Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Proposition 19... jammer maar helaas

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Proposition 19... jammer maar helaas

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Proposition 19... jammer maar helaas

    Ze hebben er nu toch eens over nagedacht das al veel ... , wie niet waagd niet wint ! next time better

    Grtz Hash
    Geniet nooit met mate !

    Comment


      #3
      Eens, of hebben ze nu weer argumenten om het jarenlang geen onderwerp van discussie te laten zijn. In de trant van "het volk wil het niet, kijk maar naar de uitslag van 2010".

      Zoals ik in een ander topic al zei, de mainstream media stonden allemaal in het tegen kamp, dus objectieve journalistiek is er niet. Het feit dat Internet zo'n vlucht heeft genomen heeft ze nog zover doen komen.

      Het blijft natuurlijk wel goed voor Nederland als touristischr trekpleister. Ik hoop niet dat we het zover laten komen dat het hier ook weer verboden wordt...

      Comment


        #4
        Re: Proposition 19... jammer maar helaas

        Een verbod zou wel een streep door de rekening zijn denk ik ... en $$$ flikkeren in allemans ogen
        Geniet nooit met mate !

        Comment


          #5
          Re: Proposition 19... jammer maar helaas

          het zou wel een doorbraak kunnen zijn in het wereldwijd legaliseren van wiet..
          ik ben maar nog het begin...

          Comment


            #6
            Re: Proposition 19... jammer maar helaas

            zelfs al hadden ze voor gestemd hadden de feds en president het aangevochten in het supreme court

            toch jammer dat ze nee hebben gestemd had een boodschap kunnen overbrengen

            Comment

            Bezig...
            X