Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

advocaat arts politicus hebben plannen voor legale wiet kwekerij

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    advocaat arts politicus hebben plannen voor legale wiet kwekerij

    Korting op 420shop
    hier word ik zo kwaad van e als je geld heb kan je alles legaal e ons zouden ze in de bak draaien voor een paar plantjes

    ook dit deel vind ik zeer grappig

    Voor het agrarische handwerk heeft het bedrijf inmiddels 'meesterteler' Joris van Nassau aangetrokken, die momenteel handelt in led-verlichting voor de tuinbouw. Schouten: "Je kunt natuurlijk geen illegale wietkweker aannemen. Die zou nooit door de Bibop-procedure komen." Daarmee verwijst hij naar de verplichte screening voor alle betrokkenen bij het bedrijf, die controleert of zij nooit betrokken zijn geweest bij illegale activiteiten.

    denk niet dat hij legaal zijn kennis heeft opgedaan lol

    https://www.rtlz.nl/business/onderne...a38xFqRY2FypkU
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    #2

    Comment


    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      idd lol

    #3

    Ik zoek op het moment werk. Misschien dat ik daar eens in de toekomst kan gaan solliciteren.

    Comment


      #4
      Money talks. Dit soort gasten hebben hier en daar de connecties en natuurlijk geld om aan een vergunning te komen. Dit soort praktijken gaan we nog veel vaker in de toekomst zien (kijk maar naar de serie Grass is greener). Sinds het legaliseren/reguleren in de States zie je de big boys met geld vergunningen binnen tikken terwijl de ervaren kwekers het afleggen..

      Comment


        #5
        Gelukkig eh..
        Want die ervaren kwekers zijn de broodkwekers van nu, en die hebben al bewezen dat ze geen betrouwbaar product van continue kwaliteit kunnen leveren, simpelweg omdat ze niet willen investeren en liever een dikke Mercedes rijden.
        Gelukkig zijn er vermogende mensen die wel willen investeren in een project waar je flinke tegenwerking van de overheid bij kunt verwachten met de meest belachelijke eisen.

        Ik ruik al snel afgunst bij dit soort berichten, terwijl het juist een stap vooruit is.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Ja, maar dan moet je een andere hobby kiezen, ghehe.....
          Daar kun je geen rekening mee houden. Precies dat is het probleem in Nederland.
          Iedere minderheid wil dat er rekening met haar standpunt gehouden wordt. Dat kan niet.
          Iedereen wil een beetje z'n zin krijgen en dan worden er alleen besluiten genomen waar echt niemand vrede mee heeft.

          Als je de middelen niet hebt, dan is het niet voor je weggelegd. Simpel.
          Ik zou ook liever een rallyauto hebben, maar daarvoor heb ik ook niet de middelen.
          Ik wilde vroeger altijd een waterfiets, maar ik heb nooit aan het water gewoond, dus die is er ook nooit gekomen.
          Als je geen tuin of balkon hebt, dan kun je niet kweken. Dus dan ben je aangewezen op de overheidswiet.

          Hoe dat met die peperkweker zit weet ik niet. Ik ken daar geen jurisprudentie van.
          Ik heb voorheen weleens een woning gehuurd en daar stond duidelijk in het huurcontract dat er niets gekweekt mocht worden.
          Geen wiet, maar ook geen andere planten, omdat een woning is om in te wonen.

          Met pepers zal je er misschien niet uitgegooid worden, maar pepers vallen ook niet onder drugs. Wiet wel.
          Maar da's puur speculatie.

        • beowulf
          beowulf commented
          Editing a comment

        • Kratos
          Kratos commented
          Editing a comment
          Was ook maar een voorbeeld. Volgens mij genoeg dingen die onder een lamp binnenhuis gekweekt worden dat brandgevaarlijk kan zijn wanneer het fout aangesloten is. Ongeacht de wattage kan het brandgevaarlijk blijven.

        #6
        De eerste die ze in Nederland een licentie zouden moeten overhandigen is Doede.
        En voor de rest genoeg knappe koppen met veel kennis te vinden op allerlei fora.

        Comment


        • Kratos
          Kratos commented
          Editing a comment

        #7

        Comment


          #8
          Het zou toch ook met een VZW kunnen gaan, minder investering nodig, de winsten betaal je lonen mee en je investeert in infrastructuur, onderzoek en educatie.

          Comment


            #9
            Dat mag niet als je hoofdactiviteit een commercieel doel heeft, zoals in de retail. Anders zou het makkelijk zijn. Verkopen, uw eigen een dik loon uitbetalen en geen btw betalen op inkomen.

            Comment


              #10

              Comment


                #11

                Comment

                Bezig...
                X