat alles mag, als je je maar niet laat pakken--

                      Ik zou er regels voor maken. Fotos van je hok inc brandblusser en blablabla anders ben je risicofactor voor de legalisering van onze hobby.

                      Eigenlijk is dat het gene dat die filmpjes en berichten ons duidelijk maken.

                      Ik heb het alleen nog nooit ergens gezien als tekst.

                      Komop mensen. Als we echt voor legalisering willen gaan moeten we niet zeiken maar ons eens aanpassen. Doe het zoals aan een bedrijf ook eisen gesteld worden.

                      Alles netjes en veilig volgens europese voorschriften. Wedden dat er dan opeens wel ingegaan kan worden op een wetsvoorstel. Dat zie ik op de manier zoals de meerderheid van onze lieve hobby kwekers, en die tering illegale kwekers kweken nog lang niet gebeuren helaas.

                      Dit is een persoonlijke gedachte. Dont blame me

                      Comment


                        #13
                        Wie doet het? Wedden dat 0,0 hier op het forum een poederblusser heeft staan naast zijn tent. IK WEL IIG

                        Waar zijn we nou allemaal mee bezig eigenlijk. Klagen maar pak het probleem eens allemaal aan. Dan heb ik het over de serieuze hobby kwekers. (Jaja ook die verkopen wel eens iets)
                        Niet om in discussie te gaan hoor, maar 'erger' me een beetje aan wat je hier zegt.

                        Kijk eens naar wat verslagen, aardig wat kwekers hier gebruiken middelen om zo veilig mogelijk te kweken dmv brandblussers en fire knock out boxen, geaard aansluiten, geen draden op de vloer etc..
                        En ik heb letterlijk nog geen gram verkocht, kweken ze zelf maar! Ben niet gierig hoor want je mag gerust met me mee blowen alleen verkopen ho maar.
                        Ad usum proprium!

                        Comment


                        • belladonna
                          belladonna commented
                          Editing a comment
                          Niet om lullig te doen Ganja maar hoevel kwekers hier prutsen met stroom en hebben geen brandblussen heeeeel veeeeeeeel meer dan die het wel hebben. Heb ik nog niet over de open stekker dozen in kweek tenten. Want het moet zo goed koop mogelijk en ik heb hier toch al heel wat kweekjes voor bij zien komen die poep link zijn . Irri he

                        • Nonsense
                          Nonsense commented
                          Editing a comment
                          Als het brand moet het goed branden

                        • ganjagast
                          ganjagast commented
                          Editing a comment
                          Wie loopt te prutsen met stroom dan? Even op de vingers tikken dan!
                          Sudoma gaf aan dat 0,0 leden op het forum geen gebruik zou maken van brandblussers etc. dus daar reageerde ik op. Klopt dat er meer topics zijn waarbij geen gebruik word gemaakt van brandblussers of andere middelen om zo veilig mogelijk te kweken maar dat zijn veelal oudere draadjes. Het is dus zo dat men tegenwoordig wat meer let op veiligheid, dus bij nieuwe/recente verslagen worden wel gebruik gemaakt van deze middelen. Dat gaat de goede kant op.

                          Wat je zei over stekkerdozen, daar heb je gewoon gelijk in Bella. Kan mezelf flink irriteren als ik dat bij sommige leden zo zie! fkin irri ja. GEBRUIK een waterdichte stekkerdoos en hang die nog eens buiten de tent (net als ik)

                          Het zou zelfs een vereiste moeten wezen op het forum de topics te lezen over veilig kweken, dan pas mee doen met de lotto en likes geven etc..

                        #14
                        Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast View Post
                        Broodkwekers zijn dus absoluut niet de (enige) REDEN dat cannabis in een kwaad daglicht blijft voortbestaan, eerder de regelgeving en propaganda over wiet en kwekerijen..
                        Ja zo kan je elk probleem wel afschuiven op de regering en/of wetgeving.

                        Ik ben even wezen kijken op stophennepteelt.nl
                        Daar heb ik wat puntjes verzameld.

