Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ruim 270 kg in beslag genomen aan Frans-Belgische grens

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ruim 270 kg in beslag genomen aan Frans-Belgische grens

    Korting op 420shop
    Ruim 270 kilo cannabis in beslag genomen aan Frans-Belgische grens



    bron:http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...he-grens.dhtml

    en ook: http://www.deredactie.be/cm/de.redac...80731_cannabis
    *SmokingggGG* !

    I wanna get high... so high!

    #2
    Re: Ruim 270 kg in beslag genomen aan Frans-Belgische grens

    270 kilo , moet nogal een pak geweest zijn.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Ruim 270 kg in beslag genomen aan Frans-Belgische grens

      yo noto!

      Lol, tgaan ma weer geen Marokkanen geweest zijn... Ze verpesten het weer voor iedereen en het wereldje komt weer volledig in een negatief daglicht te staan...
      Jammer...

      Greetzzz

      Comment


        #4
        Re: Ruim 270 kg in beslag genomen aan Frans-Belgische grens

        Jona een beetje oppassen met zo een commentaar te geven.

        1 slechte appel, allemaal slechte appels?
        Je beledigt de Marokkanen in het algemeen, ook die die geen vlieg kwaad doen.

        Not Cool

        Peace

        Comment


          #5
          Re: Ruim 270 kg in beslag genomen aan Frans-Belgische grens

          Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
          Jona een beetje oppassen met zo een commentaar te geven.

          1 slechte appel, allemaal slechte appels?
          Je beledigt de Marokkanen in het algemeen, ook die die geen vlieg kwaad doen.

          Not Cool

          Peace
          Laat mij niet beginnen over marokkanen... (Wil dat wel doen in een pm als je dat echt wenst)
          Heb meer persoonlijke ervaring met 'hen' dan iedereen van dit forum samen denk ik wel
          Ik weet wat ik zeg hoor.
          Je hebt wel gelijk dat er ook wel goeie mensen tussen zitten. Al is mijn foutenmarge nog geen 10%, wat mijn motivatie is om te zeggen wat ik gezegd heb...
          Trouwens, over die appels: Veel slechte appels, bitter weinig goeie...

          Je zal ook wel beamen dat de actie van die mensen geen zuivere was... Nou ja, ik zal er niets aan veranderen, kzeg gewoon mijn mening. Als Belg geniet ik van 'Freedom of Speech'. Bij deze

          In dit geval 'wel cool' aangezien het geen stereotiep denken is zoals velen onder ons (waar ik zowaar een hekel aan heb, zie mijn intro op 'member introduction'), ik baseer me maar op eigen bevindingen...

          (Met iedereen die het goed meent althans)

          Greetzzz,

          Jona

          Comment


            #6
            Re: Ruim 270 kg in beslag genomen aan Frans-Belgische grens

            je ken ook al die info gewoon voor jezelf houden niet iedereen hoeft dit te weten dat jij gewoon een racist bent.....


            er zijn ook belgen en nederlanders die criminelen zijn maar omdat er toevallig nu 1 marrokaan opgepakt ..

            praat jij gelijk over hun zoo er zijn ook genoeg marokanen die geen vlieg kwaad doen...

            dat is gewoon echt een typische verklaring voor discriminatie ...

            zal zeker zo zijn omdat voor jouw gevoel dat de ''marokanen'' jouw land overnemen ?? nou de groete in elk land zijn er buitenlanders.... ik ben zelf toch ook portugees - nederlands hoor ik ze klagen over mij nee


            dus ff minder als het kan of hou het gewoon voor je

            Comment


              #7
              Re: Ruim 270 kg in beslag genomen aan Frans-Belgische grens

              Oorspronkelijk geplaatst door Jona
              yo noto!

              Lol, tgaan ma weer geen Marokkanen geweest zijn... Ze verpesten het weer voor iedereen en het wereldje komt weer volledig in een negatief daglicht te staan...
              Jammer...

