Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

doe je voorspelling....(prijsvraag????)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    doe je voorspelling....(prijsvraag????)

    Korting op 420shop
    2 November dus, stemmen in California over proposition 19 oftewel, legalisering cannabis....
    mijn voorspelling :
    36% Voor
    64% Tegen....
    voorstel haalt t niet....
    wat denk jij????
    (miss kunnen we er een prijsvraag van maken, als iemand prijzen ter beschikking wil stellen??)

    #2
    Gemiddelde over polls is 47,15% voor, 44,95% tegen en de rest weet het nog niet en een opkomst van de nee-partij ("objectieve verslaggeving is daar niet echt aan de orde")

    Mijn voorspelling 49% voor, 51% tegen, jammer maar helaas.

    Comment


      #3
      Re: doe je voorspelling....(prijsvraag????)

      50-50 recount

      Comment


        #4
        http://reason.com/blog/2010/07/30/ar...t-californians

        Zeker nu er nu nog 26ste 1 miljoen dollar gestort is voor de pro, dit kan bewust zijn gedaan wachten tot het laatste moment en dan laten zien dat er toch veel mensen en geld naar toe gaat, dan bekijken steeds meer mensen met pro ogen..
        Maar ja alleen die tijd zal het uitwijzen.
        http://blogs.sacbee.com/weed-wars/20...-comeback.html
        Last edited by MR GROEN; 29 October 2010, 19:02.

        Comment


          #5
          Re: doe je voorspelling....(prijsvraag????)

          Ik zeg 92%tegen
          en8% voor,echt amerikanen
          proberen met een stunt jongeren
          te trekken naar de stembus en vervolgens
          niks met het voorstel doen......

          Comment


            #6
            Re: doe je voorspelling....(prijsvraag????)

            haha ... kom op doe eens wat realistisch , ik denk beetje pro na ok... akkoord ,Proposition 19 is wel bekend aan het worden in de wereld,
            en je uitspraak respecteer ik .. maar waar baseer jij je op?.Die poll's die gedaan worden.. word op random groepen gedaan..+18 en er is beslist een schommeling rond de 50 procent... anders bestond het niet..
            maar ja .Het voorstel als het word PRO , zullen er serieus dingen veranderen... Zelfs nu al, 28gram mag je op zak hebben daar alleen boete van 100dollar.. Dit op zich is al een voorbereiding op legalisatie lijkt me
            Ieder zijn mening, maar ik vind die van u een beetje niet gebaseerd op feiten, en in het extreme getrokken.

            Comment


              #7
              Re: doe je voorspelling....(prijsvraag????)

              Tis een voorspelling green....en denk dat we allemaal sowieso hopen dat t er door komt
              pz

              Comment


                #8
                Alle verschillende polls (20 stuks) staan op wikipedia over proposition 19. Daar is ook het verschil in uitslagen tussen live polls en poll computers te zien. De trends sinds begin dit jaar loopt niet de goede kant op.

                Daarnaast zie je lijsten met pro-stemmers en con-stemmers... kijk eens naar de laatste 6/7 van de con-stemmers: alleen maar media!

                Comment


                  #9
                  Re: doe je voorspelling....(prijsvraag????)

                  Ik ben benieuwd!!!!als iemand de uitslag weet post m ff...trouwens het aantal topics met negatieve (suggestieve) berichtgeving,psychose hier schadelijke gevolgen daar....loopt wel op.... Beetje irritant eigenlijk, maja...
                  1
                  Pz

                  Comment


                    #10
                    Re: doe je voorspelling....(prijsvraag????)

                    Oh jee, dat is natuurlijk vandaag! Election day! Helaas nog geen uitslagen...

                    Comment


                      #11
                      Re: doe je voorspelling....(prijsvraag????)

                      het heeft t niet gehaald, hoor ik net bij WNL op radio 1.....
                      ff gezocht op internet http://politics-and-world-5678.blogs...s-prop-19.html

                      1 P'z
                      Last edited by Floeperd; 3 November 2010, 05:10.

                      Comment


                        #12
                        Re: doe je voorspelling....(prijsvraag????)

                        De dommigheid van Amerika viert weer hoogtij, maar goed... daar hebben ze dan ook jarenlang de ideale leider voor gehad.

                        Comment


                          #13
                          Re: doe je voorspelling....(prijsvraag????)

                          46%voor en 54% tegen......
                          Mijn voorspelling,is en was nergens op
                          gebaseerd.Is meer een mening over acceptatie
                          van hennep in de samenleving.Het is en blijft in
                          ogen van velen een schadelijk product,wat op voet
                          hoogte wordt geplaatst met harddrugs.....Dus denk
                          dat het bij elke vorm van legallisatie,ten alle tijden zwaar
                          zal worden tegen gewerkt,door de gevestige orde.Mocht ik je
                          op wat voor een wijze dan ook maar gekrenkt hebben,SORRY!!!!
                          Was niet de bedoeling

                          Comment


                            #14
                            Re: doe je voorspelling....(prijsvraag????)

                            legalisatie kunnen we allemaal vergeten, met deze oncorupte leiders waar we het mee moeten doen, een vrij land is het al jaren niet meer, steeds meer word de vrijheid afgepakt van de mens, je denkt vrij en privacy te hebben, maar dat is er ook allang niet meer, geef me 1 reden waarom ze hennep legaal zullen maken, de overheid praat dom, is gevaarlijk , en kost veel geld en geweld, maar vertel me dan eens, andere tropische plantjes zijn niet gevaarlijk opeens in een kweekruimte binnen dat mag allemaal, wiet van de shop is illigaal, dat mag, worden we niet gepushd om aan de misdaad mee te werken, en geld te investeren in grote broodkwekers? nja tegenwoordig kan alles bijna overal.

                            Comment


                              #15
                              Re: doe je voorspelling....(prijsvraag????)

                              Dan is het enige positieve dat ik aan dit hele verhaal over kan houden het feit dat mijn voorspelling er het dichtst bij zat *zucht*
                              Wanneer snapt de overheid nou eens dat de mensen zelf ook kunnen denken.

                              Comment

                              Bezig...
                              X