Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brand in Hellevoetsluis na gerommel met meterkast..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Brand in Hellevoetsluis na gerommel met meterkast..

    Korting op 420shop
    https://www.rijnmond.nl/nieuws/18537...eterkast-VIDEO

    sigpic

    #2
    Hier kan ik me ook heel erg aan irriteren zeg figuren die lopen te klooien met de meterkasten etc.

    Er waren trouwens geen planten aangetroffen he, zou hij (de bewoner) ze zelf weg hebben gehaald?
    Ad usum proprium!

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Vandaar geen verzekering
      Je kan zo goed verzekerd zijn maar als ze je kweekspullen vinden na een brand ga je veel gedoe krijgen.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      ghehe dacht het al. Ik las het ook in het contract van de verzekering dacht van volgend jaar maar niet nemen dan..
      Last edited by ganjagast; 30 August 2019, 16:22.

    #3
    Hij gaat sowieso de pineut zijn.
    Niet verzekerd en brand door schuld.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Zou een verzekering nog veel hebben uitgemaakt vraag ik me af. Want die zouden dan toch ook niet uitkeren?

    #4
    Ik haat dit soort gasten. Met een beetje ongeluk gaat het huis van de buren mee of vallen er zelfs slachtoffers. De hobbykwekert die alles netjes voor elkaar heeft wordt er echter op 1 hoop gegooid met dit soort hufters.

    Dat deze gast bakzeil haalt bij de rechter lijkt me duidelijk, maar ik vraag me wel af wat een verzekering/civiele rechter doet als je aantoonbaar veilig ingerichte tentje/hokje onverhoopt toch in de hens vliegt (tenzij het in je voorwaarden staat natuurlijk, dan houd alles op denk ik). In mijn draadje over veilig kweken stel ik dat het geen kwaad kan om wat documentatie en foto's te maken van hoe jij je hok/tentje hebt ingericht. Wie weet kan dit uitmaken bij een strafrechter, al is het maar om de term '...door schuld' die een officier gebruikt van tafel te kunnen vegen. Alles CE-gekeurd, aansluiten draden volgens het boekje, aanwezigheid van brandmelders/blusmiddelen, etc.. Menig aquariumhouder bv. rommelt maar wat aan met apparatuur en kabels, maar die is kennelijk gevrijwaard van vervolging omdat een legale hobby is.

    overigens heb ik weinig juridische kennis anders dan dat het recht krom is in dit landje, dus corrigeer of vul aan waar nodig

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment

    • SweetMango
      SweetMango commented
      Editing a comment
      Ja hoor.
      Als jij kan aantonen dat jij het goed heb aangesloten, en met a tm z rekening heb gehouden dan zal de rechter zeer zeker dat mee nemen.
      Als jij brood kweker ben, dan geef je daar niet om. Dus rechter zal het dan ook niet doen.
      Kweek je voor jezelf dan is veiligheid toch wel mee genomen.

      Je krijgt igg extra plus punten

    #5
    Afschieten zulke mongolen
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #6
      Dit soort gasten verkloot het voor ons, die wel normaal willen kweken.


      Ik sprak een keer met iemand van de woningbouw, en dat ging over wiet.
      Hij reageerde op iets wat ik zei.

      Dat ik het belachelijk vind dat je een bepaalde plant niet binnen mag groeien.
      Ze zouden bijvoorbeeld controle uit kunnen voeren, of het allemaal veilig aangesloten word.
      Dat ik gewoon stroom zou betalen en zo.

      En dat er de doodstraf op zou moeten staan, als ik zie wat sommige uit spoken met hun woning.


      Zijn reactie was, dat ik aan die gasten die er een bende van maken te danken heb, dat het beleid zo is.

      Moet ik wel toevoegen, dat ik in Amsterdam woon waar iedereen die mijn tuin in loopt, vraagt is dat wiet ?
      Dat gebeurde ook met mensen van o.a. de woningbouw.

      Als ik de planten een 8 meter verplaats, loop ik het risico dat ze me het huis uitzetten.
      Ergste wat er nu, met planten in de tuin kan gebeuren is dat de politie ze in beslag neemt en als ik mee werk blijft het daar bij.
      Dat meewerken zal wel inhouden dat ik een afstandsverklaring voor de wiet moet ondertekenen.

      Je blijft lachen.
      Lets not criticize but legalize

      Comment

      Bezig...
      X