Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie houdt slapende man aan in auto met drugs

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Politie houdt slapende man aan in auto met drugs

    Dat kan zeker gaan gebeuren, ik citeer een stukje waar dit al aangehaald wordt:

    "
    Totale mening van Nol:
    http://www.coffeeshopnews.nl/index.p...atid=6&id=1089

    Comment


      #17
      Re: Politie houdt slapende man aan in auto met drugs

      Tot voor kort had ik het vaste voornemen om nog zo'n 10 jaar te werken, gewoon omdat ik mijn werk leuk vind. Nu overweeg ik echt om over 3 jaar te stoppen, alles wat ik hier te lande bezit te gelde te maken en ergens in the middle of nowhere in een land te gaan wonen waar de individuele vrijheden en privacy nog wel worden gerespecteerd. Maar ja, dan ben ik in de ogen van de overheid iemand die belastingen ontwijkt. Immers, ik heb ten laste van mijn ondernemingsresultaat mijn oudedagsvoorziening opgebouwd. Als ik naar het buitenland vertrek en de statutaire zetel van de B.V. waarin mijn pensioen is ondergebracht naar mijn nieuwe woonstaat verplaats dan heb ik met Nederland niets meer te maken. Mijn recht op AOW, als dat nog blijft bestaan voor Nederlanders die naar het buitenland vertrekken, er wordt immers nu al gesproken om dit recht aan te passen aan de levensstandaard van het woonland, daar mogen ze wat mij betreft zich een delirium aan zuipen.

      Comment


        #18
        Re: Politie houdt slapende man aan in auto met drugs

        pasjes registratie identificatie gps mobiel ip sofi bank veel regels en relatie, tussen dit al.

        lang leve de democratie? :s

        is voor ons eigen belang (A)

        Comment


          #19
          Re: Politie houdt slapende man aan in auto met drugs

          was de wacht aan houden bij zijn drugs.
          flik: mr drugs afgeven, dat mag niet.
          drugsgebruiker: euh, drugs, waar? flik: daar oh ja maar dat is van mij.
          neen het is van mij, wat drugsgebruiker zich verzetteh tegensprutelen mee, opsluiten. Dank u politiestaat voor onze veiligheid te verzorgen.

          wil hier ook weg, waar is dat eiland waar men nog vrij is?
          Kan ik reserveren voor als ik mijn buik vol heb van die politiestaten \\.

          Comment

          Bezig...
          X