Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pound for pound for a pound and sharing a pound..SFC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Pound for pound for a pound and sharing a pound..SFC

    Korting op 420shop
    Stoned Fighting Champions Wat ze allemaal wel niet verzinnen heheh
    Er zitten bekende vechters tussen waarvan Nick Diaz het meest bekende is ach zie zelf maar.. Denk dat Ongeldig dit wel zou waarderen

    Een mini docu van Vice
    Ad usum proprium!

    #2
    Nice! Hahaha
    Gok dat Diaz daar wel een probleempje mee gaat krijgen mocht ie ooit weer de ring instappen

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Nick zou zowizo door de mand vallen net al zijn broertje. Nick zal dan niet meer vechten, althans niet in de UFC maar zijn broertje is er nog en gek genoeg nooit geschorst en hij kan er ook wat van. Heb ook wel het iedee dat het niks uitmaakt als die gasten geld in het laatje brengen.

    #3
    Jui-jitsu en de wiet cultuur.
    Cannabis en CBD producten zijn hip onder die vechters. En sporters in het algemeen.
    Een partijtje grondworstelen, waardeer ik altijd.
    Fabrikanten van supplementen richten zich massaal op vechters om hun cannabis producten te promoten. Big business.
    Kan me wel voorstellen dat er een hele andere sfeer hangt als bij een Martial Arts event waar bijvoorbeeld alcohol geserveerd wordt aan het publiek.
    Ik denk soms weleens, ze zouden als die PED's juist niet moeten verbieden. Want mensen blijven manieren vinden om ermee te smokkelen. het zou veel spannender zijn om die bedrijven die steroids e.d. maken tegen elkaar te laten vechten om de beste, veiligste PED's te maken. En dat via wedstrijden te meten. Wat kan het mensen lichaam allemaal bereiken on steroids.
    Cannabis is ook een Performance Enhancing Drug USADA, ergens vind ik dat erg discutabel, coke en speed die verbeteren iemands prestatiemogelijkheden op sportief gebied.
    Maarja, dan is het nog veel cooler om te gaan kijken wat kan een menselijk lichaam bereiken na genetische manipulatie CRISPR in de toekomst.
    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      De sfeer, dat valt meteen op. Iedereen chill, gefocused op de match en geen onnodig geschreeuw en boe geroep. Ik kan dit wel waarderen

      Performance Enhancing Drug? Is toch alleen maar goed voor bij het autorijden dan ghehghe
Bezig...
X