Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eneco stuurt wietkaartjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eneco stuurt wietkaartjes

    Korting op 420shop
    Mensen kunnen soon een wietkaartje van eneco in de brievenbus verwachten weet niet precies welke steden maar men stuurt de kaartjes zodat mensen de geur kunnen leren herkennen ivm wietkwekerijen eneco zou door hen veel schade ondervinden oa illegaal afgetapt stroom....
    Gelukkig is de stroom van ons jd-ers gewoon legaal, maar is dit t begin van de hetze waar dokkie en ik t al een tijdje over hebben?of is t wel een goed intiatief?
    Mij persoonlijk deed t denken aan de zogenaamde neighbour watch,In Canada (te zien in docu: the business behind getting high kijken mensen!) waar mensen instructies krijgen hoe een kweker of kwekerij te leren herkennen....vind t maar engetjes
    P'z

    #2
    Re: Eneco stuurt wietkaartjes

    Is dit dan een kaartje met een wietgeur ofzo, die ook wel hebt met parfum enz?
    Ben benieuwd is er geen plaatje van zo'n kaartje?

    Comment


      #3
      Re: Eneco stuurt wietkaartjes

      zo daar gaan we weer. welkom in het paradijs, van de verraders, is dit dan geen prive schending, kan het nog gekker en eneco belachelijke actie.

      verraad en verricht een goede daad.

      terwijl de pedos lachen, en vrij rondlopen.
      welkom in het land waar klikken, de macht krijgt.

      maten naaiers

      Comment


        #4
        Re: Eneco stuurt wietkaartjes

        daarom is het ook zo fijn om goed contact met je buren te hebben
        mijn buren gooien het waarschijnlijk meteen weg want die komen liever bij mij in de tuin ruiken
        dat er zoveel stroom gejat word hebben ze zelf in de hand
        dan moeten ze maar niet zeuren als er ergens teveel stroom word verbruikt en daar raar volk op af sturen
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: Eneco stuurt wietkaartjes

          Ben zeer zeker niet voor het stelen van stroom....blijft illegaal en strafbaar,
          Maar ik denk idd ook dat er minder gestolen zou worden als de energiemaatschappijen geen medewerking zouden verlenen aan de opsporing van kwekers.
          Maar ik blijf er ook bij dat wanneer je alleen voor jezelf kweekt (dus met 1 of 2 lampen) je niks te vrezen hebt mbt je stroomrekening
          .
          De wietkaartjes is een "leuk" plan,maar met een land als Nederland met zo'n hoog aantal mensen die wel eens gerookt hebben of regelmatig roken denk ik ook een beetje overkill,zouden we niet weten hoe wiet ruikt?

          Grts
          Daniella
          Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

          Misty's ABC

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Eneco stuurt wietkaartjes

              Hahahaa,monty is scherp vandaag....
              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

              Misty's ABC

              Comment


                #8
                Re: Eneco stuurt wietkaartjes

                Gaat volgens mij echt niks helpen. 'Oh NOU HERKEN IK DE GEUR, HE KIJK EEN PLANTAGE'.
                zal veel geld inkruipen voor eneco, maar de uitkomst zal miniem zijn. What a waste.
                Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                Comment


                  #9
                  Re: Eneco stuurt wietkaartjes

                  Ik wil hier niet tegen iemands schenen schoppen
                  Wij hebben zo'n klein woonwagen kampje in de buurt , zonder problemen , is kijken als je beld en je geeft dat adres door wat er dan gebeurt , volgens mij weinig tot niets

                  Ajo
                  Ventje
                  Living in Second live for real

                  Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                  Comment


                    #10
                    Re: Eneco stuurt wietkaartjes

                    Achhhhhhhh!!!!Nog even en dan geven ze de mensen die iemand
                    anders verlinken een jaar lang groene stroom.......Dat krijg je ervan
                    dat wij leven in zo,n krom land.....Stel je voor dat je een eigen leven hebt,
                    je kan beter bezig zijn hele dagen je buren te verlinken met zwart werk en of
                    die paar plantjes.......Elke plantage die er op geruimt wordt komen er 5 voor terug.....
                    Vooral doorgaan om de kosten van het levens onderhoud zo duur te maken,werk je het zelf
                    mee in de hand.Zelfs mensen die niks hebben met dit geweldige product,stellen tegenwoordig
                    een kamer beschikbaar om een paar extra centen te beuren.....Kabinet bedankt......

                    Comment


                      #11
                      Re: Eneco stuurt wietkaartjes

                      heb ze een kaartje terug gestuurd,met daarop;oh wat heb ik een lol van me actieve koolkom op wie stuurd ze ook een kaartje

                      Comment


                        #12
                        Re: Eneco stuurt wietkaartjes

                        haha tumble....dikke word!!
                        en @ Ventje: laatst een artikel gelezen, waaruit bleek dat 80% van de kwekerijen op woonwagenkampen word niet geruimd.....

                        Comment

                        Bezig...
                        X