Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops zoeken heil in Frans kruid en pure wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshops zoeken heil in Frans kruid en pure wiet

    Korting op 420shop
    9
    Ik ga wel naar een coffeeshop met een rook-ruimte
    0,00%
    0
    Ik rook puur dus wat maakt het uit
    22,22%
    2
    Ik rook het wel thuis op
    22,22%
    2
    Ik ga nooit / niet meer naar de coffeeshop
    55,56%
    5
    Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

    #2
    Re: Coffeeshops zoeken heil in Frans kruid en pure wiet

    Oorspronkelijk geplaatst door Boerjanster
    "Het is net als met de drooglegging in het Amerika in de jaren dertig van de vorige eeuw. Wat kun je daar van leren? Heel simpel: mensen zullen altijd roesmiddelen blijven gebruiken. De overheid moet niet gek opkijken als wij, de burger, ons steeds onvolwassener gaan gedragen en allerlei mazen in de wet zoeken. Dat lok je op deze manier toch ook uit!"
    Word @ dat !

    Ik vind het rookverbod echt wel redelijk belachelijk voor coffeeshops, ik zou graag eens gaan zien hoe een coffeeshop er dezer dagen dan wel mag uitzien..
    Hoe ervaren jullie Nederlanders eigenlijk het verbod? Wordt er nu veel meer op straat geblowt e.d.?
    *SmokingggGG* !

    I wanna get high... so high!

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshops zoeken heil in Frans kruid en pure wiet

      Ah zo erg is dit rookverbod in de coffeeshops niet. Ik bekijk het positief. Er zit minder volk in de cs, waardoor ik steeds plaats heb voor het roken van een pure joint En zeg nu zelf, wat is er beter dan puur?

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshops zoeken heil in Frans kruid en pure wiet

        Oorspronkelijk geplaatst door ThisDude
        Ah zo erg is dit rookverbod in de coffeeshops niet. Ik bekijk het positief. Er zit minder volk in de cs, waardoor ik steeds plaats heb voor het roken van een pure joint En zeg nu zelf, wat is er beter dan puur?

        eumhh een normaal jointje?
        Schutto In tha house

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshops zoeken heil in Frans kruid en pure wiet

          ja voor mij toch wel, ik maak er gelijk even een poll van
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshops zoeken heil in Frans kruid en pure wiet

            damn, het is dus echt waar:s
            toen ik het een maand of 2 geleden op de radio hoorde dacht ik werkelijk: wtf????????????????
            ik meende dat je in praktijk toch nog wel rustig een joint zou kunnen rollen in een shop (geen pure dan).
            jammer... dat ze dat maar snel afschaffen.
            daar gaat mn leuk namiddagje holland vrijdagnamiddag... dan wordt het gewoon heen en terug en thuis of in de auto pas beginnen smoren. Helaas...

            Comment

            Bezig...
            X