Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Raadslid Roosendaal wil wietplantage beginnen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Raadslid Roosendaal wil wietplantage beginnen

    Korting op 420shop
    ROOSENDAAL - Raadslid Ton Schijvenaars van D66 in Roosendaal wil zelf een wietplantage beginnen om coffeeshops in zijn stad te bevoorraden. Schijvenaars maakt zich al langer druk om het feit dat coffeeshops wel via de voordeur wiet mogen verkopen, maar zich niet via de achterdeur mogen bevoorraden. Daardoor zijn ze aangewezen op vaak criminele leveranciers. Volgens Schijvenaars is er in elk geval belangstelling voor zijn plan bij de coffeeshophouders.
    Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

    #2
    Re: Raadslid Roosendaal wil wietplantage beginnen

    Oorspronkelijk geplaatst door Boerjanster
    Volgens Schijvenaars is er in elk geval belangstelling voor zijn plan bij de coffeeshophouders.
    Ik heb ook belangstelling .

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Raadslid Roosendaal wil wietplantage beginnen

      Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      Oorspronkelijk geplaatst door Boerjanster
      Volgens Schijvenaars is er in elk geval belangstelling voor zijn plan bij de coffeeshophouders.
      Ik heb ook belangstelling .

      Grtz


      HAHAH
      Schutto In tha house

      Comment


        #4
        Re: Raadslid Roosendaal wil wietplantage beginnen

        Ik had dit op Brabant nieuws gezien, die vent heeft tenminste lef... er is ook een coffeeshop houder die zijn eigen wietplantage wil beginnen in Roosendaal, Hopen dat er meer van dit soort pioniers zijn en dat de politiek langzamerhand toegeeft...
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Raadslid Roosendaal wil wietplantage beginnen

          voor de rokers is het mooi echter voor de kwekers daalt de prijs enorm.

          Comment


            #6
            Re: Raadslid Roosendaal wil wietplantage beginnen

            Eerst zien dan geloven Leo, dit word waarschijnlijk eerst op kleine basis gedaan... dus dan zal het niet zoveel schelen..

            En dan nog, laat de prijs maar wat zakken! De laatste tijd zijn de prijzen zo gestegen dat ze nu weer wat kunnen inleveren dacht ik zo... Je loopt dan ook het risico niet meer om gepakt te worden.

            Ach ja we zien het wel
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: Raadslid Roosendaal wil wietplantage beginnen

              ja ik moet het ook nog maar zien hoor. en gepakt worden ben ik persoonlijk ook niet echt bang voor die 5 plantjes (naja thuis dan hehe)

              ik denk dat ik binnen maar verder ga met 4 plantjes per keer ofzo. ben wat aan het rond kijken om te zien hoe ik dat het beste kan aanpakken. ik denk dat hetwel uit kan want me vrouwtje rookt als en schoorsteen en vind het een leuke hobby.

              Comment

              Bezig...
              X