Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste poging om wiet te scoren is voltreffer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste poging om wiet te scoren is voltreffer

    Korting op 420shop
    door Barry Panis. vrijdag 25 februari 2011 | 07:49 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 25 februari 2011 | 16:40




    ROOSENDAAL - Er zijn precies vijf minuten nodig om op het NS-station in Roosendaal een zakje met wiet te kopen. En dat om kwart over negen 's ochtends op een doordeweekse dag. Hoewel de coffeeshops nu anderhalf jaar gesloten zijn, lopen er nog steeds behulpzame personen rond die je aan een rokertje willen helpen.
    Zie ook:

    Courage gaat pijlen richten op de drugshandelaren

    De eerste jongen die ik aanspreek is een jaar of 20 oud. Hij heeft een baardje en is gekleed in een donkere jas met capuchon. Hij staat relaxed tegen een muurtje, vlakbij de ingang van het station. De weinig subtiele hint 'klopt het dat de shops hier gesloten zijn?' is genoeg om meteen tot zaken over te gaan. Twee wiettoppen komen uit zijn jaszak. Voor vijftien euro mag ik er een overnemen. Geen afgelegen steegje, verlaten landweggetje of duister industrieterrein, maar gewoon naast de ingang van het station. Recht onder de ogen van de politie; het bureau zit op zo'n veertig meter van de 'crimescene'.

    De sluiting van de shops heeft ervoor gezorgd dat veel minder Belgen en Fransen met de auto op bezoek komen. Ook neemt de illegale handel af, zeggen politie en gemeenten. Maar het is nog steeds doodeenvoudig om wiet te scoren; de eerste persoon die ik aanspreek blijkt meteen de juiste. De ingang van het NS-station in Roosendaal.



    http://www.bndestem.nl/regio/roosend...voltreffer.ece

    #2
    Re: Eerste poging om wiet te scoren is voltreffer

    ja joh is in bergen op zoom nie anders
    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

    Comment


      #3
      Re: Eerste poging om wiet te scoren is voltreffer

      Ja maar dat is nu de hele leugen van het vorige kabinet en tevens de huidige. Kop in het zand en kont in de lucht!
      Alles verbieden, sluiten en dan roepen dat er niks loos is...... hoe dom wil je ons als burger verkopen met zulke oerdomme praktijken.
      30 Jaar gedoogbeleid en nu ineens het roer omgooien, terwijl in de hele wereld de zaken andersom gaan....ik snap er geen hol meer van!!!!!

      Comment


        #4
        Re: Eerste poging om wiet te scoren is voltreffer

        Ja denk het wel het is de laatste tijd een trend om wiet en henepteelt slecht in het nieuws te brengen.(ik zeg nie dat brood kweken ok is)
        Maar niet de voor delen want als heel nederland eens waker zou worden en eens echt de voor/naar delen af zo wegen dan is het antwoord toch duidelijk.
        Van mij mogen we de boeken in gaan als nederland wietland .
        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

        Comment

        Bezig...
        X