Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie vindt duizenden wietplanten bij invallen in Friesland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Politie vindt duizenden wietplanten bij invallen in Friesland

    Korting op 420shop
    https://www.nrc.nl/nieuws/2019/06/03...qS96jtg1IICK88
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    #2
    Da's een mooie opruiming geweest.
    Ik snap dat soort dingen niet heh....dan heb je alles overwonnen, vergunningen, gezeik van de buurt, gezeik van de gemeente, en dan heb je eindelijk een growshop, en dan ga je dat verkloten door stekken te gaan verhandelen.
    Dan heb je toch ook het IQ van een vaatdoek eh....

    Een growshop zal misschien geen goudmijn zijn, dat weet ik niet. En het zal best moeilijk zijn om de ontwikkelingen bij te houden met je voorraad.
    En dan nog alle tegenwerking van justitie die elke minuut binnen kunnen komen voor "controle".

    En als er dan elke dag om stekken gevraagd wordt dan zal dat best lokken, snelle winst.
    Maar je weet zelf dat je aan de beurt komt, het is alleen een kwestie van tijd. En dan gooi je alles weg.

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe vaak er naar stekken gevraagd wordt bij een growshop.
    Ik denk dat dat best vaak is, en dan moet je wel sterk in je schoenen staan om niet iets te gaan regelen.
    Thuiskwekers die voor een handvol stekken komen zeg je makkelijker nee tegen dan iemand die voor 3000 stekken komt.

    Welke growshops waren het, iemand een idee ?
    De site van Ultra Trading is under construction.
    Ik weet niet of dat al eerder was ?
    Ultra trading zit toevallig wel in Leeuwarden en Heerenveen

    Ik kwam dit bericht over de Friesche opruimdag tegen op op politie.nl :

    --------------------------


    Laatste update: 03-06-2019 | 15:33

    Hennepaanpak

    Politie Noord-Nederland pakt hennepteelt aan.
    In dit onderzoek ligt de nadruk op de faciliteerders van de hennepteelt.
    Door de stekken en growshops kunnen immers kwekerijen ontstaan.


    [...]

    Als je ook de gebruikelijke anti-wiet-propaganda wil lezen kun je het hele en originele bericht vinden op : politie.nl

    frieswiet.JPG
    Mooie loods (foto via de nrc, link in 1e post)


    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Last edited by Ipie; 14 June 2019, 12:45.

      Comment


        #4
        Als je als growshop geen stekken verkoopt dan gaan je klanten lopen. Ze komen voor de inrichting van hun hok, als ze alles op 1 plek mee kunnen krijgen dan is dat natuurlijk wel zo handig. Ik zou ook niet bij de lager vlees gaan kopen als ik de biefstuk vervolgens bij een andere slager moet gaan halen, dan haal ik daar al mijn vlees.

        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Laten we eerlijk zijn, als de growshop het moet hebben van de hobbyist dan bestaan ze niet lang. Wordt altijd een beetje lacherig gedaan door de overige bezoekers als ik vraag voor 4 zakjes lightmix. En ander staat 200 zakken in te laden.

            De shops moeten toch worden bevoorraad, als dat dmv hobbykwekers gedaan moest worden ben ik bang dat ze al snel niet genoeg voorraad zouden hebben. Zolang het illegaal is zijn er ook nog zat hobbykwekers die de stap niet durven te maken. Of mensen die er geen plaats voor hebben. Of simpelweg geen zin.

            Ik snap zeker je punt, in een ideale wereld zou iedereen zijn eigen kruid kunnen en mogen kweken maar helaas is het nog niet zover.
        Bezig...
        X