                        Hoe herken je een wietkwekerij :
                        1. Stankoverlast door een sterke, vreemde geur (zoals bij coffeeshops)
                        2. Voortdurend geluid van afzuiginstallaties
                        3. Extra ontluchtingspijpen in het dak
                        4. Tocht (een sterke aan- en afvoer van lucht)
                        5. Warmteafgifte (warme muren, vloeren en plafonds)
                        6. Condensvorming op de ramen van een woning
                        7. Stroomstoringen (zoals knipperende lampen)
                        8. Kunstlicht (gloed van felle lampen die altijd branden)
                        9. Dichtgemaakte ramen (rolluiken, folie)
                        10. Bij sneeuw, een onbesneeuwd dak
                        11. Bouw- en sjouwactiviteiten op vreemde tijdstippen
                        12. Criminele activiteiten in uw buurt (onderbuikgevoel)
                        13. Onduidelijk of een pand bewoond wordt (in combinatie met bovenstaande signalen)

                        Hoe zit dat bij ons:
                        1. Niet aanwezig bij onze kweekjes
                        2. Niet aanwezig bij onze kweekjes
                        3. Niet aanwezig bij onze kweekjes
                        4. Niet aanwezig bij onze kweekjes
                        5. Niet aanwezig bij onze kweekjes
                        6. Niet aanwezig bij onze kweekjes
                        7. Niet aanwezig bij onze kweekjes
                        8. hmmm, oke als je je tent open gooit terwijl je je kamertje niet goed verduisterd hebt ziet je huis eruit als een vuurtoren in de nacht, dat klopt
                        9. Niet aanwezig bij onze kweekjes
                        10. Niet aanwezig bij onze kweekjes
                        11. Niet aanwezig bij onze kweekjes
                        12. Niet aanwezig bij onze kweekjes
                        13. Niet aanwezig bij onze kweekjes

                        Oke, en wat zijn de risico's volgens stophennepteelt :

                        1: BRAND- EN ONTPLOFFINGSGEVAAR2: GEVAARLIJK VOOR DE GEZONDHEID3: SCHADE AAN DE WONING

                        Thuisteelt is ook schadelijk voor de woning. Door de hoge luchtvochtigheid en warmte die nodig zijn voor de teelt, ontstaat schimmelvorming en houtschimmel. De woning daalt hierdoor fors in waarde en het kost veel geld om alles weer in een normale, bruikbare staat te krijgen.

                        Da's niet zo mooi.
                        Echte boefjes die georganiseerde misdaad.
                        Hoe zit dat bij onze kweekjes dan?


                        1: BRAND- EN ONTPLOFFINGSGEVAAR

                        Op het forum kom je niet weg met een loshangend draadje of een stekkerdoos open en bloot in je tent.
                        Gegarandeerd dat er binnen een dag iemand wat van zegt.
                        Stroom aftappen doen we niet. De stoppen slaan gewoon door als het nodig is.
                        Hoge energiekosten hebben we niet. We proberen juist zo veilig en spaarzaam mogelijk wiet te kweken.

                        2: GEVAARLIJK VOOR DE GEZONDHEID

                        Pesticiden wordt voor gewaarschuwd hier. Zoutzuur, salpeterzuur.
                        Ja dat wordt gebruikt, als zijnde pH- of +. Druppelsgewijs, geen liters.
                        Ik heb een liter in huis dat al 8 jaar oud is.
                        Tegenwoordig worden er bij hobby/eigen -kwekers ook andere middelen gebruikt die minder agressief zijn.
                        Hele ruimtes vernevelen voor een hoge LV doen we niet, dat is alleen nodig als je een stekkenkwekerij hebt.

                        3: SCHADE AAN DE WONING

                        Onzin. Iedere hobby/eigen gebruik kweker heeft z'n ventilatie op orde anders ontstaan er al snel problemen aan de planten.
                        Bovendien, als men in z'n eigen woning een plantje kweekt dan let men daar echt wel op.
                        -


                        Zonder het bestaan van broodkwekers zouden al deze punten dus niet bestaan.
                        Ook de vooroordelen zouden er niet meer zijn.

                        Dat de hobby/eigen gebruik kweker weleens iets verkoopt weet ik niet.
                        Da's misschien meer iets onder minderjarigen?
                        Het is ook niet toegestaan op dit forum, je bent dan geen eigen-gebruik-kweker.

                        Ik denk zeker dat het bestaan van broodkwekers zeer nadelig is voor ons thuis/eigen gebruik kwekers en de kans op legalisatie sterk hindert.


                        Oeioei..mega post en offtopic.
                        Hopelijk kijkt er geen mod mee
                        Maarja, soms loopt een discussie zo










                        .
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #15
                          Ja zo kan je elk probleem wel afschuiven op de regering en/of wetgeving.
                          Ad usum proprium!

                          Comment

                          Bezig...
                          X