Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bajesmedewerkers: Verstrek softdrugs aan gedetineerden vanwege coronacrisis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bajesmedewerkers: Verstrek softdrugs aan gedetineerden vanwege coronacrisis

    Korting op 420shop
    https://www.ad.nl/politiek/bajesmede...isis~adb8e3fd/
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    #2
    De shops zijn dicht dus daar kunnen ze niet heen he...
    Mgoed, tis gewoon belachelijk dat zoiets kan natuurlijk, bananenrepubliek Nederland.

    Doorgaans komen zij aan drugs omdat die worden meegesmokkeld door bezoekers, maar alle bezoek is momenteel opgeschort.
    ‘Het niet toelaten van bezoekers heeft als gevolg dat er minder drugs te verkrijgen zijn.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Omdat bezoekers het ook innemen/ergens in lichaam stoppen dan naar de wc.

      Ook doen ze het via de mond overgeven doorslikken en naderhand de vinger in de mond of uitschijten.

      Omdat er zoveel bezoekers komen is het onmogenlijk om iedereen uitgebreid te gaan controleren er is een bepaalde tijd dat de bezoekers binnen mogen komen voor het bezoek en ze willen alle bezoekers meteen aan het begin binnen hebben zo kunnen ze beter alles in de gaten houden.

      Ook geld het beleid dat er bezoekers random uitgekozen worden voor een controle.

      (Al staan er wel steeds vaker honden bij de ingang)

    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Wha! Gebeurt al 30 jaar maar nu
      in een ander jasje gestoken.........

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Ik weet dat het gebeurt, maar dat zou niet moeten kunnen.
      Het is laksheid van de beheerders. Ik vind drugs een 'vrijheid' van de vrije wereld.
      Als jij ervoor kiest om een misdaad te begaan waardoor je tijdelijk geen vrijheid hebt, dan mag je van mij in een kale kamer met tralies en water en brood en de hele dag de deur dicht.
      Dan heb je nog minder bewakers per afdeling nodig.
      Het is dat er zoveel vrijheden en rechten zijn dat iedereen lacht om die strafjes die je hier krijgt.
      3 maanden cel interesseert niemand wat. Je krijgt er zelfs aanzien door in je omgeving.
      Op die manier gaat er geen enkele dreiging vanuit, het is gewoon een paar maandjes vakantie.
      De corona quarantaine van onze bejaarden die nu in een zorgcentrum vast zitten is niet veel beter.

    #3
    Dat er soft drugs in de bajes is een gewoon een feit (muv Vught en Schiphol). Linksom of rechtsom het komt de bajes in.

    Het wordt door de bewaarders toegestaan en men houdt de gevangenen rustig op die manier. Wiet kun je niet krijgen in de bajes, maar Hasj wel.

    Ik heb het niet over half open gevangenissen. Daar kun je echt alles krijgen.
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Nou geloof mij maar in vught zeker ook tenminste wel op unit 7..0p 5 en de ebi niet nee maar de rest wel gewoon hoor.

      Wiet ook krijg je bolletjes samengeperste wiet

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Ik geloof je direct.

    #4
    Man, daar was ik zo klaar mee

    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Inderdaad, zo'n klein bolletje is net genoeg voor een klein jointje, op in een half uurtje...

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Hahahaha

      Goeie Flip!

    #5
    Dit klopt niet er staat dat de bewakers/medewerkers dit willen gaan doen ze hebben een voorstel neergelegd omdat ze het zelf niet meer in de hand hebben,wat begrijpenlijk is.

    Hun eigen veiligheid staat op het spel en vaak zijn er maar 3/4 bewakers per afdeling(natuurlijk is er wel een spoedteam etc etc maar die komen ook pas als kwaad geschiet is).

    Er werd wel gecontroleerd(je telefoontjes worden afgeluisterd en alle uitgaande en inkomende post word gecontroleerd op info)

    Ook weten ze vaak wel wie het zijn alleen ze moeten ze op heterdaad betrappen of bewijzen vinden(dus enige wat ze kunnen en mogen doen is de cel op zn kop zetten en een visitatie toepassen)
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #6
      Gebrekkig beleid dus.
      “Rustig houden”, laat me niet lachen. Niks is onmogelijk.
      Laat gewoon alles toe of zorg dat het niet gebeurd.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #7
        Of het nou de bedoeling is of niet. Ik gun de mensen in de bajes ook wel een lekker rokertje zo nu en dan.
        Waar vraag is, is aanbod. Altijd al zo geweest.
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


          #8
          Ligt eraan wat iemand gedaan heeft.
          Moordenaars en verkrachters en nog een een paar delicten hoeven niks te krijgen wat mij betreft.

          Comment


            #9
            Ik zeg niet dat het goed is, maar er zijn ook nog dingen als benzodiazepines welke een arts kan voorschrijven om mensen te kalmeren.
            Ik denk dat hier eerder voor wordt gekozen als het aanbieden van softdrugs, ik kan het zo snel niet terugvinden maar ik meen dat er al enkele onderzoeken gedaan zijn m.b.t. het geven van cannabis aan gedetineerden.
            Ik deel de mening van Q dat gevangenen deze privileges niet mogen hebben en deze vrijheid ook niet verdienen in mijn ogen, wij weten allemaal dat zelfs een witte muur nog lachwekkend kan zijn na het gebruiken van genoeg cannabis, en een gevangenis zou niet leuk mogen zijn. (helaas is de realiteit anders)

            Comment


            #10
            Doorgaans komen zij aan drugs omdat die worden meegesmokkeld door bezoekers, maar alle bezoek is momenteel opgeschort.
            ‘Het niet toelaten van bezoekers heeft als gevolg dat er minder drugs te verkrijgen zijn.
            Ze snappen het spelletje en dus houden zij dat ook daar in stand..

            Ik zeg..
            Legaliseer wiet. Thuisteelt! Dan heb je ook geen criminaliteit meer mbt wiet, niet?
            Ad usum proprium!

            Comment


              #11
              Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast View Post

              Ze snappen het spelletje en dus houden zij dat ook daar in stand..

              Ik zeg..
              Legaliseer wiet. Thuisteelt! Dan heb je ook geen criminaliteit meer mbt wiet, niet?
              Nog beter, gevangenen de wiet laten produceren. Een gecontroleerde omgeving waarin zij zich nuttig maken door voor de medicinale gebruiker te telen.
              Voor het kweken van wiet is enorm veel geduld nodig, iets wat veel mensen niet hebben. En ik vermoed zo dat veel gevangenen dit wel een kans willen geven.
              Hier kan iedereen iets van leren, ik ben zo eens in een gevangenis geweest waar ze kassen hebben (Long-stay TBS Zeeland) Met vele soorten groenten/fruit. Als er een burger-initiatief komt voor wiet zal ik direct mijn handtekening zetten.

              Comment


              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Op zich geen verkeerd idee. Maar ik laat het toch liever over aan de werklozen op de arbeidsmarkt dan gevangenen.

              • Nederhigh
                Nederhigh commented
                Editing a comment
                Hehe als ze dit zouden doen mogen ze mij wel opsluiten
            Bezig...
            X