Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blowverbod in Heerhugowaard

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blowverbod in Heerhugowaard

    Korting op 420shop



    Blowverbod in Heerhugowaard

    Gepubliceerd op 22 december 10, 22:10 Laatst bijgewerkt op 22 december 10, 22:35 HEERHUGOWAARD - Blowen of ander drugsgebruik is binnenkort verboden in Heerhugowaard. Ook het op zak hebben van drugs wordt nadrukkelijk genoemd in het verbod.
    Wie dus straks met hasj of wiet rond loopt, is strafbaar. Dat gaat gelden voor de hele gemeente, zowel op straat als in alle voor het publiek toegankelijke ruimten. En het maakt daarbij niet uit of iemand de drugs in zijn broekzak heeft, of dat er een joint tussen de lippen bungelt.
    Om allerlei ingewikkelde discussies te vermijden, willen burgemeester en wethouders dat er geen onderscheid wordt gemaakt in soorten drugs.




    http://www.noordhollandsdagblad.nl/n...Heerhugowaard-

    #2
    Re: Blowverbod in Heerhugowaard

    Dus ze hebben geen probleem met tropische thee kruiden

    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment


      #3
      Re: Blowverbod in Heerhugowaard

      Dus je kan eigenlijk alleen nog maar blowen in een shop? Of in huis, maar dan moet je t huis wel bereiken zonder aangehouden te worden....dus ze staan de verkoop toe, van iets wat je niet mag bezitten????
      Bizar...

      Comment


        #4
        Re: Blowverbod in Heerhugowaard

        Futiel,

        Niet handhaafbaar. Roepsels dus.

        Grtz, HJM
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #5
          Re: Blowverbod in Heerhugowaard

          Beperkingen of verplichtingen opleggen aan burgers krachtens de Algemene Plaatselijke Verordening kan en mag alleen als daar de openbare orde mee is gemoeid. Drugs op zak hebben met de bedoeling deze thuis of op een andere besloten plaats te gebruiken strijdt niet met de openbare orde. De persoon die deze verordenig aanvecht bij de bestuursrechter zal deze procedure gewoon winnen. De APV zal onverbindend worden verklaard naar analogie van "de condoom-uitspraak" n.a.v. de bestreden APV uit Bergen op Zoom. (NB: deze uitspraak is al zo'n 50 jaar geleden gedaan). Het College van B & W van Heerhugowaard kent zijn jurisprudenttie niet!
          Last edited by Xtreme; 25 December 2010, 14:13.

          Comment


            #6
            Re: Blowverbod in Heerhugowaard

            Dan mogen ze in Heerhugowaard de plaatselijk toegestane koffieshop eerst wel eens sluiten. Anders mogen ze voor de deur iedere klant ( en dat zijn der nogal wat) meteen een verbaal geven . Het zal me benieuwen hoe dat wordt ontvangen

            Comment


              #7
              Re: Blowverbod in Heerhugowaard

              dit is corrupt met een vooraan zegging, wat wettelijk niet geldig is. , er is nog altijd 1 gedoog beleide, en het op zak hebben is niet strafbaar, mocht er iemand dit daar overkomen,ga altijd in hoger beroep je wint het, omdat dit besluit van burgemeesters niet wettelijk is, ook hun horen de wet te handhaven.
              gr staff en geloof me dit win je!!!

              Comment


                #8
                Re: Blowverbod in Heerhugowaard

                Wel grappig wat ze allenmaal bedenken , not
                Ik kan me nog wel een artikel herineren in het AD (Antiliaans Dagblad) een aantal jaar geleden toen wilden ze ergens in nederland een BBQ verbod in stelllen in een stad , dat zou bij ons ondenkbaar zijn


                Ajo
                Ventje
                Living in Second live for real

                Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                Comment

                Bezig...
                X