Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vooral hennep anoniem gemeld

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vooral hennep anoniem gemeld

    Korting op 420shop
    zaterdag 12 februari 2011 | 07:39 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 12 februari 2011 | 09:36

    ANP

    FLEVOLAND - Vorig jaar zijn met 293 meldingen minder anonieme tips doorgegeven voor de politie Flevoland dan in 2009. Toen werd nog 326 keer naar 0800-7000 gebeld. Het merendeel van de meldingen betrof vorig jaar hennepkwekerijen.

    Daarover kwamen 120 meldingen binnen. Mede dankzij deze tips zijn in de provincie vorig jaar 38 hennepplantages opgerold.

    Enkele andere resultaten uit 2010: van de 293 meldingen bleek 95 procent bruikbaar en is een even zo groot deel in onderzoek genomen. Het heeft geleid tot twee opgeloste zaken en in totaal 46 aanhoudingen. In de laatste maanden van 2010 zijn door het interregionale vuurwerkteam Gooi- en Flevoland veertig vuurwerkverdachten opgespoord en is 4000 kilo illegaal vuurwerk in beslag genomen. Het merendeel van het illegale vuurwerk was afkomstig uit Flevoland. Er zijn vijftien aanhoudingen verricht.

    Meld Misdaad Anoniem valt onder de onafhankelijke stichting M. Deze neemt anonieme tips aan en stuurt die door naar de politie en andere opsporingsdiensten.

    http://www.destentor.nl/regio/flevol...iem-gemeld.ece

    #2
    Re: Vooral hennep anoniem gemeld

    Jeetje Planten kweken is een Misdaad Moord is ook een Misdaad Oho Iedereen die dit leest pleegt een MISDAAD Ja JIJ Ook
    markaefer4.gif
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Vooral hennep anoniem gemeld

      Zoals ik zei; we zijn een land van verraders.

      En ooooooooooooooooooooooooo, wat zijn we trots. Bhaaahhhhhhhhhhhh

      HJM
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        #4
        Re: Vooral hennep anoniem gemeld

        Veraders leugenaar bedoel je ? en weet je wat ik me dan afvraag WAAROM
        Waarom ruil je met iemand een zaadje en geef je die persoon niet terug wat je wel zou doen...Waarom doe iemand nou zoiets?
        En dan heb ik het over 11 planten he niet 1 van de 11 zaten er 3 autoflowers bij.

        Groetjes Bella
        Last edited by belladonna; 12 February 2011, 23:38.
        God was never on your side..

        Comment

        Bezig...
        X