Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Wederom] Handen ineen tegen thuisteelt hennep

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    [Wederom] Handen ineen tegen thuisteelt hennep

    Korting op 420shop
    Kwam weer een artikel tegen in Bndestem het is zowat elke dag raak met artikelen.
    Zulke artikelen verpesten het voor ons de hobbykwekers
    Maar moest toch wel erg lache toen ik de naam van de woordvoerder zag staan
    "Volgens woordvoerder Wiet Kerkoven van de gemeente Breda"Volgens woordvoerder Wiet Kerkoven van de gemeente Breda

    #2
    Re: [Wederom] Handen ineen tegen thuisteelt hennep

    De thuisteelt is anno 2010 voor een groot deel in handen van de georganiseerde misdaad. Talloze thuiskwekerijen zijn zo aan elkaar gelinkt. De kwekers zijn meestal nog ‘onschuldige types’, maar anders dan vroeger staan zij tegenwoordig onder zware druk van maffia-achtige afnemers.
    Wat een bullshit zeg, bedenk maar wat om het nog wat verder in een kwaad daglicht te zetten.
    Het probleem is dat er wel legaal wiet verhandeld kan worden in coffeshops in Nederland, maar dat het niet legaal gekweekt kan worden. Daar zit het probleem en daar kunnen ze beter wat aan doen.
    Dat kost minder moeite en dan kan er ook op veiligheid en dergelijke gecontroleerd worden.
    Daarnaast is dat ook hetgene dat er voor zorgt dat ik lak aan de wet heb wat dit betreft, als het zo krom is kan ik het gewoon niet respecteren.
    Het is een beetje hetzelfde als een bord dat zegt max snelheid 30. Prima, doen we. Maar als er dan een bord onder hangt "slecht wegdek" terwijl het wegdek op het 30 gedeelte exact hetzelfde is als ervoor en erna. Nou, dan doe ik het niet. Met onzin kun je bij mij namelijk niet aankomen als reden of achterliggende gedachte. En grotere onzin dan het gedoogbeleid hier in Nederland is er niet als het op kromme regeltjes aankomt.
    Last edited by mathijs; 22 October 2010, 02:37.

    Comment


      #3
      Re: [Wederom] Handen ineen tegen thuisteelt hennep

      Dus in plaats van te helpen het kweken veiliger te maken, door goede informatie, ondersteuning, voorlichting, weet ik veel wat, gaan we gewoon proberen om nog zwaarder te beboeten. Een hardere aanpak lost het probleem niet op. De meeste stroom wordt illegaal afgetapt omdat de kans anders groot is om opgerold te worden. Dus als het legaal is om thuis te kweken is de noodzaak (behalve kostenoverweging) ook een stuk minder groot. Maar dan heb je de keuze tussen enerzijds kosten van het te worden opgerold en beboet en aan de andere kant de kosten van electriciteit. Dat is tenminste een keuze voor de kwekerijen waar ze hier over spreken.

      Comment

      Bezig...
      X