Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

420 Amsterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    420 Amsterdam

    Korting op 420shop
    Voorgaande jaren kwam er altijd wel iemand spammen over het 420 feest, maar ik heb nog niemand gezien, dus hier de aankondiging.
    Bronnen van informatie :

    https://www.mediwietsite.nl/suver-nu...-in-amsterdam/ (pas op voor epilepsie door alle knipperende reclame)

    https://www.420fest.nl/




    verdampenCannabis EXPO

    Wanneer: 20 april 2019
    Waar: Noorderlicht, NDSM-Plein 102, 1033 WB Amsterdam
    Tijd: 12.00 tot 17.30 uur
    Toegang: gratis


    420 FEST
    Vanaf 20 uur.

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    #2
    Kijk goed bezig maar even gaatje in agenda maken
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #3
      Ad usum proprium!

      Comment


        #4
        Ik kom bijna nooit in Amsterdam maar dit lijkt me wel leuk om even te kijken! Kan je een beetje parkeren in de buurt en gratis?

        Comment


          #5
          Als je buiten het centrum parkeert kan je dat gratis doen, zal je wel een trammetje of bus moeten pakken richting centraal station. Vanaf daar kan je er ook naartoe lopen of nog een tram pakken. In het centrum en ook op het werf is het betaald parkeren.
          Attached Files
          Ad usum proprium!

          Comment


          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            Als je wat langer in de stad blijft e/o je blijft een nacht slapen dan is het wel te doen natuurlijk, niet als je voor een paar uurtjes komt lijkt me. Weet trouwens niet het tarief van P1 parking nooit gebruik van gemaakt, was dat een vast tarief? Denk dat de meeste zouden komen voor de expo Voor mij maakt het niet ik hoef er niet te parkeren en kan zo lang blijven als ik wil. Flip die zal vast wel tot in de latere uren blijven je weet in ieder geval hoeveel je kwijt bent voor 24u

          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Heb de P1 2 x gepakt toen ik voor ene concert in de Melkweg was. Toen zijn we 's middags rond een uurtje of 2 aangekomen en 's nachts rond een uurtje of 1 weer vertrokken. Dan lont het zich. Met een gem. parkeer tarief in A'dam van 5 € / uur (dacht ik) loont het zich vanaf 5 uurtjes verblijf. Vroeger parkeerde ik altijd aan de overkant van het IJ, geen idee het daar nog gratis is, mijn tante woont al een eeuwigheid niet meer in Noord. https://www.p1.nl

          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            Nee man toevallig was ik daar ook laatst dat was inderdaad gratis parkeren voor lange tijd, helaas is dat nu ook niet meer. Denk dat teveel mensen erop een gegeven moment naar een plekkie zochten wat niet gunstig was voor de buurtbewoners. Dat wordt dus echt P1 of Q parking

          #6
          tot aan de waterkant
          Ad usum proprium!

          Comment


            #7
            Ziet er leuk uit, geniet ervan!
            Happy 420!

            Comment


              #8

              Comment


              • Weske
                Weske commented
                Editing a comment
                Was ook mijn planning tot ik de zon op me kupske voelde haha

              #9
              Ad usum proprium!

              Comment


              • Weske
                Weske commented
                Editing a comment
                Maargoed ik toch niet ben geweest dan...
                Ja zag het ook toenstraks....volgens mij verder vrij weinig
            Bezig...
            X