Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meten met twee maten. Corrupte Rechter gedoogbeleid geldt niet in huurwoningen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Meten met twee maten. Corrupte Rechter gedoogbeleid geldt niet in huurwoningen

    Korting op 420shop
    HELEMAAL NAAR DE TERING DIT LAND!

    https://www.cnnbs.nl/rechter-gedoogb...-huurwoningen/
    https://www.limburger.nl/cnt/dmf2018...t-woning-gezet

    Dit is toch wel absurd!?
    Ad usum proprium!

    #2
    alsof zo,n taakstraf een pretje is, ben al een paar jaar aan het bijkomen,was echt tering zwaar en vroeg opstaan enzo.dus niet alleen huisuitzetting is zwaar.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Wat voor taakstraf had je gekregen man? En wat is vroeg opstaan volgens jou ?

    • lightitup420
      lightitup420 commented
      Editing a comment
      Mijn taakstraf was best leuk hoor

    #3
    Ad usum proprium!

    Comment


      #4
      Tja, als het in je huurcontract staat heb je er voor getekend dus helemaal onverwacht is het niet.
      Nog maar weer eens de bevestiging dat je heel voorzichtig moet zijn, qua geuroverlast, zeker als je in je tuin kweekt.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Daar kom je helaas niet aan onderuit als je wilt gaan huren bij de corporaties. sinds 2014 is het verplicht dit te melden bij nieuwe contracten. Dat veranderd voorlopig niet. Ook niet slim om erover te beginnen voordat je een contract tekent en dan te gaan kweken lijkt me. Al die middelen en regels om misdaad van "hennep" teelt te bestrijden heeft gefaald! De enige die elke keer de dupe is van dat wanbeleid zijn de gewone burgers die voor medicinale doeleinden en hobby matig kweken. Dan nog eens dat er een verschil wordt gemaakt als je huurt dat is wat me nu echt stoort. Ik dacht dat we gelijk behandeld zouden moeten worden staat verdomme inde wet.. De overheid komt met wetgevingen en beleid dat direct of indirect ten gunste is van criminelen..100%
        idd zorg ervoor dat je geen geuroverlast bezorgd.

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Het probleem is juist dat we gelijk behandeld worden als criminele organisaties.
        Het staat in het contract. Je hebt dat gelezen en getekend.

        Verdere omstandigheden ken ik niet in dit geval. Er heeft misschien wel meer meegespeeld.
        Er zijn ook gevallen bekend -tot nu toe- dat de rechter niet instemde met uithuiszetting.
        Mevrouw was niet meelijwekkend genoeg denk ik, of de rechter had z'n dag niet.

        Wil niet zeggen dat ik het met het beleid eens ben natuurlijk.

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment

      #5
      een huur woning of eigen woning wat maak het eigenlijk uit .zouw je denken
      als je een paar plantjes buiten hebt staan of binnen maak je toch geen overlast
      en in nederland is het nog toegestaan hier in Belgie lopen de p
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        ik woon in Belgie en staat niets van weed in mijn huur contract zo denk niet dat mijn huisbaas mij eruit kan zetten wel na 3 maanden als hij het huur contract voor geldige dringende reden opzegt anders moet hij me tot einde huur contract laten blijven en het niet verlengen ... maar in Belgie is weed zo al illegaal

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        In Nederland wordt je woning gesloten door de burgemeester, dan heb je pech. In Nederland is wiet ook illegaal, dat het gedoogd wordt wilt niet zeggen dat het mag.

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Gedogen is Mogen!
        Als het niet zo was dan waren de shops ook allang gesloten..
        Slinkse termen maar geen duidelijkheid bieden.. Verwarring ten top, zie hoe iedereen een andere mening erover heeft.
        foei roverheid

      #6
      Flip Hasjkip in nederland mag je toch een aantal planten kweken ??
      hier in Belgie is er zelfs geen gedoogbeleid meer is 0 tolerantie
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Het mag niet, het wordt gedoogd. Bij een inval nemen ze alles mee, ook al heb je er maar 1. Bij minder dan 5 zal er ( meestal ) geen vervolging zijn.

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        het mag niet in NL in een huurwoning dan moet je je huis uit

      #7
      Hier is het zo als je op gehuurde perseel dat is dus huis ,schuur, tuin cannabis planten kweek en ze ontdekken het dat je
      perdireckt uit je woning word gezet. Vervolgens krijgen alle woningbouw verenigingen een tip en kom jij op de zwarte lijst van huurders te staan.
      En waar je dan gaat wonen is jou eigen probleem. Het staat overduidelijk in het huur contract en dat zijn ze verplicht er in te zetten.

      Ik roep dit al jaren maar meestal word het niet geloof zeggen ze welnee ze nemen alleen planten mee... NOT je word dakloos voor buiten planten in je tuin
      God was never on your side..

      Comment

      Bezig...
      X