Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Je mag ook niets in dit land

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Je mag ook niets in dit land

Korting op 420shop

Je mag ook helemaal niets in dit land…. Voorgaande zal door 273 huurders zijn uitgesproken in 2009 nadat zij hun huis zijn uitgezet wegens het telen van wiet.
    Een goede zaak dat lik op stuk beleid. Het is ook vreemd dat mensen het risico nemen wiet in hun eigen huis te telen, terwijl duidelijk in het getekende huurcontract staat aangegeven dat het verboden is. Het verbod zal niet gaan om de wiet zelf, maar wel om de volksgezondheid en de brandveiligheid. De asociale wiettelers zal het een criminele zorg zijn en lekker toch proberen. Tenslotte gaat het hen om de de winst behaald uit het telen van deze drug. De reden dat zij zielig zijn en geen geld hebben is geen relevante:
    Terwijl woningcorporaties streng zijn als het gaat om wietteelt, gaan ze veel soepeler om met huurders die betalingsproblemen hebben. ‘Huurders rücksichtlos op straat zetten omdat zij in de financiële problemen zitten, gaat lijnrecht in tegen de sociale taak van corporaties: mensen opvangen die een steuntje in de rug nodig hebben
    Er staan genoeg mensen op een wachtlijst een woning te betrekken, mensen die zich niet asociaal willen gedragen en zich aan de regels willen houden. Uitstekend dat dit duidelijke beleid wordt gehanteerd. Drugstelers en dealers horen niet thuis in een wijk met gezinnen met kinderen.

Lees ook eens de reacties over dit artikel op:

http://fp.dagelijksestandaard.nl/201...s-in-dit-land/
    Stultus es, qui facta infecta facere verbis postulus.

sigpic

FAQ links over kweken

Never give in — never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense.
    W.L.S. Churchill

Re: Je mag ook niets in dit land

Gezijk van bruinhemden en christentaliban.
    Nooit van bootlegging gehoort en het effect daarvan.

Grtz, HJM
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Drugstelers en dealers horen niet thuis in een wijk met gezinnen met kinderen.
      Drugstelers! een nieuw woord voor mij.

Totaal uit het verband getrokken en niet realistisch.
      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

bij deze ook de 0900 kanarie klikkers lijn, horen niet thuis in 1 woonwijk

Comment

Ik weet niet welke nuance dat heeft in Nederland, maar hier in Belgie wordt een wijk (allemaal dezelfde huizen) als marginaal beschouwd. Dus eigenlijk is het een beetje omgekeerd en passen gezinnen met kinderen niet in een wijk. Trouwens, als ge financieel moeilijk rond komt is het geen goed plan om kinderen te krijgen. Vaak zijn dat ook nog is het soort mensen die er pas met 6 genoeg hebben. Als je dan weet dat het ongeveer 100 000 euro kost om een kind groot te brengen, dan breng je uzelf in de problemen. Boehoe dat er dan iemand in uw buurt wiet kweekt.

Kvind het ook niet echt kunnen dat wiet kweken gelijk staat aan asociaal zijn. Joints smoren doe je toch zelden in je eentje? Oh en die kinderen van die marginalen vormen volgens mij ook een groter risico voor de brandveiligheid dan een deftig geïnstalleerde setup om wiet mee te kweken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
            Oh en die kinderen van die marginalen vormen volgens mij ook een groter risico voor de brandveiligheid dan een deftig geïnstalleerde setup om wiet mee te kweken.
            So true...

Comment

Ik weet niet welke nuance dat heeft in Nederland, maar hier in Belgie wordt een wijk (allemaal dezelfde huizen) als marginaal beschouwd.

Dat zijn in Nederland de VINEX-wijken. (ruimtelijke ordening 4e nota extra). In Belgie worden nu eenmaal mooiere woningen gebouwd dan in Nederland. Ik heb ooit een weekje meegelopen met een Vlaamse timmerman (hij noemde zijn beroep "schreiner") om timmerdeurkozijnen te leren maken. Ik vind een timmerkozijn -met duivenjager profiel met een paneeldeur- nu eenmaal mooier dan een stalen kozijn met een opdekboarddeur. Veel van die man geleerd.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
              Bezig...
              X