Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groninger met 115 kilo drugs gepakt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Groninger met 115 kilo drugs gepakt

    Korting op 420shop
    DVHN | Gepubliceerd op 21 januari 2011, 13:53
    Laatst bijgewerkt op 21 januari 2011, 14:01


    Hannover/Groningen - Een 42-jarige Groninger is vrijdagochtend bij Bielefeld in Duitsland gepakt met 115 kilo softdrugs. De dozen en zakken met hasj en wiet lagen open en bloot in de achterbak van de bmw waarin hij reed.
    Dat meldt de Duitse douane. Een controle-eenheid van de douane zag de bmw staan op een parkeerplaats aan de autobaan A2 tussen Bielefeld en Magdeburg. Het viel de douanemedewerkers op dat in de dure wagen een wat sjofel type zat. Bij controle stuitten ze op de drugs.
    De douane spreekt van de grootste sofdrugsvangst in jaren in het gebied. De Groninger zit vast en zal gehoord worden over de herkomst en bestemming van de partij door de recherche.
    In Duitsland worden met de regelmaat van de klok koeriers uit Groningen met drugs gepakt.


    http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/...o-drugs-gepakt

    #2
    Re: Groninger met 115 kilo drugs gepakt

    damn, volgens mij weet ik over wie dit gaat !

    het aandeel hasj bleek nogal aanzienlijk te zijn als ik me niet vergis (en niet raar, je moet wel een fiks BMW-tje hebben wil je er 115 Kilo wiet in kwijtkunnen als je nog door de voorruit wil kunnen kijken...
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Groninger met 115 kilo drugs gepakt

      tjah beetje dom, om met een dikke bak dit soort acties uit te voeren, en dan ook nog zo gevaarlijk, open en bloot, hoezo schijt eraan.

      Comment


        #4
        Re: Groninger met 115 kilo drugs gepakt

        150 kilo zeg, pff wat zou de straatwaarde daarvan zijn?

        €600.000?

        Ciao TJ
        "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

        Comment


          #5
          Re: Groninger met 115 kilo drugs gepakt

          straatwaarde ? kan me leukere dingen bedenken dan om daar m'n straatje mee te plaveien

          Het hangt ervan af wie het berekend denk ik : de politie zal wel zeggen "miljoenen!" , een groothandelaar denkt misschien "nou eum... zeg 3 per kilo dus €450K maar hasj zal wel iets meer opleveren"... wordt het in een shopje verkocht ad 6 euries de gram zit je weer op het dubbele maar ben je ook een best tijdje bezig met klantje pesten...

          fijn maar eens op "snuffelstage" bij de afvalverbranding als ze het gaan verfikken -snuf- -snufsnuf- -snuf-
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Groninger met 115 kilo drugs gepakt

              volgens mij is het gewoon voor eigen gebruik
              Last edited by misto; 26 January 2011, 17:31.
              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

              Comment


                #8
                Re: Groninger met 115 kilo drugs gepakt

                zeker ziek dat je dat even doet
                zou ik ook wel wille
                115 kilo aan wiet

                Comment

                Bezig...
                X