              Greetzzz
              Whatever kleur of origine je ook bent doet niets terzake : als je aan de Franse grens gepakt wordt met zo'n hoeveelheid ben je de sigaar (vraag het aan Nol Van Schalk, dat is geen marokkaan).

              Comment


                #8
                Re: Ruim 270 kg in beslag genomen aan Frans-Belgische grens

                Oorspronkelijk geplaatst door darkiess
                je ken ook al die info gewoon voor jezelf houden niet iedereen hoeft dit te weten dat jij gewoon een racist bent.....


                er zijn ook belgen en nederlanders die criminelen zijn maar omdat er toevallig nu 1 marrokaan opgepakt ..

                praat jij gelijk over hun zoo er zijn ook genoeg marokanen die geen vlieg kwaad doen...

                dat is gewoon echt een typische verklaring voor discriminatie ...

                zal zeker zo zijn omdat voor jouw gevoel dat de ''marokanen'' jouw land overnemen ?? nou de groete in elk land zijn er buitenlanders.... ik ben zelf toch ook portugees - nederlands hoor ik ze klagen over mij nee


                dus ff minder als het kan of hou het gewoon voor je

                Comment


                  #9
                  Re: Ruim 270 kg in beslag genomen aan Frans-Belgische grens

                  Nol, die heeft leuke kweek verslagjes he


                  Peace

                  Comment


                    #10
                    Re: Ruim 270 kg in beslag genomen aan Frans-Belgische grens

                    Definities

                    De term racisme wordt in meerdere betekenissen gebruikt. In de meest algemene zin betekent racisme dat leden van een bepaald ras zich inherent superieur achten aan leden van een ander ras. Bij debatten over racisme is echter vaak sprake van verwarring over de precieze betekenis of implicatie van deze term. Velen gebruiken het racisme in algemene zin als aanduiding van xenofobie (angst voor vreemdelingen) of etnocentrisme. Anderzijds trachten wetenschappers laatstgenoemde begrippen juist af te bakenen van racisme als ideologie of wetenschappelijk racisme.

                    Algemene omschrijvingen

                    Hoewel de term racisme meestal een negatieve lading heeft en wordt gebruikt in verband met rasgebonden vooroordeel, geweld, discriminatie of onderdrukking, zijn er ook andere omschrijvingen mogelijk. Zo is volgens de Oxford English Dictionary racisme gebaseerd op de "mening of de ideologie dat leden van een ras bepaalde eigenschappen of kwaliteiten bezitten die specifiek zijn voor dat ras, in het bijzonder om het als beter of slechter van een ander ras te onderscheiden". De Merriam-Webster Dictionary omschrijft racisme als de "opvatting dat ras de belangrijkste bepaler is van menselijke eigenschappen of vermogens, en dat raciale verschillen de basis vormen van de inherente superioriteit of inferioriteit van een bepaald ras boven een ander ras". Ook wordt volgens deze dictionaire de term racisme gebuikt in de zin van het vooroordeel waarop een dergelijke opvatting is gebaseerd.

                    Wettelijke definities

                    Volgens de Conventies van de Verenigde Naties betekent raciale discriminatie " elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven".[1]

                    De laatste definitie maakt dus geen onderscheid tussen discriminatie op grond van ras of etniciteit. Het onderscheid tussen beide begrippen blijkt ook voor antropologen een onderwerp van debat. Ook de Britse wet verstaat bijvoorbeeld onder raciale groep " elke groep mensen gedefinieerd op grond van ras, huidskleur of nationaliteit (inclusief burgerschap), of etnische of nationale afkomst" .

                    Algemeen

                    Zuiver theoretisch racisme geeft geen kwalitatief waardeoordeel over de verschillende mensenrassen. Het erkent hooguit de verschillen, zonder daar een waardeoordeel over te geven. Toch heeft racisme in het dagelijks taalgebruik een negatieve betekenis, aangezien het dagelijks taalgebruik uitgaat van de aanwezigheid van een kwalitatief waardeoordeel.

