Hubert Mackus fractievoorzitter van het CDA in Nederweert is in een café in elkaar geslagen. Een man kwam op m af en zei : jij bent toch die Mackus die de hennepteelt wil aanpakken maak dat je hier wegkomt anders Timmer ik je helemaal in elkaar, toen hij hiervan melding maakte bij de cafeeigenaar kwam de man na hem toe en sloeg hem neer...hij heeft enkele lichte verwonding en laat weten zich gesterkt gevoelen in het aanpakken van de hennepteelt
bron : nu.nl
Zou dit nu echt gebeurd zijn??of gewoon weer een van die paniek'zaai' verhaaltjes??
Zou t jammer vinden als het wel echt gebeurd is... Wel grappig tho'
doet me denken aan de keer dat er iemand uit DEN haag naar de lipperkerkstraat in Enschede kwam, om te kijken of t in aanmerking kwam voor achterstandsgebied, en daar klappen kreeg en beroofd werd...
Pz
bron : nu.nl
Zou dit nu echt gebeurd zijn??of gewoon weer een van die paniek'zaai' verhaaltjes??
Zou t jammer vinden als het wel echt gebeurd is... Wel grappig tho'
doet me denken aan de keer dat er iemand uit DEN haag naar de lipperkerkstraat in Enschede kwam, om te kijken of t in aanmerking kwam voor achterstandsgebied, en daar klappen kreeg en beroofd werd...
Pz

Comment