Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hennepkwekerij ontdekt in natuurgebied eindhoven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hennepkwekerij ontdekt in natuurgebied eindhoven

    Korting op 420shop

    Ondergrondse hennepkwekerij ontdekt in natuurgebied Eindhoven
    https://nu.nl/binnenland/5799696/ond...eindhoven.html

    #2
    Zo te zien hingen er acht lampen boven die lang niet 1.20 m2 per stuk besloegen. Ik zou dit een uit de hand gelopen hobby noemen. Ook stonden de planten nog maar net kun je wel zien toen de politie ter plaatse kwam. Alhoewel ik principieel tegen diefstal ben, vind ik dit soort criminaliteit een vrij onschuldig karakter hebben. De kwekers die hier achter zitten geven mij als burger geen onveilig gevoel tenminste.

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Jij ben nie wijs of zo Stroom aftappen vind je normaal en gat in de grond graven ook?

    • Pit
      Pit commented
      Editing a comment
      Ik zeg toch dat ik pricipieel tegen diefstal ben, relax en eet een visje!

    #3
    Hoe kwamen die gasten aan elektriciteit, vraag ik me dan af? Ik vind dit niet crimineel, is mijn mening. Die gasten die erbij staan op het filmpje daarentegen ...
    Mijn opa en oma in Den Haag hadden tijdens WW II onderduikers, die zaten verborgen onder de vloer. Daar doet dit me een heel klein beetje aan denken.

    Comment


      #4
      ...Voor de kwekerij is illegaal stroom afgetapt waardoor er in de omgeving elektriciteitsproblemen ontstonden...
      Reden genoeg.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #5
        Geen criminelen wie houd je nu een hand boven zijn hooft? Rot op stroom af tappen dit soort mensen verneukt het voor ons stelletje kut kinderen
        God was never on your side..

        Comment


          #6
          belladonna ik ben het met je eens dat dit niet kan! En ik weet niet wie je nu kut kinderen noemt maar dat vind ik ook niet zo netjes!

          Andere keer zijde als de regels hier niet zo krom waren hadden ze geen stroom hoeven te stelen.
          Want grote kwekers zouden hun stroom wel willen betalen maar dit kan niet omdat het opvalt kwa verbruik en tijden dat alles aan staat.

          Legalize!!
          Last edited by newhobby; 20 March 2019, 14:11.

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Die grote kwekers kunnen ook viooltjes gaan kweken als ze zo goed zijn.
            Dat kan gewoon legaal.

          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Legalisatie brengt strenge regels en hoge kosten met zich mee. Kleine kwekers worden zo weggepest en alleen de grote jongens kunnen verder. Vraag is of wij, als hobbykwekers, dat moeten willen. Je staat geregistreerd en krijgt regelmatig controle en als er ook maar iets niet in orde is word je gesloten. Tevens word de weg vrijgemaakt voor vervolging van ieder die niet geregistreerd staat en dus illegaal bezig is.

            Nee dank u.

          #7
          De regels zijn dat het niet mag of je het er mee eens bent of niet. Als je de regels krom vind ben je vrij in ander land te gaan wonen. Die kut kinderen daar bedoel ik de mensen me die dit gedaan hebben in dat bos , in mijn ogen ben je dan niet volwassen maar en verwend kut kind zonder hersen en een dief heel simpel newhobby . Wie gaat die zooi op ruimen?
          God was never on your side..

          Comment


          • Pit
            Pit commented
            Editing a comment
            Kweken voor de hobby mag ook niet.

          #8
          Het wordt iig niet op geruimd door de gene die het heeft gemaakt. Wel worden deze kosten verhaald zowaar mogelijk.

          Comment


            #9

            Comment


            • newhobby
              newhobby commented
              Editing a comment
              Deze accu’s worden dan helaas ook weer gestolen her en der.... gsm masten, heftrucks etc!

            #10
            Nee, enkel kopen en verkopen is legaal. Productie niet. Zouden jullie is niet ofwel die coffeeshops sluiten ofwel de kweek toelaten. Tis 1 van de 2. Ipv dat al jaren durende debiel beleid dat echt nergens op slaat. Moest ik daar gepakt worden met een kwekerij stapte ik naar de rechter. Had dan wel de stroom betaald.

            Comment


              #11
              ja vroeg of laat missen ze de stroom toch beter hadden ze ariagraat ingegraven

              Comment


              • Pit
                Pit commented
                Editing a comment
                Dat zal lastig worden, want een aggregaat heeft een uitlaat nodig en bovendien brandstof om te draaien.
            Bezig...
            X