                    Koppeling van racisme aan objectieve normen zoals die voortspruiten uit de evolutietheorie of subjectieve normen, zoals die voortspruiten uit de overlevende culturen, kan echter wel degelijk leiden tot kwalitatieve waardeoordelen over raciale eigenschappen. Benadrukt moet worden dat Charles Darwin, de grondlegger van de evolutietheorie juist uitging van de fundamentele biologische gelijkheid van verschillende mensenrassen of bevolkingsgroepen.

                    Deze "praktische" racistische houding gaat nogal eens gepaard met vooroordelen en onbegrip ten aanzien van mensen van een ander ras dan dat van degene, die de racistische houding koestert. Niet zelden beroepen racisten zich op een wetenschappelijke onderbouwing van hun denkbeelden. Over de vraag of er wetenschappelijke onderbouwing voor rassenonderscheid mogelijk is, bestaan zeer uiteenlopende visies.

                    Racistisch gedrag en racistisch denken worden in het bijzonder bezien als een gevolg van de maatschappelijke ontwikkeling rond de multiculturele en multiraciale samenleving, waarin de leden van een (al dan niet dominante) raciale groep zich bedreigd voelen in hun bestaan. Er zijn echter ook altijd vormen van racisme geweest zonder dat er sprake was van een dergelijke samenleving.

                    Grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: Ruim 270 kg in beslag genomen aan Frans-Belgische grens

                      Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                      Nol, die heeft leuke kweek verslagjes he


                      Peace
                      Zeer zeker, en 5 jaar Franse gevangenis heeft hij ook nog tegoed voor het smokkelen van 200 Kg ....

                      Comment


                        #12
                        Re: Ruim 270 kg in beslag genomen aan Frans-Belgische grens

                        Het is gewoon oliedom om te denken dat mensen van 1 bepaalde nationaliteit meer kans hebben om crimineel te worden!

                        Ik vind dat wij van mekaar moeten leren en ervaringen uitwissellen. elke nieuwe ervaring die je in een kort mensenleven meemaakt is een cadeau en een verrijking. Ook al weet je achteraf dat je dit of dat niet meer zult doen/eten/etc... , je hebt het minstens 1 keer meegemaakt en je hebt zelf de keuze als je dit ooit opnieuw doet/eet.
                        Als mensen zich nooit verplaatst hadden naar andere plaatsen om te leven en handelen, dan zaten wij hier nu niet op dit forum want dan kenden wij nog steeds geen cannabis!

                        Think about it......

                        Comment


                          #13
                          Re: Ruim 270 kg in beslag genomen aan Frans-Belgische grens

                          Dus mensen die 300 kilo hasj smokkelen, " verpesten het voor iedereen" ? :o
                          Jongen dit is niet de schuld van " die marokkanen" maar de schuld van de hypocriete middeleeuwse wetgeving in Europa.

                          Onze regeringen verpesten het, behalve voor grote slimme kwekers, die verdienen miljoenen nu met die hoge prijzen.

                          Dit heeft dus helemaal NIKS met nationaliteit van die smokkelaars te maken... !!

                          Dat jij negatieve ervaringen hebt met marokkanen staat los van dit topic, over buitenlanders klagen doe je maar op stormfront.org.

                          Gr
                          B.

                          PS: Ik vind dus NIKS crimineels aan marijuana, of je nu een joint rookt, 5 planten hebt of 5000, een paar gram meeneemt op vakantie of 500 kilo smokkelt.


                          Oorspronkelijk geplaatst door Jona
                          yo noto!

                          Lol, tgaan ma weer geen Marokkanen geweest zijn... Ze verpesten het weer voor iedereen en het wereldje komt weer volledig in een negatief daglicht te staan...
                          Jammer...

                          Greetzzz

                          Comment


                            #14
                            Re: Ruim 270 kg in beslag genomen aan Frans-Belgische grens

                            Mijn mening ga ik er niet aan toevoegen, er lijkt mij genoeg gezegd...

                            Back 2 Cannabis
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment

                            Bezig...
                            X