Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

police shoot restrained dog infront of 7 year old kid

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    police shoot restrained dog infront of 7 year old kid

    Korting op 420shop
    http://www.youtube.com/watch?v=qpfLL...eature=related
    ik moet jullie waarschuwen de video was voor mij heel erg hard om te kijken

    http://www.columbiatribune.com/news/...swat-incident/


    wat details voor degene die minder in engels zijn
    dit is een bust door een swat team gebaseerd op oude gegevens (8 dagen oud en dus niet relevant)

    hoe het gebeurd: ding dong wouten opendoen de mensen doen hun deur vrijwillig open swat team stormt naar binnen

    eenmaal binnen blaft de hond(die door alle paniek natuurlijk boos is maar dus wel onder controle is door de eigenaar) naar oom agent oom agent schrikt en schiet de hond neer de hond is niet dood op het eerste schot maar rent gillend en jankend weg

    de politie volgt de hond schiet hem nog een paar keer om er zeker van te zijn dat hij dood is(hierbij mist de agent en raakt een tweede hond die het overleeft)

    dit alles in het bij zijn van het 7 jarig kind en natuurlijk het hoogte punt het"bewijs"
    1 bong met een heel klein restje wiet erin

    resultaat 1 dode hond 1 zwaar gewonde hond met bijbehorend dierenarts rekening en schrik niet 300$ boete voor misdemeanor possesion oh ja en een kind dat nooit meer normaal zal zijn want tja die ziet net zijn hond voor zijn ogen in gatenkaas veranderen

    #2
    Re: police shoot restrained dog infront of 7 year old kid

    Dit moet een van de zieligste dingen zijn dat ik de politie ooit zien doen hebt. Kijk eens naar die pakken dat die wouten aanhebben, daar geraak je niet met kogels door hoe zou een hond daar dan in godsnaam doorgeraken? Die kerel snapt er zelfs niets van precies... Ik vraag me zwaar af of dit terecht was. Het zou me niet verbazen moest hij hen aanklagen voor overbodig machtsvertoon en machtsmisbruik want dat is daar toch wel het geval.

    Voor die kleine kerel heb ik nog het meeste medelijden, die heeft toch wat meegemaakt op dat moment... Ze moesten eens hun high-tech materiaal gebruiken om te weten wie er binnen zit zodat ze niet heel de familie choqueren met hun show... Echt zwaar overbodig heel dat boeltje... 1 woord: Triestig

    Comment


      #3
      Re: police shoot restrained dog infront of 7 year old kid

      kort en krachtig: grof

      niet goed te praten

      Comment


        #4
        Re: police shoot restrained dog infront of 7 year old kid

        schiet dan een verdovingspijltje in dat lieve hondje... en wederom een harde actie van de Amerikaanse regering....
        ik ben maar nog het begin...

        Comment


          #5
          Re: police shoot restrained dog infront of 7 year old kid

          Hmmm de clowns zijn weer bezig zo te zien -_-

          Langs hier zijn ze enkel en alleen bezig om boetes uit te delen...indien er echt een probleem is duwen ze je er nog dieper in maar om wat geld te innen zijn ze er altijd wel bij -_-

          Jammer voor die hond zeg die deed niks verkeerd en moest het met zijn leven bekopen

          Comment

          Bezig...
          X