Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eindhoven wil coffeeshops wiet laten telen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eindhoven wil coffeeshops wiet laten telen

    Korting op 420shop
    Eindhoven wil coffeeshops wiet laten telen

    Uitgegeven:10 november 2010 13:55Laatst gewijzigd:10 november 2010 14:05
    EINDHOVEN - Burgemeester Rob van Gijzel wil de Eindhovense coffeeshops op termijn omvormen tot clubs die namens en voor hun klanten (leden) wiet telen. Achterdeur


    De proef in Eindhoven begint op zijn vroegst op 1 januari 2011 en concentreert zich als enige op de achterdeur en de criminele connecties van een 'stevig deel' van de Eindhovense coffeeshophouders.
    De eerste maatregelen die de burgemeester woensdag voorstelde, zijn een verbod op contante betaling, de invoering van een pasjessysteem, aanbesteding van vergunningen aan ondernemers die goed gedrag kunnen aantonen en beperkte verkoop van maximaal drie gram aan jeugdige gebruikers.

    1000 gram

    #2
    Re: eindhoven wil coffeeshops wiet laten telen

    Eindhoven is een van de tien gemeenten die meedoet aan verschillende proeven onder leiding van de rijksoverheid. Eindhoven ontvangt daarvoor bijna 650.000 subsidie.

    Een subsidie van 650.000 om een wiet kweek club op te zetten?
    Weet je hoeveel mensen er bijna niks te eten hebben in Eindhoven hoeveel kinderen twee de hands kleding moeten dragen.
    Sorry hoor ik ben voor legalisering van cannabis gebruik maar niet op deze manier.
    Nu moet je je eerst aan sluiten bij een club ik wil niet geregistreerd worden als blower
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: eindhoven wil coffeeshops wiet laten telen

      Weet je hoeveel mensen er bijna niks te eten hebben in Eindhoven hoeveel kinderen twee de hands kleding moeten dragen.
      Ik weet niet hoeveel dat er zijn, maar ik weet welhaast zeker dat een flink deel van deze mensen rookt, alcohol drinkt en auto rijdt. Naar mijn oordeel niet direct eerste levensbehoeften.
      Last edited by Jointjedraaien; 11 November 2010, 18:02.

      Comment


        #4
        Re: eindhoven wil coffeeshops wiet laten telen

        Tja extreme das inderdaat jou mening en laat me da nou totaal niet boeien
        Word beetje beu dat je altijd overal je kont tegen de krib moet gooien en discussie gaat uitlokken op plaatsen waar dat niet hoort.
        Je verziek zo ongeveer elk topic waar je lang komt en krijg zo wa het idee dat je bij elke post die ik doe even het tegen over gestelde moet gaan vermelden.

        Ja er zijn mensen die arm zijn en die niet roken blowen of bier drinken maar wa boei jou da nou zo lang je maar kan zeiken
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: eindhoven wil coffeeshops wiet laten telen

          Waarom hoort mijn reactie op deze plaats niet thuis? Dit is eenvoudige vraag en ik ben benieuwd naar je antwoord.
          Voorts gooi ik niet overal de kont tegen het krib: net zoals jij heb ik recht op een mening. Als onze meningen niet congrueren houdt dit per definitie geen verzieken van mijn zijde in. Het recht om er een eigen mening op na te houden is een grondrecht van elke Nederlander. Welke argumenten kun je aandragen om mij dat recht te onthouden?

          Comment


            #6
            Re: eindhoven wil coffeeshops wiet laten telen

            Die legalisering met een pasje is een goede zaak..
            Maar anno 2010 hoeft men niet meer naar een coffeeshop maar is voor eigen behoefte goed te voorzien met een kastje dr60 en een ledlamp.

            Comment


              #7
              Re: eindhoven wil coffeeshops wiet laten telen

              Je reageer hier niet op het Topic je reageer hier op mijn uitspraak! zoals je overal doe waar ik reageer
              en je reageer niet op het topic maar omdat je een discussie wil met mij ik heb je al meerdere keren aan gegeven doe dat in mijn pm box.

              Hou het bij het topic en negeer mij maar das beter
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: eindhoven wil coffeeshops wiet laten telen

                Je reageer hier niet op het Topic je reageer hier op mijn uitspraak! zoals je overal doe waar ik reageer
                Al met al heb je 3479 berichten geplaatst. Ik heb het niet exact bijgehouden hoe vaak ik op je berichten heb gereageerd. Misschien een keer of 10. Dan blijven er 3469 berichten over waarop geen reactie van mijn zijde is gevolgd. Je hebt inderdaad wel eens voorgesteld om "te vechten" via pm's. Vooreerst heb ik een hekel aan vechten, ten tweede als ik al een discussie met iemand aanga dan verwacht ik van mijn opponent dat hij/zij die normen in aanmerking neemt die maatschappelijk aanvaardbaar zijn te achten. Iemand, die een beleefd verwoorde en zorgvuldig gekozen reactie, die strijdt met zijn/haar mening, aanmerkt als "zeiken" behoort niet tot deze categorie.
                Last edited by Jointjedraaien; 11 November 2010, 18:03.

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: eindhoven wil coffeeshops wiet laten telen

                    Inderdaad, klein bedrag pinnen "Moet!"
                    Grote broer houdt een oogje in het zeil

                    pyram.gif
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Re: eindhoven wil coffeeshops wiet laten telen

                      aanbesteding van vergunningen aan ondernemers die goed gedrag kunnen aantonen

                      Comment


                        #12
                        Precies, dat bedoel ik ook, die kosten worden betaald door de ondernemers die deze kans willen grijpen. Waar is die subsidie dan voor nodig? Als stimuleringsmaatregel voor die ondernemers? Natuurlijk willen ze dat geld dan, als er toch een mogelijkheid is om subsidie te krijgen ben je gek als je er geen gebruik van maakt! Waarom niet stimuleren via bijv. lage of renteloze leningen?

                        Comment


                          #13
                          Re: eindhoven wil coffeeshops wiet laten telen

                          Er zullen wel een aantal commissies aan het werk worden gezet: voorlopige rapporten, tussenrapporten, eindrapporten, evaluatierondes en soortgelijke onzin.
                          Ik noem het oneerbiedig: "lucht rondpompen".

                          Comment


                            #14
                            Dan denken we er in ieder geval hetzelfde over... Dat we dergelijke proeven willen doen is goed, maar af een toe een beetje bedrijfskundige of commerciele gedachten toepassen bij dergelijke projecten zou ook wel fijn zijn.

                            Comment


                              #15
                              Re: eindhoven wil coffeeshops wiet laten telen

                              ik wil niet geregistreerd worden als blower
                              Dat zal voor veel mensen een reden zijn om zijn rokertje ergens anders te halen waar je wel contant kan en niet geregistreed wordt
                              Last edited by misto; 12 November 2010, 13:49. Reden: foutje, bedankt!
                              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                              Comment

                              Bezig...
                              X