Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

450 agenten in actie tegen wiet-imperium

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    450 agenten in actie tegen wiet-imperium

    Korting op 420shop
    http://www.gelderlander.nl/voorpagin...etimperium.ece

    #2
    Re: 450 agenten in actie tegen wiet-imperium

    Die zal ongetwijfeld veel succesvolle kweekjes hebben gehad
    "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

    Comment


      #3
      Re: 450 agenten in actie tegen wiet-imperium

      Alleen jammer dat de belastingbetaler het zoveel geld heeft gekost; 450 agenten, onderzoek sinds september 2009, enz, enz.......
      Verspilling........

      Comment


        #4
        Re: 450 agenten in actie tegen wiet-imperium

        Ja klopt zeker,
        Maar vergeet niet dat al die in beslag genomen panden, goederen, auto's, geld, etc. gaat allemaal weer naar de belasting..
        Van al dat inbeslag genomen "geld" kunnen ze ongetwijfeld veel onderzoekjes doen
        Of het meer of minder is weet ik verder niet.

        Ciao TJ
        "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

        Comment


          #5
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            Re: 450 agenten in actie tegen wiet-imperium

            het gaat/ging over eurosales(groothandel) en eurospace(growshop).***websites zijn nog wel in de lucht,eerste .com en 2de .nu
            ook wel eens geweest onwijs mooie voorraad en het waren meerdere gebouwen(voor voorraden).
            erg jammer aangezien ze ook veel growshops bevoorraden.........
            Last edited by pillywilly; 26 January 2011, 23:11.

            Comment


              #7
              Re: 450 agenten in actie tegen wiet-imperium

              Die agenten waren al in dienst hoor, ze kosten hooguit wat onregelmatigheid en/of overwerk

              En ach, dan staan ze tenminste niet achter een eikeboom met een camera.

              Grtz, HJM
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #8
                Re: 450 agenten in actie tegen wiet-imperium

                Ach ja, jammer dat ze de inbrekers niet hebben gepakt die de bejaarden in elkaar hebben geslagen....... maar prioriteiten moet je stellen

                Comment


                  #9
                  Re: 450 agenten in actie tegen wiet-imperium

                  Yep, en hele volksbuurten onleefbaar door kutjeugt lopen ze ook voorbij.
                  Achter een eikeboom is het veel veiliger.

                  Grtz, HJM
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #10
                    .

                    Comment


                      #11
                      Re: 450 agenten in actie tegen wiet-imperium

                      hmm nu toch even hopen dat et niet is waar ik mijn batmix haal... kan me verder geen andere herinneren in wijchen..
                      en geen ander in de omgeving met Plagron Bat-mix!
                      it's his line so only God knows
                      Grtz Kush

                      Comment


                        #12
                        Re: 450 agenten in actie tegen wiet-imperium

                        achja moslims bashen en wietplantjes uit de grond rukken, ondertussen neukt de pastoor je kinderen even.

                        holland NSB oleej!

                        Comment


                          #13
                          Re: 450 agenten in actie tegen wiet-imperium

                          The war on DRUGS, hebben een klein leger nodig om de mensen te kloten.
                          Drugs gebruiken produceren en verkopen is een mensenrecht en illegale drugs verbieden is een overtreding op de anti-discriminatiewetgeving.
                          Legale drus als tabac en alcohol die als de schadelijkste drugs beschouwd worden zijn toegelaten, dus daaruit volgt dat illegale drugs niet mogen verboden worden!
                          afpakken, in beslag nemen. opsluiten, laten betalen, schieten, kloppen, inbreken, vernietigen, de criminele organisatie dat zijn de staten en hun macht word alleen maar sterker
                          Hoe meer dat ze van de mensen kunnen afpakken hoe sterker en machtiger dat criminele politie/justitie leger/apparaat word.
                          Waar is de linkse weerstand in NL?

                          Comment


                            #14
                            Re: 450 agenten in actie tegen wiet-imperium

                            Marokanen. atilianen. en nu ook Overheden.. pakken allemaal geld van het volk af....
                            En doen idiote investiringen. zoals deze.... wat is er mis aan een wiet imperium... Niemand heeft daar last van. alleen profeit...
                            MIljoenen daar in geinverstieerd. en nog steeds. zitten we met overlast... inbraken. overvallen... wietplantages zijn blijkbaar belangrijker dan het volk. Het is neit belangrijk als je neergestoken word voor niks. of Je kinderen worden verkracht....
                            Je betaalt allemaal geld. waar je niks meer van terug ziet. Bijv aan een neuwe spoorlijn van 4.5 miljard. wat eignelijk 1 miljard had moeten kosten... of 450 politie agenten. die worden betaalt.
                            en vervolgens 4 (verdachten aan houden).. dat heeft ook heel veel geld gekost...
                            Kwam iemand tegen. op vakantie, een bulgaar. die was naar amsterdam gegaan. Hij zij. waarom lopen er zo weinig nederlanders in amsterdam ?? ik zie laleen maar negers. gelijk heft hij
                            Ik denk dat je achter een boom ook niet veilig bent... straks pakt de politie je op. omdat het verboden is. om te staan achter een boom. krijg je boete van 80 euro. terwel. 20 marokanen een hele flat slopen. en allemaal vrij uit gaan. wegens te weinig bewijs. Dus wat gaan we met het belasting dan maar doen? WIETPLANTAGES OPAKKEN. wand daar hebben ze zelf ook nog winst aan.

                            Comment


                              #15
                              Re: 450 agenten in actie tegen wiet-imperium

                              nou echt grote clubs mogen wat mij betreft best aangepakt worden > zo blijft er een prikkel om het zo goed mogelijk te doen

                              Het "wereldje" is wel veranderd, ik kan nou niet zeggen dat het er gezelliger op geworden is. Misschien heeft de politie daar wel aan meegewerkt, da's wat moeilijk om te beoordelen van een afstandje. Wat me in elk geval mateloos blijft irriteren is inderdaad de waanzinnige inzet en aandacht voor dit soort zaken, terwijl het toch eigenlijk een economisch delict is. Vanuit politiekringen hoor ik trouwens hetzelfde geluid : oude wijkagenten die hun neus ophalen voor de regels vanuit het korps mbt de aanpak van wiet, en klagen over kortzichtigheid van instanties. Helaas zijn het er zo weinig (de rest is idd bezig met flitsen, vieze plaatjes controleren en deurwaarders assisteren bij huisuitzettingen > er komt nog eens een moment dat ze hun handje overspelen en met grootschalig protest te maken krijgen!
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              Bezig...
                              X