Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belg krijgt boete vanwege het bezit van hennep

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belg krijgt boete vanwege het bezit van hennep

    Korting op 420shop
    zondag 20 februari 2011 | 14:42 | Laatst bijgewerkt op: zondag 20 februari 2011 | 15:48

    Een politieagent schrijft een boete uit. Foto: ANP





    BRESKENS - Een 28-jarige man uit Anzegem (B) is zaterdagmiddag op het Veerplein in Breskens aangehouden vanwege het bezit van tien gram hennep.
    De man kreeg een boete van 400 euro en moest de hennep afstaan aan de politie.

    http://www.bndestem.nl/regio/zeeland...van-hennep.ece

    #2
    Re: Belg krijgt boete vanwege het bezit van hennep

    yes!
    weer een uitermate zwaar delict tot een goed weten te bregen.
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment


      #3
      Re: Belg krijgt boete vanwege het bezit van hennep

      dat is 40 pleuro de gram jongen!

      Comment


        #4
        Re: Belg krijgt boete vanwege het bezit van hennep

        die boetes zijn verdomme duurder als de wiet zelf
        asociale hollandse kutwouten moeten ze allemaal ophangen boven en stapel brandende hennepplanten.
        (nee ik discrimineer niet want ik ben zelf nederlander)
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: Belg krijgt boete vanwege het bezit van hennep

          Wat een verrotte NSB-er ben je dan, je medeburgers naaien omdat ze gedroogde plantjes op zak hebben.
          10 gram!!

          Belgie kan weer opgelucht ademhalen, deze crimineel zal de komende uren geen cannabis roken!!!

          Ik wil ook bij de plissie!! Pedo's en straattuig beschermen en mensen met wietplantjes in hun kont neuken!

          Man man wat een kansloze lutsers....

          Comment


            #6
            Re: Belg krijgt boete vanwege het bezit van hennep

            Waarom worden er fiolen van toorn uitgegoten over een agent die uitvoering geeft aan een opdracht? Ergens in politiek Den Haag, waarschijnlijk in overleg met politiek Brussel, worden afspraken gemaakt: het tegengaan van sluikinvoer van wiet door Belgen. De commissarissen van de regiopolitie krijgen opdracht handhavend op te treden. Dus de agenten worden op pad gestuurd om Belgen te verbaliseren. Kortom, die agenten zijn niet meer of minder dan marionetten van het systeem. Ik vermoed dat deze agenten zich liever bezig houden met het vangen van echte boeven.
            Bovendien moet je je gaan afvragen of het wel zo wijs is om met cannabis op zak via een bekend controlepunt -het voetveer- te reizen. Een bubble envelop met 46 cent porto, gericht aan je huisadres, voorkomt al dat soort ellende.
            Niet de agent maar de politiek is de kwade genius.

            Comment


              #7
              Re: Belg krijgt boete vanwege het bezit van hennep

              Ge weet goed wat mag en wat niet mag. Persoonlijk vind ik dat hier vrij veel mag. Ik mag wiet kweken en gebruiken binnen mijn woning. En daarbuiten mag ik in het bezit zijn van een gram of 3 zeker. Dus kom dan niet mekkeren als je daar boven gaat en gepakt wordt. Zo werkt het systeem, dien agent volgt idd maar orders op. Probeer dan actief iets aan het systeem te veranderen, maar dat vraagt al meer inspanning dan achter je pc te zitten en te klagen hoe slecht het hier wel niet is.

              Comment


                #8
                Re: Belg krijgt boete vanwege het bezit van hennep

                we weten toch allemaal stiekem dat dit is om de staatskas te spekken
                In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                Comment


                  #9
                  Re: Belg krijgt boete vanwege het bezit van hennep

                  Een ieder die cijfers kan analyseren kan in een oogopslag zien dat het handhavingsbeleid bij drugs veel meer kost dan het oplevert. De opbrengst van die paar boetes is te verwaarlozen ten opzichte van de totale kosten van opsporing en handhaving. Dat geldt eveneens voor ontnemingsvorderingen. Een torenhoge ontnemingsvordering waar geen muntje van binnenkomt spekt de schatkist ook niet.
                  Last edited by Xtreme; 21 February 2011, 13:57.

                  Comment


                    #10
                    Re: Belg krijgt boete vanwege het bezit van hennep

                    Zal hier over een grens overschrijdend geval gaan lijkt me zo als ik de boete van 400 euro voor bezit van tien gram lees. valt dan onder smokkel.

                    Comment


                      #11
                      Re: Belg krijgt boete vanwege het bezit van hennep

                      Politie agenten doen gewoon wat hun opgedragen wordt. Als ik te hard rijd krijg ik gewoon een bekeuring. Ik kan dan wel vinden dat de situatie van dien aard was -en wellicht vindt zo'n agent dat ook- dat een marginale snelheidsovertreding te billijken valt, toch moet ik niet zeuren over die bekeuring. Overigens, als ik zou zeuren over snelheidsboetes dan zou ik vaak moeten zeurpieten. Mijn hoogste score: 5 bekeuringen in 2 dagen: alle wegens een geringe overschrijding van de maximum snelheid. Mijn zoon classificeerde de enveloppen van het CJIB en Tobias/fiscaal (parkeerovertredingen) als fanmail voor papa.
                      Last edited by Xtreme; 21 February 2011, 16:17.

                      Comment


                        #12
                        Re: Belg krijgt boete vanwege het bezit van hennep

                        Mijn post was niet bedoeld ter handelsdoeleinden maar eerder ironisch en sarcastisch....
                        ff ter verduidelijking
                        kzalt anders zeggen, dit zou idd een goeie oplossing zijn voor veel problemen ...
                        realiteitszin moet het idd de bovenhand maar is gaan halen ...

                        Comment


                          #13
                          Re: Belg krijgt boete vanwege het bezit van hennep

                          de politie moet hun geld van ergens halen maar ze hebben trouwens bijna nooit iets beter te doen

                          Comment

                          Bezig...
                          X