Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[video] Brandweer blust brand in wiet kwekerij. "Code groen"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    [video] Brandweer blust brand in wiet kwekerij. "Code groen"

    Korting op 420shop
    Ook leuk om eens te zien hoe zoiets eruit ziet via de ogen van een brandweerman.
    Helaas niet enorm veel van de kwekerij te zien door de rook. aan het einde wel wat te zien.

    Nooit geweten dat ze daar een speciale code voor hadden trouwens. "Code groen."
    Dat geeft maar weer aan hoe regelmatig dit dus gebeurt...



    Groetjes!
    Last edited by Nederhigh; 3 February 2020, 11:39.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    #2
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      De zogenaamde UN nummers. Alhoewel je bij dumpingen van drugsafval nooit uit kan / mag gaan van de UN code op de verpakking, je zou als crimineel wel gek zijn om rond te rijden met illegale producten. Als je dus iets aantreft in de natuur altijd ervan uitgaan dat het gevaarlijke stoffen zijn waarbij men de gevaarsetiketten eraf heeft gehaald.

    #3
    Enorm veel respect heb ik voor brandweerlui, dan te bedenken dat er "mensen" zijn die hun aanvallen in volle interventie.

    Je kan vinden van mij wat je wil maar zo'n klootzakken mogen ze voor mijn part een nekschot geven.

    Comment


      #4
      Als de brandweer een brand komt blussen dan mogen ze nooit zomaar naar binnen gaan in de kweekruimte ivm kans op boobytraps. Ze laten dan ook wel eens de boel (gecontroleerd) uitbranden.

      Doe jezelf en de hulpdiensten een plezier en zorg dat je ruimte goed bereikbaar is bij eventuele calamiteiten.

      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Boobytraps ja? Ik las ik in de comment sectie op youtube ook al wat over..
        Dat is toch te gek voor woorden... Wat schiet een crimineel er nou mee op om booby's te plaatsen bij een kwekerij..
        Als het ontdekt word ben je toch de lul, het is amper uitsel van executie..
        Rare mensen die criminelen... Al hoewel de meeste hier volgens de wet ook crimineel zijn . Erg fijn, dankjewel wet.

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ze worden geplaatst tegen rippers. Deurknoppen onder stroom, spijkers in de vloer enz.
    Bezig...
    X