Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wetenschappelijke studie laat zien: hoe sterker de wiet, des te groter de kans op psychose

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wetenschappelijke studie laat zien: hoe sterker de wiet, des te groter de kans op psychose

    Korting op 420shop
    https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...hose~b8ddef52/

    #2
    Onderzoek waarschijnelijk gesponsoreerd door Rutte&Grappenhaus & CO..
    Om de wiet in het kwade licht te zetten.

    Die van 67% direct van een wietplant lijkt me sterk.
    Ik denk dat van een hasje is, ja deze zijn gecontreerd geperst.

    In USA & Canada hoor ik haast bijna geen wanklanken..

    Dus de berichtje met korrels zout bekijken.

    Comment


      #3
      Wat klopt daar niet aan dan volgens jou ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      #4
      Dat onderzoek klopt wel lijkt mij.

      https://www.jellinek.nl/vraag-antwoo...rker-
      geworden/
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Zou me niks verbazen..

      #5
      Last edited by Brandnetel; 20 March 2019, 14:32.

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Er zijn wel gevaarlijker partijen.
        En dan heb ik het nieteens over de PVV

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Next up, FvD

      #6
      Ook ik word ongerust van die figuren in den haag.
      Flip Hasjkip zoiets kan het natuurlijk ook zijn!
      Je mag straks niets meer hier kijk naar hoe ze het (illegale) vuurwerk nu aanpakken op YouTube.....
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #7
        Ik denk dat de seedveredelaars en allerei company's daaromheen de commerciele waarde inziet als er wat meer gebalanceerde CBD/THC waardoor de psychose-gevaar onder controle wordt, en dat er niet teveel opgevoerd wordt aan THC strains zonder CBD, wat misschien gunstiger klimaat geeft voor de beleidsmakers uit Den Haag....
        Maarja ik kan net zo goed ernaast zitten.

        Want mijn lijf kan er niet goed tegen de lichamelijke tintel-schokgolven door het lijf en daarbijhorende 'misselijk' gevoel aan mijn slokdarm (lijkt op stuiptrekkende gevoel) en hartkloppingen, en bij sommige soorten krijg ik een soort migraine achtige koppijn van...

        Comment


          #8
          stelletje vreemde mannen,
          Ze deden een glas,
          Ze deden een plas,
          En alles blijft zoals het was..
          Last edited by ganjagast; 21 March 2019, 16:11.
          Ad usum proprium!

          Comment


            #9
            In Europa zit in negen van de tien joints wiet en tabak en vaak veel meer tabak dan wiet, want tabak is goedkoper. Onderzoek toont een duidelijk verband (klik) aan tussen tabaksrook en schizofrenie en psychoses. Door tabak te vermengen met staatswiet blijft de kans op psychoses dus bestaan.

            Comment


              #10
              cbd is dan weer goed voor mensen met psychoses:https://www.pgmcg.nl/2018/01/studie-...-schizofrenie/

              Comment


                #11
                Oorspronkelijk geplaatst door Pit View Post
                In Europa zit in negen van de tien joints wiet en tabak en vaak veel meer tabak dan wiet, want tabak is goedkoper. Onderzoek toont een duidelijk verband (klik) aan tussen tabaksrook en schizofrenie en psychoses. Door tabak te vermengen met staatswiet blijft de kans op psychoses dus bestaan.
                Aan het einde van het artikel staat een veelzeggend citaat:

                McCabe said the new results on smoking suggest "it might even be possible that the real villain is tobacco, not cannabis" -- since cannabis users often combine the drug with tobacco.

                (McCabe zei dat de nieuwe resultaten betreffende roken suggereren dat 'het zelfs mogelijk is dat de echte slechterik tabak is, niet cannabis' --- aangezien cannabisgebruikers de drug vaak combineren met tabak.)

                Comment


                  #12
                  Sterke drank is heel verlavend, heel veel psychoses zijn door alcohol getriggerd, alcohol is op elke hoek van de straat legaal te koop, overal in het straatbeeld en media zichtbaar en gepromoot...geen hond in de wetstraat die daar van wakker ligt.

                  Voorbeeldje van hypocrisie op de staatstelevisie:

                  De serie "Eigen Kweek", telkens na het einde een info en preventie filmke van de overheid tegen drugsverslavingen omdat de serie over cannabis gaat, vlak daarna een reclame om DUVEL bier te promoten.



                  Er heerst gewoon een Reefer Madness 2.0 klimaat in het huidige politieke landschap dat oververtegenwoordigt is van Pharma Lobby.

                  Comment


                    #13
                    Ganjax Geniale serie die Eigen Kweek
                    Ik denk dat de rook van tabak inderdaad veel schadelijker is. Toch vind ik het een raar onderzoek. Ze hebben namelijk personen onderzocht die zich voor problemen hebben gemeld bij de GGZ en of zij wiet gebruikten. Niet andersom. Van wiet is ondertussen bekend dat deze klachten kan verminderen van mentale ziekten.

                    Comment

                    Bezig...
                    X