Mededeling

Collapse
No announcement yet.

België: Anti-wietreclame langs de snelweg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: België: Anti-wietreclame langs de snelweg

@ staff het is een bende schapen hoor heel die regering

Comment

wiet is softdrugs, maar toch wordt je in belgie even zwaar gestrafd op het gebruik van softdrugs achter het stuur als het gebruik van alcohol achter het stuur, terwijl alcohol eigenlijk onder harddrugs valt...
      hier in belgie zijn ze gewoon tegen wiet, de meeste mensen denken hier dus ook dat blowen achter het stuur net zo erg is als drinken achter het stuur, terwijl alle stoners toch weten dat drinken veel gevaarlijker is?
      hoe je het ook draait of keert, belgie is een kutland, en dat de marokane en turken zo dom zijn om hier te gaan wonen moeten zij weten, maar vanaf ik mijn diploma heb en kan gaan werken, zien ze mij hier nooit meer terug, mijn besluit staat vast: ik ga in nederland wonen en ik vraag de nederlandse nationaliteit aan (ben toch half belg half nederlander). fuck belgie!

Comment

Alcohol en wiet hoort niet in het verkeer.
        Maar een heel aantal medicijnen ook niet.

Buiten dat heb ik heel wat Haagse bestuurders coke zien scoren in Den Haag.
        Dus......................de chistentaliban kan beter stil zijn, want Fariseërs hebben nooit gedeugd.

En dan via borden hard roepen.................

Grtz, HJM
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

die speekseltest is echt bullshit , ik moet rilatine nemen door mijn ADD en heb een bloedtest moeten laten doen omdat ik zogezegd onder invloed was van speed tijdens het rijden. in rilatine zit natuurlijk amfetamine , maar in een veel lagere dosis dan speed. klojos
          Stick it to the man.

Comment

Bezig...
          X