Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Douane vangt 12 kilo hasj en hennepplantjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Douane vangt 12 kilo hasj en hennepplantjes

    Korting op 420shop
    BAD BENTHEIM - Bij vier controles heeft de Duitse douane in een week tijd twaalf kilo hasj en duizend hennepplanten onderschept, met straatwaarde van een ton.

    Een smokkelauto is afgepakt.

    Een Nederlandse vrouw (48) werd zondag bij Bad Bentheim betrapt. Ze zei haar boedel te vervoeren, maar had 1008 jonge hennepplanten in kartonnen dozen bij zich.

    Twee Oost-Europeanen werden dinsdag bij Gildehaus met 7,7 kilo softdrugs gepakt. De controleurs zagen een afwijkende bekleding in de wagen. Er zaten veertig pakjes achter.

    Speurhond Atilla vond een dag erna 4,5 kilo hasj bij een Oost-Europeaan, in een smokkelruimte van de auto. Enkele uren later werden 600 gram drugs en zes dozen paddo's uit Nederland gevonden.
    Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

    #2
    Re: Douane vangt 12 kilo hasj en hennepplantjes

    jammer dat het in de blauwtjes hun handen is terecht gekomen

    Comment


      #3
      Re: Douane vangt 12 kilo hasj en hennepplantjes

      ben er steenvast van overtuigd dat niet alles van die vangst word vernietigd. Dat die bende corrupte petten wat aan de kant houden.
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Douane vangt 12 kilo hasj en hennepplantjes

        Waarschijnlijk, maar zou jij dat dan niet doen?

        Comment


          #5
          Re: Douane vangt 12 kilo hasj en hennepplantjes

          Denk da ook ze, volgens mij brengen ze het weer op de markt.
          Mooi centje bijverdiend , en niks voor moeten doen.
          Had ik een geweest was ik toch zeker corrupt, of ik had mijn eigen blowtje.

          greet

          Comment


            #6
            Re: Douane vangt 12 kilo hasj en hennepplantjes

            Kent er iemand de film Taxi 3? Daar is zo een een zwarte die een kastje met wiet die ze van de crimminelen hebben gestolen. Ik zal proberen deze scene te vinden en zal hem posten. Ik zal wel effe moeten zoeken.

            Greetz,
            zion

            Comment


              #7
              Re: Douane vangt 12 kilo hasj en hennepplantjes

              als je wetshandhaver bent moet je wel beschikken over een grote integriteit.
              Denken jullie nou echt dat elke agent die een drugsbust doet, zelf drugs achterhoud?
              cmon. Gebruik en bezit leidt tot oneervol ontslag bij de politie. en nu zullen er altijd wel rotte appels tussen zitten,
              maar dat is zeldzaam hoor. De controle vanuit binnenlandse zaken is te streng!
              Je valt altijd door de mand. ( hoe weet ik dat? m 'n pa zat bij de force!)

              greetz
              sijp

              Comment


                #8
                Re: Douane vangt 12 kilo hasj en hennepplantjes

                Vriend van mij werd ook aangehouden. Moest alles inleveren. Bleken ineens zo'n 10 gram "verdwenen" te zijn. En hij ging natuurlijk niet vertellen dat hij eigenlijk meer bij zich had als wat in het procesverbaal vermeld stond.


                Ik zeg altijd maar zo ; "Waar rook is, is vuur !"

                http://www.encod.org/info/NL-POLITIE-LA ... ROINE.html
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #9
                  Re: Douane vangt 12 kilo hasj en hennepplantjes

                  Oorspronkelijk geplaatst door cyrustwo
                  als je wetshandhaver bent moet je wel beschikken over een grote integriteit.
                  Denken jullie nou echt dat elke agent die een drugsbust doet, zelf drugs achterhoud?
                  cmon. Gebruik en bezit leidt tot oneervol ontslag bij de politie. en nu zullen er altijd wel rotte appels tussen zitten,
                  maar dat is zeldzaam hoor. De controle vanuit binnenlandse zaken is te streng!
                  Je valt altijd door de mand. ( hoe weet ik dat? m 'n pa zat bij de force!)

                  greetz
                  sijp
                  Er zit altijd kaf bij het koren. Dagelijks worden er agenten oneervol ontslagen om allerlei redenen.
                  Als je een bank beroofd wordt je ook gestraft, maar het gebeurd wel.

                  Kennis van mi jwerkte vroeger bij de NL spoorwegpolitie, die hielden heel veel zelf wat ze doorverkochten.

                  Als je als agent wietplantjes na zit te jagen heeft dat niks met integriteit te maken maar ben je gewoon een domme slaaf van de gristentaliban.

                  gr
                  Buizerd

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door luckysmoker View Post
                    Denk da ook ze, volgens mij brengen ze het weer op de markt.
                    Mooi centje bijverdiend , en niks voor moeten doen.
                    Had ik een geweest was ik toch zeker corrupt, of ik had mijn eigen blowtje.

                    greet
                    da ge zoiets kunt zegge. alles zijn wat ge zelf haat kuntge toch ni mene man. als ik flik zou zijn zou'k alle wapens van men corpsgenote vernietige en zo van corps na corps trekke

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Smokey View Post
                      Waarschijnlijk, maar zou jij dat dan niet doen?
                      JA
                      en jij smokey???
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        Waarschijnlijk

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            En hier het bewijs dat de politie zo corrupt is als ze eruitzien:
                            http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=142
                            het is de zesde post, van speedyweedy of zo.
                            Toevallig vandaag gevonden tijdens het googlen.
                            grtz

                            Comment


                              #15
                              jah man, die kerls liggen nu allemaal stoned te ronken in hun bedje

                              Comment

                              Bezig...
                              X