Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opgelucht met een joint naar buiten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Opgelucht met een joint naar buiten

Korting op 420shop
    Gepubliceerd op 01 maart 11, 16:47 Laatst bijgewerkt op 01 maart 11, 16:49 PURMEREND - Ineens staat de olifant weer op de stoep met de twee drinkbakken ernaast. Auto’s parkeren, klanten lopen in en uit.
    Voor coffeeshop Anna lijkt het business as usual. Toch is het tijdstip 12.00 uur, 1 maart 2011 een heel bijzonder moment voor het verkooppunt aan de Gedempte Singelgracht. Exact een maand na gedwongen sluiting mag Anna weer op legale grond handelen in hasj, wiet en voorgedraaide joints.
    Eind januari gooide burgemeester Don Bijl van Purmerend de tent hermetisch op slot. Bij een routinecontrole door de politie werd een hoeveelheid van ruim tien kilo aangetroffen. Daarmee overtrad exploitant Robert Keune de regel dat coffeeshops maximaal vijfhonderd gram op voorraad mogen hebben.
    Een schier onmogelijke regel maar daar spreekt Keune zich liever niet openlijk over uit. Liever blijft hij op goede voet met de gemeente Purmerend. Keune: ,,,Ik ben op een dag als vandaag heel blij en relaxed. Dit is toch wat je wilt. Wij willen natuurlijk aan de regels voldoen maar het is heel moeilijk. Net als iedere ondernemer betaal ik plichtsgetrouw mijn belasting. Bij deze voordeur is alles wat ik doe in orde maar ga je naar de achterdeur dan ben ik plotseling een boef met een zwarte bivakmuts.’’

http://www.noordhollandsdagblad.nl/n...t-naar-buiten-
    Stultus es, qui facta infecta facere verbis postulus.

sigpic

FAQ links over kweken

Never give in — never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense.
    W.L.S. Churchill

Re: Opgelucht met een joint naar buiten

Mooi stuk, eens ander nieuws.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
    Bezig...
    X