Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandweer ontdekt 2.500 cannabisplantjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Brandweer ontdekt 2.500 cannabisplantjes

    Korting op 420shop
    Brandweer ontdekt 2.500 cannabisplantjes
    Plantage in loods gevonden na brandmelding

    WILSELE - De Leuvense brandweer heeft gisteren een grote cannabisplantage ontdekt in een loods aan de Aarschotsesteenweg. 'De 2.500plantjes werden ontdekt na een brandmelding. Voorlopig is er niemand opgepakt', zegt parketwoordvoerder Geert Schoorens.


    De brandweer van Leuven heeft dinsdagavond bij toeval een cannabisplantage ontdekt. Er liep in de kazerne een telefoontje binnen over een brandgeur aan een loods aan de Aarschotsesteenweg. Ter plaatse bleek de zekeringkast uitgebrand na een kortsluiting. De schade bleef beperkt, maar voor de huurder van de loods zal het brandje ernstige gevolgen hebben. De brandweermannen trommelden immers de politie op, want in de loods werd op grote schaal cannabis gekweekt. 'In totaal gaat het om 2.500plantjes', zegt parketwoordvoerder Geert Schoorens.

    'Naar Leuvense normen is dat een grote plantage. Tot nu toe werd er niemand opgepakt, maar het onderzoek loopt. Het staat wel vast dat de eigenares van de loods onschuldig is in het dossier. De federale gerechtelijke politie doet er alles aan om de huurder van de loods op te sporen.'

    De politie nam de professionele cannabisplantage in beslag. In de loods stonden zeven lange tafels opgesteld met daarboven professionele lampen om de drugsplantjes van voldoende warmte te voorzien. De loods was in twee ruimtes verdeeld door een scheidingsmuur. Het gaat om twee ruimtes van tien meter breed en ongeveer twintig meter diep. 'De cannabisplantjes waren volwassen', voegt parketwoordvoerder Geert Schoorens er nog aan toe.

    Volgens sommige bronnen zou de straatwaarde 200.000euro bedragen. 'Dat kan ik niet bevestigen', besluit Geert Schoorens.

    bron: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=LU1UON2S





    bron: http://www.robnet.be/article.php?Leuven/2008/7/30/8

    Het is wel durven vind ik, om daar een plantage te beginnen.. maarja, ze zijn dan ook tegen de lamp gelopen.

    Pz
    *SmokingggGG* !

    I wanna get high... so high!

    #2
    Re: Brandweer ontdekt 2.500 cannabisplantjes

    " drugsplantjes"

    Propagandanaam voor een plant die een bondgenoot is als je haar en jezelf met respect behandeld...

    Ben benieuwd wanneer de Gristentaliban ooit eens echt het licht ziet.....

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Brandweer ontdekt 2.500 cannabisplantjes

        ik woon daar juist achter

        Comment


          #5

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Brandweer ontdekt 2.500 cannabisplantjes

              Man, jullie wonen daar precies allemaal in de buurt.

              Ik woon in de omgeving van Leuven.

              gooner & Skannabis, what are you guys up to?
              Middelbaar, Unif, Hogeschool, Werk?

              Wie weet ken ik jullie van zien ofzo, lol !
              *SmokingggGG* !

              I wanna get high... so high!

              Comment


                #8
                Re: Brandweer ontdekt 2.500 cannabisplantjes

                Oorspronkelijk geplaatst door Noto
                professionele lampen om de drugsplantjes van voldoende warmte te voorzien.
                Ik dacht dat we lampen vooral gebruikten voor licht?

                2500, dat zijn er wel en pak ja. Wel op een domme manier ontdekt geweest precies... Mjah, als je zo groot bezig bent dan kan het bijna niet anders dan ooit es tegen de lamp te lopen he .

                Greetzzz

                Comment


                  #9
                  Re: Brandweer ontdekt 2.500 cannabisplantjes

                  Kvraag mij af of ze nu eigenlijk al iemand hebben opgepakt in deze zaak.
                  *SmokingggGG* !

                  I wanna get high... so high!

                  Comment


                    #10
                    Re: Brandweer ontdekt 2.500 cannabisplantjes

                    Bij het afsluiten van een huurcontract is een naam en domiciliering wel verplicht denk ik. Dus ze weten sowieso al wie er achter zit. Het vinden ervan zal ook ni lang meer duren. Binnen de week ebben ze die nog te pakken, gaat wel zien.
                    Grtzzz

                    Comment

                    Bezig...
                    X