Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pleidooi voor beboeten alle thuisteelt van hennep

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Pleidooi voor beboeten alle thuisteelt van hennep

    Korting op 420shop
    http://binnenland.nieuws.nl
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Pleidooi voor beboeten alle thuisteelt van hennep

    die mensen moeten niet zo lopen zeuren! Ik zeg het aantal planten verhogen van 5 naar 10 zodat de arme mensen een beetje kunnen bijverdiennen en de blow junkies niet voor 9 euro per gram naar de shop hoeven !!
    brabantse nachten zijn lang

    Comment


      #3
      Re: Pleidooi voor beboeten alle thuisteelt van hennep

      Inderdaad, dat zou weer een stap zijn naar een nog krommer beleid! Laat de mensen gewoon 5 plantjes kweken, als er meer dan een kilo afkomt heeft de kweker gewoon goed zijn best gedaan! Met een kilo wiet kan je met een paar kenissen een lange tijd doen... Ik vind er niets crimineels aan... het is uberhaubt al raar dat je max 30 gram in huis mag hebben gewoon verhogen naar 100 zodat je in iedergeval 1 plantje legaal kan oogsten.

      Wanneer hoor je nou eens een geluid in Den Haag dat het huidige cannabis beleid verbeterd moet worden ( niet verslechterd )
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Pleidooi voor beboeten alle thuisteelt van hennep

        vind egt nergens opslaan net wat je zegd dat de junkies voor 9euro naar se shop moeten gaan en als je dit allemaal gaat verbieden krijgen we dan selfde zooitje als in amerika dat je so vast zit als je wat bij je draagd als ze het gaan verbieden komt het illigaal en dat levert alleen maar meer gezeik op man inplaats dat se meer aardappels velden gaan aanleggen doe dan ff paar flinke wiet velden van 1km lang ofso haha
        nee maar ff serieus dit gaat egt te ver laat de mensen gewoon lekker kweke alleen ik vind wel zo als iemand over de 500planten hebt die meot dan maar 25uur taakstraf krijgen en inplaats ze agter dit zoort dingen gaan want ik kan de politie garranderen dat je dese dingen http://www.youtube.com/watch?v=xF9JfFdUzl8 ook in nederland hebt de politie zit dit land te verneuke man toeristen komen hier om een lekker jointjuh te roke moet ook gekweekt worden en de shops kopen vaak ook van kwekers self dus begrijp neit wat hun probleem is maar sodra er niks meer mag gekweekt worden houde we een landelijke staking lijkt me prettig ff paar bakstenen bij justitie naar binnen gooie stelletje mafkesen die ze zijn

        no peace for this

        Comment


          #5
          Re: Pleidooi voor beboeten alle thuisteelt van hennep

          Oorspronkelijk geplaatst door johnny
          vind egt nergens opslaan net wat je zegd dat de junkies voor 9euro naar se shop moeten gaan en als je dit allemaal gaat verbieden krijgen we dan selfde zooitje als in amerika
          Lees zijn post nog eens...

          Met
          Ik zeg het aantal planten verhogen van 5 naar 10 zodat de arme mensen een beetje kunnen bijverdiennen en de bl
          Bedoeld hij de overheid en

          Peace
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            You can refer to me as "Her Majesty"

            Comment


              #7
              Re: Pleidooi voor beboeten alle thuisteelt van hennep

              hahaha ja idd mongole

              Comment

              Bezig...
              X